Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Grup Sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Grup Sprinter

    Care sint rapoartele de transmisie la grup ptr Sprinter?
    Care e cel mai rapid(de fuga) si care e cel mai puternic(de tractiune).
    Detin un Sprinter 316cdi cu grup 4:11,care la 3000 rotatii atinge 120km/h.Stiam ca e cel mai rapid grup ptr acest model de Sprinter,dar,am vazut Sprinter din aceeasi generatie care atinge 140km/h la 3000rotatii.

  • #2
    Am acelasi grup, aceiasi viteza la 3000rpm, 311 lung, 2005.
    Din ce am inteles eu acesta ar fi un grup de mijloc, sa zic asa...cel de tractiune, avand 100Km/h la 3000rpm.
    N-ar strica un grup de fuga pe langa viteza marita, mai scade consumul, iti usureaza mult viata, la volan.

    Comment


    • #3
      41:11 e cel mai bun grup,din punctul meu de vedere avand si viteza si tractiune,dar eu stiu ca la 3000 rotatii are 125/h, am avut pe cea alba si am fost super multumit.Pe asta de acum,nu stiu ce raport am dar la 3000 am doar 115 km/h, lucru care se simte fata de cea alba,la care la viteza mea de mers 95-100 km/h lucram la 2000-2200 rot/min, pe cand la cea de acum lucrez la 2500-2700rot/min.
      La consum nu vad mare diferenta, dar fata de grupul de 41:11 ma simt putin...impiedicat..Asa ca daca vreodata vreti sa va schimbati grupul,sa stiti ca aveti cumparator pentru cel actual.. Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Am resoftat ECU si vreau sa-i schimb turbosuflanta originala(2,7cdi) cu 3,2cdi.
        As vrea sa incerc un grup mai "de fuga" decit 4:11.
        Utilizez o cutie de viteze semiautomata SpringShift de 6+1.

        Comment


        • #5
          Curiozitatea mea este, daca voi cu motor de 2,7 atat manual cat si automat nu aveti acel grup "minune" de fuga, pe ce model s-a pus atunci? Oare pe cele de pasageri?...spre rusinea mea...m-a facut de ras un Sprinter vechi,de pasageri(probabil 2,9), dar avea un demaraj incredibil...cu scartait de roti in a 2-a

          Comment


          • #6
            Mie imi spui....eu am ramas masca cand am cumparat masina, am vazut ce dotari are si cand am iesit pe autostrada........surpriza......grup mediu.....sincer imi venea sa refuz masina dar nu prea erau alte optiuni....
            In schimb pe cea alba aveam grupul 41:11 iar cel care a cumparat-o a luat masina special pentru acest grup....
            Uneori nu inteleg configuratiile masinii,mai ales ca a mea e sigur facuta pe comanda, omologarea pe brief e facuta pe 03.2005 si inmatriculata in Germania a doua zi,dar de ce au pus grupul asta...ei stiu...Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              Tot pe 316 si 416.
              Am vazut 316 ruland cu peste 140km/h la 3000 rot/min.

              Comment


              • #8
                Cred ca cel mai larg grup(de fuga) s-a montat pe 416,deoarece acest model utilizeaza cauciucuri 195/70R15 (205,46cm circumferinta) iar 316 utilizeaza 225/70R15 (218,65cm circumferinta).
                Deci,la un calcul simplu,avem o diferenta de cca 6,5km/h intre aceste doua tipuri de cauciucuri.

                Comment


                • #9
                  S-ar putea sa ai dreptate. Eu, cu rotile pe 15'' standard am avut viteza maxima 150km/h, apoi cu celee pe 16'', 235/65/16...desi am avut atat eu, cat si tata senzatia de demaraj mai rapid....viteza maxima a fost de 140km/h, mai mult nu se duce,doar se tureaza. Astaar fi o exlicatie, sau poate ca din diferenta intre jante, s-a corectat eroarea vitezometrului, acum indicand perfect viteza.

                  Comment


                  • #10
                    235/65R16 au 223,65 cm circumferinta si o diferenta de aprox 9km/h.

                    Comment


                    • #11
                      La Spinter 2000-2006 sunt rapoartele: 36/11, 38/11, 41/11, 37/9, 35/8, 34/7. Cam atatea stiu eu, poate mai sunt si altele...

                      Comment


                      • #12
                        Cu un 413 cdi,din 2000, cu 415.000 km la bord, reali, roti duble pe spate, ce se poate face pentru a mai pierde din turatii sau castiga la consum?
                        Am la 100 km/h aproape 3000 rpm.
                        Pana la urma difera si cutiile de viteze sau doar diferentialul?
                        M-ar interesa sa modific ceva in 200-300 eur, din cauza consumului si pierderii de timp pe drum.
                        Cu masina goala, Tg Mures-Linz, Austria, scot 7,5-8 cu o viteza medie pana acolo de aprox 80 km/h, daca ma dau la ea spre 100-110 imi ia 10%.
                        Inapoi, incarcat, imi ia 11% cu 1500 kg incarcatura, 12% cu 2000 kg incarcatura sau 13% cu 1500-2000 kg incarcatura + trailer si masina pe el.

                        Comment


                        • #13
                          Poti incerca sa pui un grup mai de fuga. In schimb nu o sa mai traga la fel de bine, dat fiind faptul ca ai motor de 2148 cmc.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF