Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

MB Sprinter 313, 315 sau 318???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MB Sprinter 313, 315 sau 318???

    Buna, de ceva vreme rup site-urile cu vanzari masini in cautarea unei dubite, Sprinter MAXI daca se poate XXL fabricatie dupa 2008... Am un buget de cca 10.000 euro, deci caut ceva relativ nou, km putini si aspect OK, sincer nu ma deranjeaza cateva zgaraieturi sau vre-un stop spart. Ma intereseaza mai mult sa reziste la o viitoare exploatare in forta. Am mai avut in trecut Sprinter 312D 1998, Sprinter 313 CDI 2001, Sprinter 316 CDI 2003, Vito 112D 2001, Vito 115 CDI 2005, Vito 111 CDI 2009 deci cam stiu cu ce ma confrunt, pana acum am avut o gramada de experiente placute si neplacaute avand in vedere ca am rulat fiecare masina mai sus mentionata mai bine de 800.000 de KM, va spun sincer cel mai mult mi-a placut 312 D din 1998, a intors milionul fara sa bagfoarte multi bani in motor, doar vreo 2 pompe un set de injectoare si vreo 3 ambreaje. Sa revin la problema mea... stau si caut si nu reusesc sa ma decid care tip de motorizare este cea mai potrivita, stiti si voi cat de nasol e sa te lase masina in drum (mai ales in strainatate). Va rog sa-mi dati ceva sfaturi, si sa-mi povestiti experientele neplacute cu aceste masini.

  • #2
    Am 311,2005....2ani-aprox 120mii km fara nici o problema la motor, schimburile si consumabile. Inteleg ca ai ceva exerienta cu Sprinter-ul si CDI....ai avut 316, te intreb de ce nu cauti unul zdravan, ca ai bugetul care sa-ti permita, si vrei modelul dupa 2008?

    Eu daca as mai avea de ales, as merge pe 316, pana in 2006 oricand, la orice ora.
    Bafta cu ce alegere vei face!

    Comment


    • #3
      316.....pana in 2006.....prietenii stiu de ce........Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Originally posted by juice_2407 View Post
        Am 311,2005....2ani-aprox 120mii km fara nici o problema la motor, schimburile si consumabile. Inteleg ca ai ceva exerienta cu Sprinter-ul si CDI....ai avut 316, te intreb de ce nu cauti unul zdravan, ca ai bugetul care sa-ti permita, si vrei modelul dupa 2008?

        Eu daca as mai avea de ales, as merge pe 316, pana in 2006 oricand, la orice ora.
        Bafta cu ce alegere vei face!
        316-le da clasa oricand la orice duba de pe piata, pe mine ma intereseaza volumul adica, in 316 Maxi Suprainaltat nu poti sa bagi mai mult de 17 mc sau 5 EP (europalti), pe cand in modelele dupa 2007 poti sa bagi pana la 18 mc si 7 EP in XXL, astea sunt considerentele. Si eu vreau sa fie duba nu prelata sau carosata.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Cristi Nazarov View Post
          316.....pana in 2006.....prietenii stiu de ce........Stima.
          Adevarat! Dar din pacate afacerea ma obliga sa optez pt. o masina care sa aiba un volum de incarcare mai mare. Acum intelegeti de ce sunt in dubii cu cumpararea, pt ca am avut un 316 si stiu ca nu exista altceva mai bun si mai fiabil, si am auzit ca modelele dupa 2007, Euro 4 cel putin, sunt foarte pacatoase. Inca mai caut, sper sa prind una buna, am gasit un 318 XXL la 9500 euro, ma bate gandul sa ma bag la el, maine ma duc la Mercedes sa verific masina in baza lor de date, daca totul e corect voi avea un 318.

          Comment


          • #6
            Si eu sunt constient ca nimic nu e vesnic si trebuie sa recunosc ca la capitolul caroserie,interior cabina,interior duba, capacitate de incarcare modelul dupa 2007 e mult superior celui precedent.Clar,intr-o buna zi si eu o sa trebuiasca sa trec la acel model,dar as tine cont de urmatoarele:
            -318 model sau 313 model, restul 319 sau 315,316 sunt aceleas motoare din care s-a fortat scoaterea a mai multor cai si nu stiu cat e de bine
            - schimb ulei la maxim 15000 si nu ce spune vrajeala aia de service asyst 30000 sau mai mult
            -in cazul in care nu o conduc eu,as cauta un sofer super motivat de care sa am grija sa tina la masina mea....Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              Originally posted by Cristi Nazarov View Post
              Si eu sunt constient ca nimic nu e vesnic si trebuie sa recunosc ca la capitolul caroserie,interior cabina,interior duba, capacitate de incarcare modelul dupa 2007 e mult superior celui precedent.Clar,intr-o buna zi si eu o sa trebuiasca sa trec la acel model,dar as tine cont de urmatoarele:
              -318 model sau 313 model, restul 319 sau 315,316 sunt aceleas motoare din care s-a fortat scoaterea a mai multor cai si nu stiu cat e de bine
              - schimb ulei la maxim 15000 si nu ce spune vrajeala aia de service asyst 30000 sau mai mult
              -in cazul in care nu o conduc eu,as cauta un sofer super motivat de care sa am grija sa tina la masina mea....Stima.
              Inca mai caut... in ceea ce priveste uleiul, am un mecanic mare "jmecher" la mercedesuri care imi da cele mai bune sfaturi in ceea ce priveste gradul de uzura si noutatile in materie de uleiuri si filtre, pana acum am folosit un long life 10 w40 cumparat din Italia, si scos afara la 20-25000. Cat despre sofer, ai perfecta dreptate, un sofer trebuie sa fie foarte bine motivat de aceea ai mei au 6 eurocenti la km + diurna de stationare...Am stabilit de la inceput ca daca nu au grija de masini si fac tot felul de "matrapazlacuri" cu motorina sau cu GPS-ul, zboara!!! Fara drept de apel!!! Inca nu am avut probleme majore.

              Comment


              • #8
                Fiecare cu ideea lui,dar eu cand o sa trec la modelul urmator raman la parerea mea:maxim 15000 uleiul chiar daca e adus dupa...Marte !!!
                Eu acum fac schimbul la 12000,13000 cum se nimereste, ca nu am curaj sa mai fac un drum,dar la schimbul trecut am facut doar 10800 km si am schimbat uleiul,ca era mult prea negru !!!O fi bine,o fi rau,ramane sa vedem..Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Costi Ciordas View Post
                  Adevarat! Dar din pacate afacerea ma obliga sa optez pt. o masina care sa aiba un volum de incarcare mai mare. Acum intelegeti de ce sunt in dubii cu cumpararea, pt ca am avut un 316 si stiu ca nu exista altceva mai bun si mai fiabil, si am auzit ca modelele dupa 2007, Euro 4 cel putin, sunt foarte pacatoase. Inca mai caut, sper sa prind una buna, am gasit un 318 XXL la 9500 euro, ma bate gandul sa ma bag la el, maine ma duc la Mercedes sa verific masina in baza lor de date, daca totul e corect voi avea un 318.
                  daca nu conteaza consumul mergi pe 318 da sa stii ca rupe ... consuma cat vario sau atego cu motor de 4000 sincer !! eu cu un 518 cu remorca de 2 tone 19 persoane si clima turceasca am consumat undeva la 18-19 litri la suta in regim de autostrada , cu motorul de 2,2 nu treci de 12-13 ( indiferent cai 313 315 sau mai noile 316 )

                  Comment


                  • #10
                    ce model de sprinter ar fi cel mai fiabil dupa 2008 dintre 313,315 si 316?

                    Comment


                    • #11
                      Exista ceva diferenta de fiabilitate intre motorul euro 4 si euro 5 de pe 313?
                      Last edited by Zeus; 07-05-2014, 20:17 PM.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF