Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme releu bujii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme releu bujii

    Buna seara am si eu un 316 cdi an fab 2002, cand am cumaparat masina avea becul aprins la bujii ,dupa 2 drumuri afara intro seara am simtit fum si cand am deschis capota am vazut ca releul de bujii sa facut scrum l-am deconectat complect dar fiindcald nu am mai avut nevoie de el ,acuma la rece porneste cam greu si am avut inca o masina cu aceasi motorizare am luat releul de pe aia si l-am pus pe cealalta dar becu la bord tot nu sa stins, am duso la un tester si a dat defect 2 bujii si cod P1482 ,am inlocuit bujiile dar becul tot nu sa stins am duso iarasi la tester si nu mai da nici o bujie defecta dar codul P1482 tot apare, se sterge din tester iau contactul pun contactul si iar apare ca defect.As fi recunoscator daca cineva cu mai multa experienta mar putea ajuta ca nu as dao la vreun meserias sa faca teste pe ea.multumesc

  • #2
    Trebuie desfacut releul si de verificat daca strapurile corespunzatoare iesirii tensiunii catre bujii nu sunt arse! Mufa mica este bine bagata?
    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

    Comment


    • #3
      Ceva asemanator am patit si eu ani in urma.Sper sa ajute http://www.clubmercedes.ro/probleme-...7758#post77758

      Comment


      • #4
        Originally posted by daniel View Post
        Ceva asemanator am patit si eu ani in urma.Sper sa ajute http://www.clubmercedes.ro/probleme-...7758#post77758
        Releul tau are treapta finala arsa.adica o bujie a intrat in scurt si a ars protectia din releu.se rezolva simplu.

        Comment


        • #5
          Aceeas problema am avut si eu,norocul meu ca am avut si meseriasul necesar: 25 lei si releul reconditionat !!!A decapsat releul,a inlocuit ceva in el,apoi a lipit la loc cu ceva silicon special si era ca nou.Daca ai omul potrivit problema e simpla si ieftina.Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            Buna seara!
            Este normal ca martorul bujiei din bord sa ramana aprins aproximativ un minut de la pornire?Eu stiam ca bujiile funtioneaza si dupa pornirea motorului,dar pana acum nu s-a mai aprins dupa pornirea motorului.Am un Sprinter din 2005 311 CDI.
            Motorul porneste la sfert.Am schimbat doar o bujie incandescenta pana acum,celelalte fiind bune.

            Comment


            • #7
              Nu e normal sa stea aprinsa dupa pornire,asta inseamna bujie arsa sau releu bujii in cel mai rau caz.Diagnoza si vezi cel mai bine ce e,dar sigur e !!!Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #8
                Multumesc pentru raspuns,am sa incerc o diagnoza pentru inceput.

                Comment


                • #9
                  buna seara
                  oameni buni stiti pe cineva in constanta care sa poata sa extraga buji rupte in chiuloasa la un 313 din 2001 .va multumesc anticipat

                  Comment


                  • #10
                    Daca nu gasesti omul potrivit sa-ti scoata bujiile,e jale.Trebuie scula speciala si mult spatiu de manevra.Scula ce ai nevoie o am acasa in Romania (si ti-o pot imprumuta),am trecut si eu prin necazuri de genul asta,dar acum ramane sa gasesti meseriasu.Dar astea le discutam pe PM daca esti interesat.

                    Comment


                    • #11
                      Salut daniel si multumesc de ajutor cum pot lua legatura cu tine ?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by flaytours View Post
                        Salut daniel si multumesc de ajutor cum pot lua legatura cu tine ?
                        Da-mi un numar de fix si te sun eu

                        Comment


                        • #13
                          Sal
                          cam naspa ca nu am fix doar mobil 0743336543 sau pe mail flaytours@yahoo.com doar asa dar daca este greu pt tine las-o asa ca o sa ma descurc eu cumva , oricum multumesc mult pt bune intentii .

                          Comment


                          • #14
                            Nu mi-e greu ci doar era mai ieftin.O sa te contactez curind si-ti dau detaliile unde sa trimiti curierul pentru a lua sculele.O zi buna.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF