Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la cald Sprinter 211CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Vezi ca la inlocuirea acelei valve ai incurcat ordinea celor 3 furtunase de vacuum.In general Limpul la sprinter e la aproximativ 2500 de ture.Si mai da-i in masa de dealeri cocliti Mercedes care ,,nu au cablul,, pentru masina ta.Cred ca nu intelegi ca conectorul ala rotund la sprinter este comun la sprinterele fabricate inainte de 2000 si pina in 2006.Atunci aia ce fac repara sprintere numai de care vor ei sau de care au chef?
    PS.
    Pentru ce-ti trebuie tie cumpara-ti o chinezarie Autocom cu cablu ce ai nevoie si o sa fii surprins ca poti face si singur diagnoza la SHPRINTERUL tau.Nu costa o avere plus ca are meniu in romana chiar si italiana.Mai faci vreo diagnoza apoi la vecini si-ti scoti banii pe scula.
    Last edited by daniel; 07-15-2014, 06:13 AM.

    Comment


    • #32
      Ordinea care am urmato la tuburi este asa cum am gãsito pe mașina dar poate era gresita:sub electrovalva adicã partea cu un singur tub merge înspre cabina,tubul din mijloc merge la bila aia de aer,iar ala din stânga turbina.atasez poza
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #33
        AtasAment

        Fisierul cu poza
        Attached Files
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #34
          Furtunele sunt puse corect, urmareste pe diagnoza senzor presiune aer si temperatura aer! Starul are functii de verificre presiune turbo, actuator etc!
          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

          Comment


          • #35
            Mecanicul nu are timp sa se uite minim 2 saptamâni.eu ar trebui sa plec sâmbãta cu el in România.Singura reprezentanta care mia spus ca are star si poate face diagnoza e la circa 270 km de unde am eu mașina...
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #36
              Incearca un tester multimarca, vezi ce da (Bosch-urile stiu ca sunt ok).
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #37
                A venit un mecanic si la prima vedere se pare ca el in loc sa aspire aerul il impinge înapoi afara de acolo si un zgomot urat ca o bãtaie in filtrul de aer.El spune ca poate fi de la Egr blocat deschis sau niște farfale din colectorul de aspiratie dar alea nu inteleg ce ar putea fi.Peste 3 ore ajunge diagnoza Bosch sa vedem ce iese.Intrebarea:eu am EGR?Daca da unde e poziționat?Tip motor 611981, cilindree 2148, putere 80 kw, an 2000.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #38
                  Eu la fostul sprinter 311 nu aveam egr nici debitmetru.Daca ai avea ar trebui sa fie pe galeria de admisie,cu o teava de pe galeria de evacuare,el practic baga niste gaze arse inapoi in admisie.Bafta!

                  Comment


                  • #39
                    Bosch-ul da eroare de conexiune nu citește mașina.Ar putea pune cineva o poza cu poziția la egr?
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #40
                      Al meu are debimetru sigur deci banuiesc ca si egr.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #41
                        Egr e deasupra carcasei ambreiaj prins in suruburi de galeria de plastic

                        Comment


                        • #42
                          Noutati!Am curatat egr si am constatat ca tubul de metal care intra in el (ala cu sarma) sufla aer.Am tãiat o tabla am închis fluxul de gaze care vine spre egr si tot asa fãcea.Am observat totodata ca nu ajungea vaccum la electrovalva de la turbo deci am dedus ca nu merge electrovalva egr.Iam scos Vaccumul am fãcut teu si iam lãsat filtrul ala.Acum ajunge va cum la turbo scoate mai puțin fum negru nu se tureaza mai mult de 2000 de ture pe loc in sarcina la fel.Nu mai am idei,si nu știu ce sa mai probez.Se poate elimina de tot egr fara star?Cine stie ceva sami trimitã mesaj privat cu nr de tel si il sun eu.
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #43
                            Dacã in loc de partea de antivibrant (ma refer la tubul care intra in egr) sudez tub fix ce sar întâmpla?Reprezentanta a spus ca tubul ar ajunge in 5 zile lucrãtoare si ar costa 118 euro + TVA care aici e 22%, dar Mentionez ca nu se pune problema de bani ci de timp,urmând ca dupã ce ajung in România luni sa il înlocuiesc.
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #44
                              Mister rezolvat!Sa înlocuit electrovalva care comanda geometria variabilã cu tot cu borcan si sa înlocuit si felxibilul antivibrant de la egr,toate piese noi si originale Daimler Mercedes Ag.Cost 407 euro inclusã fiind si platforma care a costat 70 euro!Am schimbat si claxonul care era ars am pus de pe un Fiat ducato!
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • #45
                                Dar cu diagnoza ce ai facut?Si-au gasit broscarii mufa pentru sprinterul tau?Sau cind ai platit 400 de euro si-au amintit ca au si diagnoza .....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF