Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme caseta directie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme caseta directie

    Salut.
    Mi-am schimbat ieri pompa servo cu una sh de sprinter 515.
    Ulei am pus castrol dexron 2.
    Problema este ca directia ami merge o idee mai usor fata de cum mergea cu prima pompa care mergea greu,are un mers sacadat parca da de un hop ceva.
    Este din caseta ceva defect sau pivotii sunt ruginiti?

  • #2
    Mentionez ca,caseta nu bate si nu are joc.
    Cu masina oprita pot sa misc volanul cu o mana cam o jumate de tura dupa care tre sa trag cu amandoua mainile si in stanga si in dreapta.poate sa fie ceva infundat prin caseta???

    Comment


    • #3
      Vreau sa inteleg: poti sa invarti volanul o jumatate de tura si apoi pana la capat trebuie sa tragi de el cu doua maini sau are un punct in care par ca se blocheaza dupa care incepe sa fie usoar din nou?

      Comment


      • #4
        Dupa jumate te tura,da nui nici jumate de tura,e cam un sfert de tura,da parca de ceva si merge greu.

        Comment


        • #5
          Casetele de sprinter au surub de reglaj al jocului???ma fandesc ca poate e stransa sa nu aiba joc si de asta sa mearga greu.

          Comment


          • #6
            Mergi in Dancu la nenea ala si o sa îți rezolve problemele legate de servo.

            Comment


            • #7
              Care,unde?lasa un nr de telefon sau o locatie?mersi mult

              Comment


              • #8
                La pompa servo cred ca nu am probleme ca ea este inlocuita si cu cea veche tot asa mergea.

                Comment


                • #9
                  Scoate capetele de bara din fuzete si vezi daca tot asa face! Daca pompa e buna mai raman articulatiile la coloana de directie sau caseta!
                  Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                  Comment


                  • #10
                    Pai cu capetele de bara scoase crezi cami dau seama ca merge bine,ca o sa mearga foarte usor fara greutatea masinii.
                    Si articulatiile la coloana sunt alea care duc in volan??alea ce ar putea sa aiba?
                    Repet:casetele de sorinter au reglaj al jocului,ca m-am uitat pe sub ea si nu am gasit decat un capac rotund de tabla creca,fix sub coloana de directie.

                    Comment


                    • #11
                      Ai pm cu nr de tel. Pt caseta directie.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Carlaniasi View Post
                        Si articulatiile la coloana sunt alea care duc in volan??alea ce ar putea sa aiba?
                        Repet:casetele de sorinter au reglaj al jocului,ca m-am uitat pe sub ea si nu am gasit decat un capac rotund de tabla creca,fix sub coloana de directie.
                        Casetele de sprinter au surub de reglaj ca toate casete de directie, daca fac rost de timp pun o poza.

                        Pe cat tine ce coloana de directie daca s-a dus o cruce cardanica volanul nu se mai invarte liber iar ciclic pare ca da in ceva iar dupa revine.

                        Daca vrei sa o verifici poate sa o faci fara sa demontezi coloana din masina sau, mai bine, scoati coloana si verifici starea crucilor cardanice.

                        In orice caz ma simt in stare sa zic ca cand o servodirectia merge tare nu in oricare pozitie ci doar in anumite pozitii nu e vina de pompa: pompa nu are cum sa stie in ce pozitie e volanul: ea impinge si gata. Dupa poate sa fie ca ulei trece dintr-o camara in alta in interiorul distributorului sau ca din cauza ulei necurat s-a sgriat interiorul casetei.

                        Dar primul lucru ca as verificat eu e coloana de directie.

                        Comment


                        • #13
                          Treaba cu reglajul casetei e cu 2 taisuri de obicei uzura e mai mare pe pozitia de mers drept decat pe capete si e posibil regland o sa i scurtezi viata! Si din pompa poate da suturi daca e uzata supapa de scurtcircuit! spor!
                          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                          Comment


                          • #14
                            Da eu nu vreau so reglez, ma gandesc ca deja ea e stransa si de asta sa mearga greu directia ca pompa servo am schimbat-o si tot greu merge.

                            Comment


                            • #15
                              Nu e doar posibil sa-i "scurtezi viata" ci clar sa ajungi la punct ca in mijloc caseta, datorat uzurei dintilor cremalierei se invarte usor iar dupa jumatate de tura, cand rotorul incepe sa deie in dinti fara uzura, sa devine "grea".

                              Daca nu gresesc vorba fost de a verifica daca cineva a umblat la registru sa o stranga, nu ca D-ul Carlan sa o stranga ulterior sa scape de joc...

                              Pe cat tine de pompa supapa de scurt circuit intra in actiune cand presiune in instalatie depaseste limita prevazuta. La Sprinter este intre 120 si 128 de Bar. Daca supapa sau cilindru in care lucreaza are uzura presiune scade si servodirectia devine din ce in ce mai grea.

                              Dar devine grea in orice pozitie, nu doar in anumite. Zicem ca presiune scade la 65 de bar: aceasta limita este valabila atat in mijloc ca si la capete de cursa. Daca servodirectia nu are alte probleme nu au cum sa exista diferente (care se poate masura cu volanul dinamometric) la invartirea volnului dintr-un capat la altu.

                              Daca exista un "punct tare", sau mai multi, asta inseama ca servodirectia sau coloana de directie sunt de vina, nu pompa. Daca caseta e uniform de tare, sau daca trebuie apasat aceleratorl ca sa se simta asistenta, atuncia e pompa.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF