Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la cald Sprinter 211CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E posibil sa fie originala,doar ca e oxidata inauntru si nu poti rasuci butucul cu cheia.Incearca s-o demontezi si s-o cureti .Am patit-o si eu si s-a rezolvat prin curatare.Daca nu te descurci du yala la un baiat care face chei auto si te rezolva cu siguranta.Bafta

    Comment


    • #17
      Si uite asa cand aproape ca facea 1000 de km de la rezolvarea problemei la cald seara asta cand sa plec cu el...Surpriza:nu se mai tureaza din nou mai sus de 3000 de ture!Stie cineva ce ax sau care parte din geometria variabila ar fi putut avea rugina care sa o curete mecanicul si sa mearga aproape 1000 de km fara sa mai dea probleme?Eu cred ca nu a curatat bine sau acea solutie de lubrificare nu sia facut efectul.Geometria variabila e comandata de valvola de vacum de sub turbo?Ea o deschide si o inchide de tot sau doar o inchide si o deschide cate putin atat cat ii trebuie?Eu as vrea sa ma apuc singur de curatat de data asta pentru ca ceea ce faci cu mana ta e mai sfant...
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #18
        Dupa o noua proba se pare ca nu vrea sa mai traga nici la rece...Prima data nu voia sa treaca mai sus de 3000 de ture decat cand ajungea la 80 de grade, acum o singura data la 50 de grade sa dus cu a 3a treapta de viteza la 4000 de ture pe urma nu a mai vrut sa depaseasca pragul de 3000.Se poate curata acasa acea parte cu geometria variabila?
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #19
          Verifica si furtunele de vacum de la turbina si switch-ul de la pedala de ambreiaj!

          Comment


          • #20
            La swich-ul de la pedala de ambreiaj ce ar trebui verificat?
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #21
              M-am dus acum si de ceva timp dupa ce opream motorul auzeam un bazait ca si cum ceva ar fi in scurtcircuit.In momentul in care am scos tubul de vacum de la turbo a incetat.Il reatac pornesc masina opresc acelasi sunet.Posibil sa fie acutatorul turbinei dus?O sa ma duc astazi sa cumpar si tubul de vacum de la turbo nou chiar daca el pare ok si nu e copt.
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #22
                Electrovalva de comanda face asa!
                Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                Comment


                • #23
                  Problema rezolvata cu ajutorul lui SEBI11, caruia tin sa ii multumesc pentru amabilitate pe aceasta cale!Problema sa dovedit a fi de la un tub de vacum copt si anume cel de la clapeta de recirculare aer care acum am eliminato de tot,pentru ca oricum nu o folosesc.Preventiv am schimbat si tubul de vacum de la turbo cu unul nou din silicon transparent rezistent la 500 de grade, sau cel putin asa scrie in prospectul lui!Stie cineva cum pot demonta acea consola unde sunt rotitele de la clima sa schimb becurile din spatele lor ca sunt arse?(pe forum nu am reusit sa dau de poze sau indicatii, deci daca cineva are si poate posta ii multumesc anticipat).Urmeaza pe duminica sa curat EGR.
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #24
                    Salut....
                    Am un sprinter din 2002 cu motor de 2,2 cdi si dupa ce merg aproximativ 40-60 de km in vitezele 3-4-5 la 1800-2000 de ture imi opreste motorul.
                    daca ma poate ajuta cineva

                    Comment


                    • #25
                      Incearca o diagnoza cu StarDiag!Posibil dar iao doar ca pe o supozitie sa fie vreun senzor defect!
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by broscutza2001 View Post
                        Problema rezolvata cu ajutorul lui SEBI11, caruia tin sa ii multumesc pentru amabilitate pe aceasta cale!Problema sa dovedit a fi de la un tub de vacum copt si anume cel de la clapeta de recirculare aer care acum am eliminato de tot,pentru ca oricum nu o folosesc.Preventiv am schimbat si tubul de vacum de la turbo cu unul nou din silicon transparent rezistent la 500 de grade, sau cel putin asa scrie in prospectul lui!Stie cineva cum pot demonta acea consola unde sunt rotitele de la clima sa schimb becurile din spatele lor ca sunt arse?(pe forum nu am reusit sa dau de poze sau indicatii, deci daca cineva are si poate posta ii multumesc anticipat).Urmeaza pe duminica sa curat EGR.
                        Cu placere, oricand! Trebuie sa desfaci consola do mijloc, ai surub sb manson schimbator, sub scrumiera si in dreapta ai capac sau acel clips i l scoti si ai surub dedesupt. Blocul de comanda e prins in patru suruburi.scoti cablurile din spate si mufa electica! Pentru becuri pun poze!
                        Attached Files
                        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc inca odata SEBI11.Cu microbuzul meu se pare ca sunt pe drumul cel bun.Am inlocuit si alea 2 curbe de cauciuc si inca o bucata de tub de vacum de sub filtru de aer si pot spune ca e cu totul o alta masina.Pana acum chiar si cand ziceam eu ca merge daca schimbam sub 3000 de ture vibra toata masina si se vedea ca motorul e gatuit dar mecanicii de aici au spus ca e cutie de viteza deci tre sa schimbi la turatie inalta.De sambata de la inlocuirea tuburilor pot schimba si la 2500 de ture ca nu mai vibreaza si motorul toarce mult mai frumos.Din cand in cand vad ca intra in Limp Mode dar de data asta daca opresc motorul si repornesc isi revine si iese din Limp.Inca fac cautari pentru un mecanic cu Star Diag!
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #28
                            Probleme si iar probleme!Dupa lupte îndelungate cu tuburi de vacum coapte am avut neinspirata idee sa înlocuiesc electrovalvola de vacum de la turbina,cea situatã lângã claxon sub filtrul de aer cu una de Vito cu un alt cod.Rezultat:motorul nu se mai tureaza mai mult de 2000 de ture pe loc,in sarcina nu urca peste 1500 scoate fum negru si inecacios, si ceea ce este cel mai urat se aude un fasait deasupra motorului si de undeva pe lângã motor iese tot fum negru cand il accelerezi.Mentionez ca acea electrovalva am puso de proba am schimbato imediat cu a mea dar face la fel.Daca prima cand scoateam tubul de vacum de la turbo se auzea fasss acum nu se mai aude nimic...Maine o tractez si o duc la mecanic dar nimeni aici in zona nu are star diag.Orice idee e binevenita!
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #29
                              Encore une fois un truism, insa orice altceva e orbecaiala: STAR! La 3 masini detinute, identifici lovele pentru un "douajdeeuro" cat e o diagnoza la reprezentanta...
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #30
                                Am fost deja la 3 dealeri de Mercedes in zona mea dar toti au spus ca nu au cablul pentru mașina mea pentru ca nu se pune problema de 20 sau 100 de euro.
                                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF