Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sprinter 416 bascula

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinter 416 bascula

    Vreau sa cumpar un Sprinter 416 basculabil si dupa multe cautari am gasit 2 masini 416 dar fara basculare.
    Intrebarea mea e:cit costa instalarea unui sistem basculabil complet care sa se poata omologa?
    Care sasiu e mai indicat ptr basculare? 3550 sau 4025 ?
    Am inteles ca exista 2 sisteme de basculare:electric si mecanic.As dori sa aflu avantajele si inconvenientele fiecarui sistem.
    Multumesc anticipat.

  • #2
    Cred ca pot da detalii despre basculari.Din prima, bascularea pe cutie este mult mai fiabila,dar cea electrica mult mai ieftina.Si aici ma refer strict la pompa hidraulica pentru ca cilindrul de basculare va fi acelasi indiferent ca bascularea va fi mecanica,electromecanica sau electrica.Daca achizitia camionetei va fi cu o lada rigida,vei avea nevoie de un subsasiu montat intre sasiul masinii si bena,apoi sistemul de inclinare al benei care poate fi pe spate sau pe trei parti si nu in ultimul rind Proiect de la o firma autorizata ce construieste ceva de genul acesta.Proiectul este necesar la RAR.Cilindrul de basculare poate fi montat in 2 locatii,unu, la mijlocul benei(pretabil la bascularea pe spate si la bascularea pe 3 parti) si doi,in fata benei ,imediat dupa cabina dar bascularea va fi limitata doar pe spate.Vorbind despre pompa hidraulica,sau mai bine zis sistemul de presiune hidraulica,cel electric este un sistem compact(rezervor ulei,valve hidraulice,motor electric,all in one),dar cind vine vorba de sistemul actionat mecanic,sau electromecanic lucrurile se schimba.In functie de cutia de viteze cu care vine echipata masina,lucru foarte rar la sprinter,pompa hidraulica se monteaza pe cutie prin intermediul unei prize de forta(POWER TAKE OFF),care la randul ei poate fi actionata din cabina electric prin intermediul unui solenoid sau mecanic prin intermediul unui cablu special.O alta varianta,pentru masinile dotate cu cutie de viteze neprevazute cu iesire pentru priza de forta,dar conditionat si de una din dotarile de confort ale masinii (masina trebuie sa nu aiba AC),se poate monta pompa hidraulica in locul destinat compresorului AC,dar lucrurile se complica,deoarece pompa va fi angrenata de cureaua de accesorii si implica cheltuieli de intretinere marite.La aceste 2 sisteme de basculare (nu implica sistemul compact de pompa hidraulica actionata electric)este nevoie pentru a controla presiunea hidraulica si ridicarea/coborirea benei, de un rezervor de ulei si blocul de supape.
    Sper sa ma fi facut inteles,iar daca ai nevoie de poze,detalii,se rezolva.
    Despre preturi putem discuta dar mai intai analizeaza daca se merita sa o cumperi nebasculabila.
    Last edited by daniel; 06-16-2014, 06:00 AM.

    Comment


    • #3
      Mai bine cauta una gata facuta,si daca e electrica si mai bine!
      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

      Comment


      • #4
        Salut!La munca am un 412 basculabil din 99.E basculabil doar pe spate din cauza la lungimea lazii care are 4 metri.Instalatia este electricã si noi il avem de circa 6 ani in posesie.In tot acest timp nu a dat nici un fel de problema.Cel mai convenabil e sa il cumperi deja cu conversia fãcutã.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Depinde si ce vrei sa faci cu masina,ce vrei sa transporti...e o masina destul de scumpa,se poate sa nu fie potrivita pt unele treburi.am avut destule utilitare basculabile de toate felurile si nebasculabile transformate,etc.pot spune ca sprinteru nu e cea mai fiabila

          Comment


          • #6
            Foarte bine explicat.
            Din ce am auzit pe la "mesteri" un sistem de basculare ptr furgoneta ajunge in jur de 1000-1500€.Iar un Sprinter 416 basculabil trece de 8000€.Am gasit in Spania 2 masini 416 la pret bun,doar ca au lada fixa,nu basculeaza.
            Am de scos pamint dintr-un subsol si ,pina acum,am inchiriat 2 furgonete Ford.
            Problemele de care m-am lovit sint ca au motoarele foarte slabe si nu mai pot iesi cu incarcatura,iar cealalta problema ar fi cu bascularea care e electrica si ...relativa.
            De ce nu sint fiabile Sprinterele??
            Ce masini sint recomandate ptr aceasta munca?

            Comment


            • #7
              Cu tot cu cilindru un kit complet de basculare pe cutie,sistem de basculare pe 3 parti trece de 2000 euro.Un kit de basculare electric pe 3 parti capabil sa ridice 5 tone ,ajunge la 1300 euro.Scade pretul pentru bascularea clasica,pe spate.La toate astea trebuie adaugate costurile confectionarii subsasiului si manoperei bineinteles.Problema este ca atunci cind benele sunt rigide,majoritatea sunt din aluminiu,confectionate prin nituire si nu sunt pretabile la conversie.Se merita investitia atunci cind proprietarul hotaraste asta.

              Comment


              • #8
                Mulți au spus ca Sprinterul nui mașina de carat toata ziua greutati mari,dar eu pot sa iti spun ca nu se face de ras.Asa cum deja ti sa spus mai sus prețul unui Sprinter e mai ridicat fata de alte mãrci si din ceea ce am vãzut eu prin diverse santiere din Italia mare majoritate a celor care fac zidarii deci au nevoie de basculabile care sa ducã si greutate folosesc Mercedes Sprinter si Iveco Daily.Iveco are sasiul mult mai rigid si poate duce incarcaturi mai mari insa nu are aceeași fiabilitate in timp si e mai zgomotos.Daca nu cari toata ziua greutati mai mari mergi linistit pe mana la Sprinter.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #9
                  Sprinteru e silentios,are putere,fuge' tare si e mai potrivit pt drumuri lungi sau de ex. pt o echipa de constructii ce fuge toata ziua de ici colo,mai cara materiale,scule si ocazional o mai umpli cu piatra sau pamant.

                  Daca te gandesti la transport zilnic materiale de balastiera(sort,nisip,etc) si pamant...nu e cea mai buna varianta,mai indicat ar fi un Vario detarat daca tot vrei Mercedes(si sa-l conduci cu B-ul),are puntea si sasiul mai sanatoase.

                  Oricum o masina buna este intre 10-12000 euro si sfatul meu: nu te complica cu transformari,kituri de basculare,etc...ia una originala si inainte sa dai banii fa-i toate probele posibile.

                  Daca ajungi la SV si vrei sa te lamuresti/convingi de anumite aspecte pot sa iti fac niste probe cu masina care o consider eu cea mai reusita pt munci grele.

                  Bafta!

                  Comment


                  • #10
                    Saptamina asta te contactez.
                    Multumesc mult ptr ajutorul oferit.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF