Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Huruit ,scartait roata sau...?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Huruit ,scartait roata sau...?

    Buna ziua .De ceva vreme ma confrunt cu o problema .
    Mai precis ,am un mercedes sprinter 511 dublu pe spate din 2007,si cand incarc ceva marfa huruie sau scartaie ceva eu initial am crezut ca zgomotul vine din spate ,zgomotul este mai puternic si continuu cand virez la dreapta (interesant)
    .Este zgomotul acela cand un autobus se opreste in statie ,este identic.
    Bun,m-am apucat sa desfac roata dreapta spate verificat tot placute saboti frana de mana i-am dereglat putin crezand ca sunt prea stransi si de la incarcatura se mai intinde cablu dar, nu .
    Ce parere aveti ?Ce legatura ar avea cu viratul la dreapta ?Sa fie ceva la roata dreapta fata ?
    Si face doar cand sta putin, dupa ce meg cu ea zgomotul dispare dar cand virez maxim dreapta putin tot revine.

  • #2
    Salut!
    Verifica si rotile pe fata,eu cred ca este un rulment pe duca.Mai bine verifici toate rotile ca sa nu ai probleme mai tarziu.Dar de obicei scartaitul/huruitul provine de la un rulment.

    Comment


    • #3
      Huruitul acela se transmite...si te pacaleste. Acelasi lucru zic si eu, verifica rulmentii si placutele si pe fata. Ar putea fi rulment, dar ar trebui sa faca si in mers. Decat sa se rupa undeva pe drum, mai bine verifici tu de bun inceput.

      Comment


      • #4
        M-am gandit si la treaba asta ,dar am fost la reprezentanta si mi-au verificat directia ,suspensia si nu au zis nimic de rulmenti,si sunt 90% ca vine de la frane ca nu mai huruia cand puneam putin frana .
        Poate ma duce in eroare dar tot asa sunt 90 % pe partea dreapta se aude ,am incercat sa las pe altcineva sa conduca dar atunci nu facea ,v-am zis nu e constant .
        Si de asta nu as merge la reprezentanta pt ca acolo sigur nu ar face si nu cred ca m-ar intelege explicandu-le zgomotul.
        O sa incerc sa i-au rotile la rand dar prima este dreapta fata .
        Trebuie sa gasesc de unde vine problema ca sunetul este destulde puternic si enervant mai ales la o masina din 2007.

        Comment


        • #5
          Atunci mai poti verifica si placutele.Dar presupun ca au senzor de uzura si te avertizeaza in bord.

          Comment


          • #6
            Da pe spate din cate am vazut are senzor in placuta.
            A ,si inca ce am observat pe spate placuta din exterior parca freaca mai bine decat cea din interior sa fie si asta un indiciu?

            Comment


            • #7
              Pai,in mod normal,ar trebui ca placuta din interior sa se uzeze mai mult decat cea din exterior.Deoarece pistonasul etrierului apasa intai pe cea din interior si dupa aceea prin sistemul acela de culisare o apasa pe cea din exterior.Sa nu ai cumva un pistonas blocat la un etrier.

              Comment


              • #8
                Normal si logic asa e ,oricum daca era blocat imi incalzea discul ,si nu avea nicio legatura cu viratul .

                Comment


                • #9
                  Am ridicat rotile pe zapada asta frumoasa si am verificat roata dreapta fata
                  joc la rulmenti nu este dar culisantele la etrier au joc mare ,adica placuta nu mai culca pe suprafata totala ci doar jumate pe disc .Am incercat sa caut kit de reparatie dar nu am gasit doar set garnituri si burdufe.
                  Ar putea veni zgomotul de acolo ?
                  Mai cred ca vine si de la rulmentul intermediar asa ca am comandat unul nou,urmeaza sa-l schimb.

                  Comment


                  • #10
                    Tu te plangi de zapada????Atunci vin-o la Galati sa vezi cum e !!!!Rulmentul poate fi dus si daca nu are joc in el, se duce vaselina din el si se uzeaza cimentajul,dar inca nu apare joc.Se verifica cu roata ridicata pe cric si bagata in viteze,pentru spate si invartita la mana pentru fata.
                    Cat priveste uzura neuniforma a placutelor, este de la blocarea culisantelor de la etrier,care trebuiesc verificate si unse bine cu vaselina,pentru placuta exterioara sau de la pistonase,ca la tine e cu 2, partial blocate ,posibil garnitura de praf uzata,pentru placuta din spatele discului.
                    Cum anume crezi ca vine zgomotul de la intermediar,trepideaza in mers la anumita viteza,sau cum?Intreb asta pentru ca de multe ori cheltuim bani degeaba dupa ureche sau la recomandarile multor "cunoscatori" fara insa a rezolva problemele.O piesa se schimba doar daca suntem siguri ca de acolo este problema si asta dupa o constatare temeinica, zic eu.. Stima
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #11
                      Deci in legatura cu uzatul neuniform am zis ca culisantele au un joc foarte mare nu ca sunt blocate,iar cu intermediarul am observat cand sunt incarcat si las schimbatorul in 0 se aude ceva la cardan ,ceva de genu oale sparte.Si da am ridicat o roata spate si am miscat de ea se aude un tacait dar nu prea imi dau seama ,am verificat fiecare cruce dar nu cred ca au joc asa ca am luat un intermediar ca am auzit ca-s pacatoase ,oricum la 140 lei cat a costat...

                      Comment


                      • #12
                        Nu da jos rulmentul original daca nu a cazut ... sal inlocuestii cu unu de 140 de ron ca o sati para rau ..., cat despre huruit zic ca e din etrieul dp fata mai ales daca zici ca ai joc , rulmentii pe fata permit un oarecare joc nu sunt fixi ca cei de pe spate , si la curbe e posibil sa frece in disc , desi nu imi vine in minte acuma sitemul de franare la 511 dar sunt aproape sigur ca trebuia sa fie si o clema pe exteriorul etrierului ca sa nu joace etrierul

                        Comment


                        • #13
                          Rulmentul nu-l dau jos deocamdata dar, piesa este certificata TUV si stiu ce cerinte au cei de la TUV,acum na....si eu pot sa scriu dar...
                          In legatura cu etrierul am observat caci pe stanga culca perfect placuta pe disc si pe dreapta numai jumate din placuta chiar dupa ce le-am schimbat placutele ceea ce ma face sa cred ca de acolo vine sunetul ala .Oricum am gasit la o firma bucsile de culisare a etrierului .O sa le schimb si va dau de stire daca mai scoate vre-un sunet.

                          Comment


                          • #14
                            Salutare din nou.Am rezolvat cu etrierul mai exact am facut sa nu mai fie joc in culisante dar, tot nu culca pe toata suprafata discului si scartaitul ala tot persista .Nici nu mai stiu de unde poate veni.

                            Comment


                            • #15
                              Nimeni nici o idee?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF