Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turbo 316cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbo 316cdi

    Buna ziua,
    Am schimbat turbo la un Sprinter 316cdi si as vrea sa stiu cum se pot verifica parametri de functionare.

  • #2
    Trage masina, ergo merge.
    Acum, inainte de montaj ai fi putut verifica, la atelier specializat de turbine, echilibrul axului. Ocazie cu care mergea si curatata. Probabil ca ai curatat macar conductele de ulei, verificat garniturile; bine era sa fi schimbat si uleiul respectiv filtrul de ulei + aer.
    Daca nu se aud sunete ciudate din zona turbinei, mai poti verifica cu Star, in campul Boost Pressure, daca face 1,2-1,3 bar intre 3000-3500 rpm.
    Cam atat ma duce pe mine capul, poate altii mai priceputi au pareri mai bune.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Daca umfla furtunul de admisie incat nul poti tine strans cu mana isi faca treaba !!!

      Comment


      • #4
        Pune o diagnoza si vezi ce presiune baga! Ala vechi ce avea? Daca a avut ax rupt e bine de curatat intercooler!
        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

        Comment


        • #5
          Turbo vechi l-am trimis la reconditionat la o firma "specializata" in turbosuflante si dupa 6000km a luat-o pe ulei.
          Distractia m-a costat 4000€:schimbat pistoane si turbo cu toate accesoriile aferente.Dar,dupa aceasta operatie,mi se pare ca motorul nu mai trage ca inainte si,parca se aude mai tare cum sufla turbosuflanta.Si,daca inainte consuma 10ltr/100km,acum nu coboara sub 14.
          Am incercat si o resoftare a ECU dar fara efecte semnificative.
          Mentionez ca am bagat la turbo kit complet nou,curatat si verificat intercooler,tubulatura aer si conductele ptr ulei.

          Comment


          • #6
            Orice firma care reconditioneaza turbo da scris garantie 1 an si un numar de km. Pistoanele nu vad ce treaba au cu turbina, insa daca dadushi 4000 de euro (bani cu care fie luai motor nou de la reprezentanta, fie mai luai o masina, ca tot vad insirate o carca in semnatura-ti), inseamna ca tii prea mult la junghi.
            La banii astia-ti permiteai sa mergi la o diagnoza competenta, slabe sanse s-o rezolvi tinand mana pe furtunul de admisie, sa vezi daca se intareste... Succes!
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Foarte frumos spus:"Orice firma";doar ca eu am apelat la serviciile firmei TurboExpert din Bucuresti,"servicii" care au costat 1000ron.Turbosuflanta am montat-o intr-un service autorizat RAR si a rezistat mai putin de 7000km.In momentul in care i-am sunat si le-am cerut o solutie au inceput sa ma paseze de la un telefon la altul.Deci am ales varianta rapida si am cumparat un kit complet pe care mi l-au montat in service.Banuiesc,ca nefiind superspecialisti in turbosuflante,poate au omis ceva sau....
              Din acest motiv va cer sfaturi despre turbosuflante.
              Am facut si diagnoza,la Bazil.Tot el mi-a resoftat ECU.

              Comment


              • #8
                Nici macar sfat nu ias zice : turbina cade de obicei din cauza lipsei de ulei ( se rupe axul ) deci ai sa schimbi turbina pana te plictisestii ... daca nu verifici si presiunea la ulei ( sprinterul 903 neavand senzor de presiune )( si tot din experienta dupa aprox50 000 de cand cade turbo cade si motorul) cat despre consum raman la idea de mai sus ca nu lucreaza geometria variabila ( un vacum ceva uitat ) electrovalva defecta etc ...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ionut1410 View Post
                  Nici macar sfat nu ias zice : turbina cade de obicei din cauza lipsei de ulei ( se rupe axul ) deci ai sa schimbi turbina pana te plictisestii ... daca nu verifici si presiunea la ulei ( sprinterul 903 neavand senzor de presiune )( si tot din experienta dupa aprox50 000 de cand cade turbo cade si motorul) cat despre consum raman la idea de mai sus ca nu lucreaza geometria variabila ( un vacum ceva uitat ) electrovalva defecta etc ...
                  Motivele din care se distruge turbina sunt discutabile, dar in cazul de fata o diagnoza pe star rezolva problema!
                  Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                  Comment


                  • #10
                    In cazul meu,nu s-a rupt nici un ax,doar arunca uleiul pe evacuare si pe admisie!Deci nu poate fi vorba de ulei,dar,am verificat si curatat tot circuitul.Deasemeni am verificat sa ajunga uleiul la turbosuflanta.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF