Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

motor mercedes axor OM 457LA

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • motor mercedes axor OM 457LA

    Buna ziua , ma numesc Nonea Gabriel, detin un motor de Mercedes axor Om457.937 LA si as vrea sa il pun pe un tractor . As avea cateva intrebari legate partea electrica (MR, FR) .
    Eu am toata partea electrica a camionului , dar am extras din ea partea ce tine de controlul motorului .
    Intrebari:
    1. Motorul poate porni si fumctiona fara a exista legatura CAN intre FR si celelalte calculatoare gen PSM , WS , EPS?
    2.Daca porneste este posibil sa functioneze in "lipm home" adica regim avarie ?
    3. Ar putea cineva sa imi rescrie FR ul , sa imi funtioneze fara imfluente de la celelalte ecu ?
    4. Imobilizatorul poate fi scos ?are radacini in ambele ecu ?
    Multumesc ,astept raspunsuri .

  • #2
    Este o lucrare destul de complicata dar nu imposibila! Merita bani si timpul? Ambreiaj,cv,transmisie crezi ca vor rezista? Consumul?
    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

    Comment


    • #3
      tractorul este un Zimbru 1295 , are 10 tone , deci ca greutate respecta conditiile ,

      legat de transmisie , daca nu rezista vor apare modificari , dar initial am sa incerc cu a tractorului daca nu o sa incerc o transmisie de incarcator frontal articulat ( vola)

      Legat de consum , cam asta e princilalul motiv pentru care schimb motorul original ( RABA ) cu acesta dar mai este si factorul fiabilitatii .

      Ambreiajul , am sa il folosesc pe cel al tractorului , care este cam de aceasi dimensiune cu acesta dar are 2 discuri .

      Ma poti ajuta cu ceva informatii legate de intrebarile mele din primul post ? multumesc



      Inca ceva , am mai citit azi si am aflat ca centrala ( CGW central gate way ) este INS ( instrument clusterul ) , este posibil ca prin lipsa celorlalte ecu , sa nu fie influentat FR-ul , si sa influenteze doar INS-ul.
      Last edited by noneagabriel; 03-31-2014, 20:07 PM.

      Comment


      • #4
        Sa inteleg ca nimeni nu e in masura sa imi raspunda macar la una din intrebari ? Sau am postat gresit?

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF