Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curatare radiator racire Mercedes Sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare radiator racire Mercedes Sprinter

    Citesc tot mai des pe aici ca trebuiesc curatate radiatorele de racire.Asta pentru a nu avea probleme cu chiulasa.
    Cum se face acest lucru la mercedes sprinter?
    Schimbati si antigelul sau il recuperati?
    Ce solutie folositi?

  • #2
    La 2,3 ani e bine de schimbat! Pentru spalat solutie de spalat motoare(este si speciala pentru radiatoare)
    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

    Comment


    • #3
      Exista solutie specila pentru curatat radiatoare. Mai exact este vorba despre un acid citric care se baga in instalata masinii, care va curata toate depunerile acumulate dealungul anilor. Lichidul de racire se schimba dupa aceasta operatiune!

      Aici sa discutat despre asta... http://www.clubmercedes.ro/w126-280s...cid#post325765




      Stima
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Sa discutat pe aici de spalarea in special pe exterior a radiatoarelor,se strange mizerie intre radiator si intercooler,cat si in faguri.
        Pe interior daca folosesti apa distilata +antigel tot timpul anului nu se depune mizerie.
        Antigelul se schimba la 2 ani sau 60.000 km....asa scria undeva....eu il schimb la 2 ani(100.000 km),nu merg niciodata cu apa chioara !!!(macar 2 litri de antigel sa fie chiar daca e vara)

        Am schimbat termostatul si era curat inauntru ca unul nou.
        Last edited by cruiser; 05-29-2014, 14:54 PM.

        Comment


        • #5
          Am inteles acum.Pt a proteja chiulasa spalarea se face pe exterior.Asta o fac des cand spal masina.

          Comment


          • #6
            Da, dar cand speli masina mai tare il infunzi,daca vrei liniste,primavara da l jos si spala l gospodareste cu solutie si apa cu presiune!
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #7
              Se poate demonta doar radiatorul din fata de apa fara sa fii nevoit sa demontezi si cel de clima sa pierzi gazul?
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #8
                Pentru ca inca de vara trecuta uneori imi facea figura cu incalzitul apei, la dealuri sau incarcata, si din ce am mai citit pe aici, azi am prins "baietii" mai liberi si i-am pus la treaba.

                Zis si facut, demontat toata fata, radiatorul de apa si intercooler-ul le-au scos impreuna. Daca stii ce faci, nu e mare inginerie. Apoi separat si dai si sufla cu aer si spala, au dat chiar si cu spuma. Nu am facut poze inainte, dar vreau sa spun ca eu mergeam doar cu jumatate din radiator...restul negru, pamant...mai ales intre radiatoare. S-au chinuit putin dar le-au spalat, curatat bine.
                Montat inapoi....pus antigel nou(oricum il aveam cumparat din toamna...) cam 4l antigel si 4l de apa distilata.

                Sa vedem rezultatele, oricum la ce jeg a iesit din radiator nu imi mai fac probleme. Acum nu stiu daca e impresia mea, dar parca si turbina se aude altfel, suieratul acela... La primul drum, revin cu pareri.

                E munca de 2ore sau 3,pe cont propriu...dar merita,mai ales la masinile care merg in tara, sau care nu au fost curatate niciodata radiatoarele.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Am facut cateva sute de km, de la curatarea radiatoarelor....si pot spune ca am rasuflat usurat. Rezultatele sunt pete masura asteptarilor, lichidul nu a sarit de 80grade. Nu am incercat conditii extreme...dar sunt foarte multumit.
                  Merita!

                  Comment


                  • #10
                    Am sa incerc si eu cand am sa am timp.
                    Ma gandesc sa fac asa;
                    Sa curat pe interior.Fac un amestec de apa distilata si sare de lamaie.Inlocuiesc antigelul cu solutia merg un pic cu solutia.
                    Apoi dau radiatoarrele jos.Nu vreau sa dau radiatorul de Ac jos desi nu merge ac-ul.

                    Comment


                    • #11
                      Apa plata cu lamaie are efectul frectiei la un picior de lemn(interiorul celulelor se curata prin inlocuire)!
                      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF