Salutare la toata lumea.De curand (2 saptamani) am achizitionat un Mercedes Sprinter 211 cdi dar momentan nu il folosesc.Mentionez ca masina a fost achizitionata in Italia dar proprietarul era roman si o avea de circa 8 luni.Inafara defectelor optice (plastice interior rupte,zgariate) motorul se aude bine, fara batai si intreruperi si la proba a mers foarte bine in sensul ca a ajuns ca 150 fara mari probleme.Astazi am fost si lam pornit si am observant ca lasat la relanti si accelerat in gol pana la circa 1500-2000 rpm a inceput sa scoata fum alb.Ar putea cineva sa imi spuna o cauza?Si a doua problema am vazut in spatele motorului un futun care pare taiat si lasat in aer.Postez poza putin mai tarziu poate stie cineva de unde e acel furtun.Multumesc!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Intrebari Sprinter 211 CDI an 2000
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
-
Salut! Testul cu viteza, nu stiu cat de relevant e...Adica zici ca daca era ceva problema, trebuia sa se rupa. Depinde in ce conditii ai ajuns la 150km/h, poate nu a fost cea mai buna ideeDin ce stiu eu, fum negru-motorina nearsa, fum albastru-consuma ulei, fum alb-lichid de racire in ardere, sau turbina.
Dar "babeste" nu itipune nimeni diagnosticul, fara analize, tester si un mecanic priceput.
-
Daca e fum alb , verifica sa nu dispara lichidul din vasul de expansiune ca atunci e de rau ( chiuloasa ) , cat despre furtun mai mult ca sigur e de la egr daca e infundat si masina trage treaba e buna , probabil sa rupt acel racord flexibil de la egr si a ales varianta sa il anuleze
Comment
-
Scuze pentru absenta,dar nu am avut acces la calculator toata aceasta perioada.Intre timp am reusit sa vad ce era cu furtunul si pot confirma ceea ce a scris mai sus Daniel iese din capacul de la tacheti.Astazi am pornito din nou si imediat a aparut fumul alb.Am accelerat usor si totul sa invaluit intron mare nor de fum alb inecacios.E bine sa duc injectoarele la reconditionat?Mentionez ca in curand intentionez sa fac un drum de 1500 de km cu ea sau sa risc asa?Ce se poate intampla daca e de la injectoare?Cand se incalzeste nici urma de fum....Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
Comment
-
Cu injectoarele nu este problema ca ele cel mai rau se pot infunda si nu mai poate porni insa daca trebuie sa faci drumul fal ca nu are ce se intampla , dar eu recomand sa ai grija de unde alimentezi ca eu am alimentat odata de la o satatie de carburant si-mi bateau injectoarele de aveam impresia ca ies prin capota, am mers la mecanic si a gata sunt duse injectoarele, am mai mers cu ea pama am consumat carburantul si dupa am alimentat cu un carburant mai bun si nu am mai avut probleme.
Comment
-
Originally posted by ion beton View PostCu injectoarele nu este problema ca ele cel mai rau se pot infunda si nu mai poate porni insa daca trebuie sa faci drumul fal ca nu are ce se intampla , dar eu recomand sa ai grija de unde alimentezi ca eu am alimentat odata de la o satatie de carburant si-mi bateau injectoarele de aveam impresia ca ies prin capota, am mers la mecanic si a gata sunt duse injectoarele, am mai mers cu ea pama am consumat carburantul si dupa am alimentat cu un carburant mai bun si nu am mai avut probleme.
Comment
-
Nu cred ca, cunostintele colegului(ion beton) despre injectoare sunt chiar asa de profunde! (se infunda si gata nu porneste), de piston topit, cilindru-piston uzate prematur, supape arse motor gripat etc nu cred ca a auzit!Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!
Comment
-
Originally posted by broscutza2001 View PostScuze pentru absenta,dar nu am avut acces la calculator toata aceasta perioada.Intre timp am reusit sa vad ce era cu furtunul si pot confirma ceea ce a scris mai sus Daniel iese din capacul de la tacheti.Astazi am pornito din nou si imediat a aparut fumul alb.Am accelerat usor si totul sa invaluit intron mare nor de fum alb inecacios.E bine sa duc injectoarele la reconditionat?Mentionez ca in curand intentionez sa fac un drum de 1500 de km cu ea sau sa risc asa?Ce se poate intampla daca e de la injectoare?Cand se incalzeste nici urma de fum....Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428
Comment
-
Multumesc de raspunsuri.Astazi a facut primii ei km,vreo 10 la numar si observatia este ca la rece pana ce motorul sa incalzit pana la circa 60 de grade scotea fum alb cand accelerai fie ca o lasai la relanti fie ca rulai pe strada.Problema in zona mea din Italia e lipsa de mecanici buni...Saptamana viitoare merge la doctor oricum.Deocamdata ramane de rezolvat problema fumului alb care are si putin miros din ce am vazut, schimbatul becurilor in bord la panelul de comanda la clima care sincer sa fiu nu stiu cum sa il demontez si pe duminica asta miam propus schimbul de ulei si toate filtrele inclusiv bujiile care am optat pentru variant ngk long life din ce a spus furnizorul lor.Revin cu detalii pe parcurs si astept inca idei.
P.s.: masina am vazut ca merge excellent, acceleratia ma uimeste total si demarajul pentru un motor asa de mic.Conduc zilnic Master din 2012 cu motor 2.3 125cv,si una bucata Sprinter 410d, motor 2.9.Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
Comment
-
Daca bujiile sunt bune, nu te apuca sa le schimbi pentru ca s ar putea sa ti faci de lucru singur, sunt renumite pentru rupere!(Daca nu ai scule de extractie, trebuie data jos chiuloasa)Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!
Comment
-
Multumesc pentru raspuns Sebi.Daca in bord nu ramane nimic aprins adica spirala aia de la bobina ar trebui sa fie inca ok astea care le are?Azi lam scos inca putin la plimbare si nu mai scoate deloc fum alb.Nici la pornire nici cand il turezi,posibil sa fi fost din cauza ca a stat nerulat circa 6-7 luni si a fost pornit si lasat doar la relanti?E normal ca la 130 la ora sa am doar 2600 ture la motor?Ar fi prima masina care o vad asa!Are cutie manuala 5+1.Imi poate spune cineva ce ulei ar trebui sa cumpar pentru cardan si cutie si daca ati putea descrie cineva sau vreun link despre cum sa le schimb?Imi mai sta aprins becul cu roata care aluneca sa inteleg ca poate fi de la swich-ul de frana sau unul din senzori?Multumesc pentru ajutor!Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
Comment
-
Am fost la diagnoza si mia zis ca nu reuseste din cauza ca e sistemul vechi pe impulsuri si nu are cum sa o faca...Zic ca e o prostie asta, asa ca la acest mecanic am incarcat doar aerul conditionat si pare ca functioneaza chiar foarte bine...Problema ca abia acum am vazuto este urmatoarea:motorul trage bine urca pana pe la 4200 de ture...dar canc ajunge la 80 de grade apa nu ma urca mai sus de 3000 de ture de nici un fel si il simti ca nu mai are forta nici sa faci o depasire...Nu se aprinde nici un bec de eroare...M-am uitat la motor si injectoarele par ca au fost desfacute doarece se vad urmele cum au fost prinse cu cheia.Ce ar putea sa fie de merge bine si trage impecabil doar pana ce ajunge apa la 80 de grade?Mentionez ca nu depaseste 80 de grade si sta fix acolo acul...Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
Comment
Comment