Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

SpringShift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SpringShift

    Am un Sprinter 316 SpringShift.Uneori, cind schimba vitezele,o face de forma foarte violenta.Exista vreo modalitate de a atenua aceasta?
    La cutiile automate(hidramate) exista o capsula vaacumatica,care se poate regla si care are rolul de a face schimbarea vitezelor de forma mai fina.

  • #2
    Cu diagnoza se calibreaza ambreiajul si se invata din nou vitezele! Verifica uleiul hidraulic(eventual schimba l) si daca tot asa face jos cv si verifica ambreiaj!
    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

    Comment


    • #3
      Cum se schimba uleiul la tipul asta de cutie?
      Am inteles,ca in cutie e un tip de ulei si in pompa altul.
      Unde se poate face o diagnoza in nordul Moldovei,exceptind BucovinaBus si MercedesBenz SV?

      Comment


      • #4
        Nu te ai uitat la locatia mea? Da mi un pm si vorbim!
        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Amadeus34 View Post
          Am un Sprinter 316 SpringShift.Uneori, cind schimba vitezele,o face de forma foarte violenta.Exista vreo modalitate de a atenua aceasta?
          La cutiile automate(hidramate) exista o capsula vaacumatica,care se poate regla si care are rolul de a face schimbarea vitezelor de forma mai fina.
          Am avut si eu aceeasi problema cand am schimbat uleiul in cutie si nu am pus ce trebuia.(pusesem din proprie initiativa ulei normal de cutie)
          Facea un zgomot de schimb fara a calca ambreiajul dar numai in treapta a-2-a si numai la rece.
          Am schimbat atunci uleiul(cu cel comercializat de MB)si e ok.
          De atunci nu am mai avut probleme.

          PS:stie careva la ce interval de km se schimba uleiul in cutia SpringShift si comanda hidraulica ??

          Comment


          • #6
            La sprintshift ai ambreiaj? Uleiul din cv e ulei normal, cv e normala doar comanda e hidraulica! La 100000km poti sa l schimbi iar daca e pe distributie merge si mai repede!
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #7
              Spring Shift-ul are ambreiaj normal(placa si disc,am schimbat eu anul trecut ca incepuse sa patineze),doar rulmentul de presiune e comandat hidraulic.

              Comment


              • #8
                Un post mai sus spuneai ca, calci ambreiajul, nu ma lua tu cu disc si placa!(am reparat vreo 2 sprintere inclusiv sprintshift)
                Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sebi11 View Post
                  Un post mai sus spuneai ca, calci ambreiajul, nu ma lua tu cu disc si placa!(am reparat vreo 2 sprintere inclusiv sprintshift)
                  Cand am spus "fara a calca ambreiajul"am vrut sa se inteleaga cam cum era zgomotul respectiv,cauzat de schimbarea uleiului aiurea.

                  Referitor la placa si disc,eu asa am ambreiajul....poate or fi mai multe modele de SpringShift...nu stiu.
                  L-am schimbat anul trecut in service,iar pe cel vechi l-am pastrat,il am acasa...

                  Comment


                  • #10
                    Zgomotul din cv este dat in cazul tau de calitatea uleiului(multa lume confunda sprintshift cu cv automata si pun in ea ulei hidraulic). Sprintshift este cv normala cu pinioane doar cautatorul este cu comanda hidraulica, cat despre calcatul ambreiajului nu l poti calca pentru ca e comandat electrohidraulic deci nu il poti calca eventual i l poti comanda iar ansamblul ambreiaj este cel clasic disc, placa ,rulment! (ce ai schimbat tu)
                    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sebi11 View Post
                      Zgomotul din cv este dat in cazul tau de calitatea uleiului(multa lume confunda sprintshift cu cv automata si pun in ea ulei hidraulic). Sprintshift este cv normala cu pinioane doar cautatorul este cu comanda hidraulica, cat despre calcatul ambreiajului nu l poti calca pentru ca e comandat electrohidraulic deci nu il poti calca eventual i l poti comanda iar ansamblul ambreiaj este cel clasic disc, placa ,rulment! (ce ai schimbat tu)
                      Foarte corect ce spui !
                      PS:uleiul din cutia SpringShift pus de Mercedes este foarte fluid si de culoare aproape transparenta,eu am aproape 200 .000 km de cand l-am schimbat si este totul ok,dar ma gandesc sa il schimb cat de curand
                      Last edited by cruiser; 05-07-2014, 21:24 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Nu exista cutie "Spring Shift" ca nu schimba doar primavara. Corect este Sprint Shift.
                        Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua. Am un sprinter 211 din 2003 cutie springshift. Nu stiu care este problema dar cand este incarcat am un zgomot la cutie in treapta 4 la 60-70 km/h, dac pun maneta in pozitia N dispare. Cand este gol merge ok.
                          Aveti idee care ar fi problema?
                          Multumesc.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF