Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sprinter 308D, schimbat cutie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, fara probleme, e in regula, vezi mai jos:


    Fluide transmisie utilitare MB.JPG




    Dragos
    Last edited by Heavy D.; 06-04-2014, 19:53 PM.

    Comment


    • #17
      Multumesc Dragoș!
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #18
        Cand schimb uleiul la cutie umplu pana la nivelul surubului de umplere ca si la cardan sau exista o anumitã cantitate fixa de bãgat gen 2 litri?
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #19
          Buna ziua !



          La cutie si la grup se baga ulei pana iese pe la nivelul busonului de umplere.

          La cardan ma indoiesc ca bagi ceva, desi, daca culisanta este dotata cu gresor, acolo se foloseste vaselina introdusa cu un decalimetru.

          Atentie, si gresoarele sunt de mai mult tipuri, si daca decalimetrul nu are varful corect, n-o sa reuseasca gresarea culisantei.



          Dragos

          Comment


          • #20
            Multumesc de rãspuns Dragoș.Am reusit si am schimbat azi uleiul.Mia intrat 1,85 litri la grup si 2.2 in cutie.Surpriza a fost sa gãsesc pe dopul cu magnet de la cutie o tablita de circa 4 cm lungime,1 cm latime si pe unul din capete are ca un fel de rotita.Postez poze cand ajung la un pc ca de pe telefon nu reușesc.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #21
              Scuze pentru post dublu.Reuseste cineva sa își dea seama de unde din cutie sa rupt?Schimba perfect si nu pare sa aibã probleme!
              Attached Files
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #22
                Salutare,poti sta mai mult sau mai putin linistit cu aceasta tabla.Ea provine de la mecanismul de fixare al treptelor de viteza (nu stiu daca e exprimarea tehnica cea mai corecta) si se refera la acel mecanism care fixeaza pinioanele atunci cand masina este bagata intr-o treapta de viteza,pentru a nu sari de acolo.Piesa e compusa dintr-o tabla cu 3 gheare,una din gheare fiind cea gasita de tine, ea acum functionand cu celelalte 2.Piesa in sine costa 65 de lei,la reprezentanta, doar ca se schimba desfacand cutia de viteze.Ea s-a rupt,da-mi voie sa ghicesc,datorita faptului ca la plecarea de pe loc in treapta 1 de viteza masina uneori smuceste,sau mai exact sare din viteza???Aceasta problema se rezolva prin reglajul sufelor de la maneta,dar pentru asta tre' sa cauti topicul in care am scris cum se schimba toata timoneria.
                Am intalnit aceasta problema la masina precedenta,imi pare rau ca nu gasesc piesa desi am cautat-o 20 minute inainte sa scriu pentru a-ti arata despre ce e vorba.Si la mine mergea bine si cu acea piesa rupta dar nu pot sti cat timp o sa mearga.
                Cat priveste postarile colegului Dragos, in spirit constructiv incerc sa il contrazic:
                -in cutia de viteze se pun doar 1,6 litri de ulei si nu pana curge, deoarece iarna vei avea nevoie de 2 maini sa bagi si sa scoti din viteze, mai ales ca e problema stiuta si de reprezentanta Mercedes care ulterior a venit cu precizarea ca de fapt ar trebui doar 1,4 litri pentru a nu mai intampina problema intrarii greu in viteze !!!! (Daca o sa cauti o sa gasesti aceasta precizare facuta si de cutaresku, care cred eu ca e mult mai in domeniu decat mine ! ).Tot pentru o usoara functionare,mai ales iarna se pune doar 75w80,altfel..e durere.
                -in grup se pun doar 1,8 litri 85w90
                Cel putin asa da programul original de intretinere, fiecare face cum vrea.Stima.
                Last edited by Cristi Nazarov; 06-09-2014, 14:12 PM.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #23
                  Salut Cristi!Multumesc pentrul rãspunsul prompt si totodata complex!In legãtura cu nivelul la ulei nui problema il scot afara il arunc si pun altul.Ceea ce mia dat de gândit e cutia de viteze.Eu luna viitoare am de fãcut un drum Italia România si retur mai exact concediul.Sa inteleg așadar ca nu pot pleca in starea actuala?Ce se poate întâmpla in cel mai rãu caz?Imi convine dupã sa repar cutia mea de viteze care dupã cum am precizat pare ca merge perfect sau sa cumpãr alta?Nu știu daca intra greu in viteze înainte eu o am de vreo doua luni si a fãcut cam 700 de km.Kilometrii sunt 195700 originali si certificati iar mașina fabricatie 2000.Astept pareri!Multumesc anticipat!
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #24
                    Azi am probat iar mașina se comporta perfect cu schimbatul vitezelor.Nu agata,nu smunceste...
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #25
                      Am scos uleiul din cutie si am bãgat altul nou dar de data asta am pus 1,45 lt.Schimba perfect doar ca nam gãsit rãspuns încã la întrebarea dupã postul lui Cristi Nazarov.Daca are cineva o poza si un cod la piesa in cauza as fi recunoscator.Multumesc!
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #26
                        Pai zici ca piesa aia vine montata in cutie,cum a cazut atunci??
                        Broscutza tu unde ai gasit piesa respectiva??

                        Comment


                        • #27
                          Piesa am gãsito prinsã de dopul de scurgere de ulei la cutia de viteze.Are magnet dopul si bucata aceea era prinsã de magnet.
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #28
                            Inseamna ca e cum a zis cristi,provine din cutie.daca vrei am o cutie in stare buna si o dau ieftin ca eu am schimbato degeaba,si am vandut si sprinterul si miam luat modelul mai vechi.o seara buna

                            Comment


                            • #29
                              Singura problema e ca eu sunt in Italia.Tu cât ai vrea pe cutia ta daca este in stare buna?Ai un cod al ei sa ii verific compatibilitatea cu mașina mea?
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • #30
                                Cutiile sunt la fel,citeste de la inceputul topicului si ai sa vezi ce zice userul heavy duty despre transmisie.Difera grupul atat indiferent ca e de 80,110,130 sau 160 de cp.
                                Eu am dato jos de pe 311 din 2003.si vreau 100 e pe ea.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF