Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme caseta directie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Deci in toate posturile mele pe acest topic Nu am spus ca as fi strans caseta ca sa scap de joc,eu am intrebat daca are surub de reglaj ca eu nu lam gasit si as vrea sai dau drumul putin sa vad cum merge cu el slabit.ca am avut un bmw 525 care cand iam strans surubul a mers greu directia.
    Ca daca il slabesc putin si directia merge ok,inseamna ca este caseta defecta,iar la reglaj a fost umblat ca sa nu mai bata caseta,asta e parerea mea.
    Oricum am sa verific si coloana de directie ca masina a avut volan pe dreapta si fostul proprietar ia schimbat volanul .

    Comment


    • #17
      Si cum verific daca e dusa vreo cruce cardanica?ca vineri mas baga sa o dau jos.trebuie data si caseta jos,ca sa pot scoate coloana de directie?

      Comment


      • #18
        Am verifica azi coloana si am joc in crucea cardanica chiar de la intrarea in caseta.am fost la dezmembrari sa vad de coloana si aveau exact fara bucata de jos unde am eu joc,inseamna ca e din doua bucati.Acuma pot sa iau numai ultima bucata so schimb sau trebuie schimbata toata coloana.
        Pe caseta am gasit un fel de capacel cu patru gauri in el.Asta e reglajul ca l-am desfacut si tot asa merge greu directia.

        Comment


        • #19
          Asa cum am promis pun o poza de la registru.

          Daca vrei sa incerci sa o slabesti trebuie sa o desfaci (max 5 grade) rotind in sens antiorar cu o cheie tub de 17.

          Dar nu am registrat niciodata servodirectia de un Sprinter de sub masina asa ca nu stiu daca e greu de ajuns acolo sau nu. Noi le registram pe banc.

          Pe cat tine de coloana de directie in Italia schimbam cruci cardanice dar aicia nu am adus aparat de stantare, asa ca nu pot sa va ajut.
          Attached Files
          Last edited by Medes Calan; 02-27-2014, 16:46 PM.

          Comment


          • #20
            Da la mine nu e asa!!!e exact in locul ala din poza ta da nu e cu cap de cheie,e un capac exact cat rotundul din poza cu 4 canale(gauri) in el,si l-am desfiletat un pic si tot asa merge directia.

            Comment


            • #21
              Cer scuze, am crezut ca vorba fost despre un Sprinter 906 dupa 2006, nu de unu pana in 2006.

              Dar tot sistemul e lafel: se desfileteaza un pic (intre 3 si 5 grade) iar dupaia se blocheaza, adica se da cu un panson in carcasa de aluminiu sa se deforneze un pic ca sa registru nu se desprinda singur.

              Aceast pas e foarte important: teoretic si celealalte "indoiture" va a evita ca registru roteasca singur, dar cand vine vorba de directie intra in joc o vorba de la Romanii antici: "Melius abundare quam deficere".
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Nu am reusit sa editez ce am scris mai sus din cauza aglomeratie in birou, asa ca merg mai departe cu aceast post (cer scuze la moderatori).

                Pasul de asupra (blocare registru prin deformare corpul casetei) e foarte important: teoretic si celealalte "indoiture" va a evita ca registru roteasca singur, dar cand vine vorba de directie intra in joc o vorba de la Romanii antici: "Melius abundare quam deficere".

                In orice caz cred ca primul pas care trebuie sa faceti este de a face rost de o coloana noua(sau cel putin buna): daca cruce cardanica de la coloana veche are joc e aproape sigur ca majoritatea problemelor nasc de acolo dece cand crucea cardanica trebuie sa roteasca agățá si volanul se intareste.

                Dupa poate sa fie si alte probleme: in modele inainte de 2006 e foarte usor de gasit cilindru distributorului cu uzurile mari, dar inainte e mai bine sa rezolvati problema care ati depistat-o

                Comment


                • #23
                  Salut.azi am vorbit cu cineva de la un parc de dezmembrari si mia zis ca la schimbare de volan de pe partea dreapta pe stanga,se schimba obligatoriu si ultima bucata din coloana,(cea care intra in caseta de directie care are si cruce cardanica),si la mine nu cred s-o fi schimbat fostu proprietar.tipul de la dezmembrari m-a intrebat din prima daca merge in noduri si exact asa merge la mine.voi ati auzit ceva in legatura cu asta???

                  Comment


                  • #24
                    Salut.
                    Am reglat si eu jocul unei casete de 906 cum "scrie la carte", adica strans pana la 55-60 Nm si apoi desfacut 1/8 tura. Rezultatul este ca jocul cremalierei a disparut, acesta fiind evident chiar si "la mana". Accesul este facil chiar si fara a ridica masina.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Ai reglat o pe mers drept dar oare cand virezi nu e prea stransa?
                      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                      Comment


                      • #26
                        Merge la fel pe toata cursa. Oricum, masina nu are dacat 90.000 km...facuti prin Bucuresti...

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF