Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Montare pompa injectie MB312d,2874cc,90kw

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Montare pompa injectie MB312d,2874cc,90kw

    Buna seara,
    Am o mica sau mare problema:In urma cu ceva timp am observat ca pompa de injectie se misca groaznic de tare,cauza:din cele trei prezoane de prindere nu mai era prinsa decat in unu,al doilea nu avea piulita si al treilea era rupt.
    M-am apucat si am schimbat prezonul rupt am pus motorul la 12grade inainte de ot semnele de la pistonul 1 aliniate si rotorul pompei cu dintele lipsa la ora 23.Mentionez ca am schimbat si pompa de vacuum cu una de pe un motor de vito pentru ca la a mea era rupta o ureche de prindere.Acum dupa ce am pus tot la loc masina nu mai vrea sa porneasca nici trasa nici cu spray de pornire.
    Multumesc pentru rabarea de a citi si spuneti-mi daca am gresit undeva sau care ar fi problema? Mentionez ca este vorba de un MB 312d din 1996 cu motor 602.980 ,2874cc,90kw.
    Sau un mecanic bun ?

  • #2
    Sigur pistonul 1 e pe compresie? Din ce spui nu e bine pusa la punct!
    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

    Comment


    • #3
      Salut! Eu zic ca este atata timp cat dupa ce am adus-o la semne inainte sa dau pompa jos si apoi nu am mai miscat-o nu vad de ce n-ar fi .

      Comment


      • #4
        OT sa corespunda cu semnul de pe axul cu came,apoi, pompa la 12 grade.Toate astea cu intinzatorul demontat.Daca ai procedat asa atunci alta i cauza.

        Comment


        • #5
          Revin:am rotit arborele pana am ajuns la 12grade inainte de OT.in aceasta pozitie am erau aliniate si cele doua semne de pe pinionul axei cu came cu ce de pe bloc.Am scos pompa care si ea era cu dintele lipsa la ora 23.Problema cred ca e la ora 23.Acolo rotorul pompei are un joc de cateva grade suficient cat nu mai corespunda pozitia rotorului pompei cu pinionul de antrenare de pe blocul motor.Asa ca intrebarea este cum sa pun senul de pe rotorul pompei,mai spre 22 sau spre 24?

          Comment


          • #6
            Nu stiu cit de bine o sa se vada dar sper sa te ajute
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Salutare, de unde ati luat informatia ca se pune la 12 grade inainte de OT?
              Toate motoarele la care am intervenit pana acuma se puneau la xx grade dar dupa OT, nicdecum inaintea lui.
              Si eu zic ca nu este la punct aprinderea.
              Pistonul 1 este sus, cand sus la axele cu came este la sesmn, si volanta este pe OT, asta e punctul 0 la motor.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Pana la seria vin 542681 12 grade, de la vin 542681 la 10 grade,iar profi se pune cu ceas comparator 0,9 mm. Scoate din nou pompa trage motorul la semne ot si ax came la semn, pune pomppa la gradele mentionate, iar ca o remarca cand tragi la punct invarte numai in sensul de rotatie al motorului! spor! GRADELE DUPA OT!(ar trebuii sa fie un semn pe fulie)
                Last edited by sebi11; 03-26-2014, 12:42 PM.
                Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                Comment


                • #9
                  Am pus si o imagine nu foarte clara dar se vede!
                  Attached Files
                  Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                  Comment


                  • #10
                    Pai eu de asta vorbeam, ca semnele se pun dupa OT, nicidecum inaintea lui.
                    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                    Comment


                    • #11
                      Gata s-a rezolvat.
                      Am adus motorul la ot(pe blocul motor sunt doua semne cel bun e cel din stanga cum privesti motorul din fata,eu pana acum ma orientam dupa cel din dreapta)dupa asta am adus motorul la 12 grade inainte de ot(cineva ma intreba de ce,asa am gasit pe net si la cineva pe autodata) si am adus pompa din nou cu dintele lipsa la ora 23 dupa remontare pornit si reglat putin avansul din surubul de reglaj de pe flansa pe care este montata pompa.acum mege destul de bine am facut zilele astea vreo mie de kilometri si mi se pare ca merge bine.As dori totusi un reglaj mai fin sau mai precis al avansului se poate face la cu vreun tester cuplat la masina?

                      Comment


                      • #12
                        Reglajul fin -cu ceas comparator,e spus si mai sus lucrul asta

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc pentru sprijin!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF