Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Turbo 2,7 vs 3,2

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbo 2,7 vs 3,2

    Ce diferente fizice sint intre turbosuflanta de la motorul de 2700cmc si cea de la motorul de 3200cmc?

  • #2
    La cdi 2 prinderea pe exhaust e aceeasi, insa difera conductele de ungere + un suport. Diferenta fizica consta in marime (2,7 are un GT22, iar 3,2 GT23), volumul de aer impins si reglajul tijei actuatorului vacuumatic. Din umila-mi experienta.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Am intrebat ptr ca intentionez sa montez pe un Sprinter 316cdi de 2700cmc turbosuflanta de pe un S classe de 3200cdi.
      Stiu din,proprie experienta,ca turbosuflanta de pe 2,2cdi se potriveste fizic pe 2,7cdi doar ca nu da randament.

      Comment


      • #4
        Eu am avut 2.7 pe motor de 2.2. Merge si 3.2 pe 2.2 sau 2.7, cu ajustari soft/mecanice.
        Vorbim de vacuumatice, la generatia ta de Sprinter nu stiu daca e actuator vacuumatic sau electronic.
        Fara softist priceput, te vei alege cu un mare turbo lag...
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          E actuator vacuumatic.
          Am resoftat ECU la Bazil si l-am sunat ieri si mi-a spus ca e valabil si ptr turbosuflanta de 3,2.
          Deja am luat turbina de 3,2 si,mi se pare,diferita prinderea furtunului dintre intercooler si turbo.Maine,sper sa-mi fac timp si sa ma ocup de proiect.
          Am reconditionat turbosuflanta la un atelier auto,citeva luni in urma, si de atunci motorul nu mai trage.Am resoftat ECU fara schimbari semnificative.
          In aceeasi zi am resoftat ECU si la un Sprinter 313 cdi (aceeasi generatie) si rezultatul e super:trage f bine;motorul e mai elastic.
          Am fost ieri la BocovinaBus din SV (toata lumea vorbeste foarte bine despre ei) si am facut o diagnoza (static si in mers) si totul e in parametri.Mecanicii de acolo mi-au sugerat ca e posibil ca turbina sa nu aiba kitul de 2,7 si maistrul care a reparat-o sa-i fi montat pe cel de 2,2.

          Comment


          • #6
            Am rezolvat dilema:turbosuflanta de 3,2 clasic(6 in linie) nu e compatibila cu motorul de 2,7 ,fiind prea mare si "greoaie".Se poate adapta turbosuflanta de la noul motor de 3,2 (6 in V),dar cea mai buna solutie ar fi un turbo 2,7 hibridat.
            De moment am montat o turbosuflanta de 2,7 originala si performantele masinii s-au imbunatatit notabil,si,sint in asteptarea unei turbosuflante hibridate.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF