Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire greoaie dimineta sprinter 311 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire greoaie dimineta sprinter 311 cdi

    Porneste destul de greu de cand a dat frigul.Bujiile au fost schimbate anul trecut.Doar prima ponire este greoaie.Dupa prima pornire toata ziua porneste normal.Am banuit bateria.Dar am eliminat-o din ecuatie.Am legat de baterie un robot de pornire.Porneste la fel de greu.Deci nu este bateria.

  • #2
    Al doilea lucru de verificat pentru care poate porni greu sunt injectoarele.Fa un test de retur la ele,sa nu dea motorina prea multa pe retur iar apoi daca trece testul asta verifica valorile lor in mers cu un tester.Stima
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Bujiile au fost schimbate dar releul s a verificat? Spirala de la bujii ramane aprinsa? Daca releu plus bujii sunt ok, test retur injectoare si verificat regulator presiune rampa!
      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

      Comment


      • #4
        Regulatorul de presiune din rampa este schimbat.Releul de bujii este verificat este ok.Un injector este schimbat.Testul cu eprubeta este facut acum doua luni este ok.Am sa ii fac un test cu star diag.Ieri a pornit perfect era -1 grad.Cred ca doar cand este foarte frig afara porneste asa greu.

        Comment


        • #5
          Verifica sa nu scape compresia pe langa injectoare din cauza banutilor de cupru de etansare de sub ele , asa am patit si eu ba mi-a mai topit si spuma de pe capacul de deasupra injectoarelor .

          Comment


          • #6
            Buna idee.De curand am schimbat saibele de cupru de la doua injectoare.Sar putea ca un injector sa nu fie strans bine.

            Comment


            • #7
              Pornea in 3 pistoane daca era un injector slabit in chiloasa sau vreo saiba de etansare arsa.Poate fi si motorul obosit,presiune slaba la pompa de inalta,dar bine ar fi sa ai un tester conectat cind dai prima data dimineata la automat sa monitorizezi presiunea pe injectie

              Comment


              • #8
                La sistem cr daca daca pica un injector nu mai porneste deloc nu in trei fa i test retur cand e rece
                Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                Comment


                • #9
                  La comon rail ca si la alte sisteme de injectie diesel, saiba de etansare nu face parte din injector nici din injectie,este o saiba de aliaj care etanseaza, izoleaza compresia din interiorul unui cilindru.Arderea uneia dintre cele 4 sau 5 sau 6 etc nu influenteaza injectia

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by daniel View Post
                    La comon rail ca si la alte sisteme de injectie diesel, saiba de etansare nu face parte din injector nici din injectie,este o saiba de aliaj care etanseaza, izoleaza compresia din interiorul unui cilindru.Arderea uneia dintre cele 4 sau 5 sau 6 etc nu influenteaza injectia
                    Ba influienteaza, pentru ca scade compresia! Arderea saibei de etansare este insotita de un tacanit(sufla compresia) si de acumulari de gudron in jurul injectorului si sub capacul de izolare fonica. Cum am mai spus, o sticla cu apa cu gaura in dop si se descopera problema!
                    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                    Comment


                    • #11
                      Colegu" ce rost are sa ne contrazicem.Injectia se termina acolo unde compresia incepe.Un injector scapa pe la saiba si daca scoti conducta de motorina de pe el.Si daca motorul nu porneste compresia iese pe la saiba arsa dar in cantitati mai mici atunci cind dai la automat.Deci saiba de aliaj etanseaza in cap la injector compresia sa nu iasa afara si nici decum nu are a face cu presiunea din common rail.E adevarat ca afecteaza mersul motorului si acel zgomot de scapare de compresie apare dar cum am mai spus trebuie sa porneasca motorul.CIND UN INJECTOR SAU MAI MULTE SCAPA PE RETUR,SAU REGULATORUL DE PRESIUNE DIN RAMPA ARE ORINGUL UZAT ORI E DEFECT,ORI POMPA DE INALTA NU ARE SUFICIENTA PRESIUNE, ABIA ATUNCI DISCUTAM DESPRE INJECTIE .
                      Totusi sa nu inducem in eroare alti colegi cu presupuneri.

                      Comment


                      • #12
                        Eu nu induc in eroare dar saiba arsa la un injector influienteaza injectia. Pune un tester pe un motor la care sufla injector citeste valorile de compensare, dupa care schimba saiba si citeste din nou valorile de compensare SI DUPA AIA VORBIM DE DUCERE IN EROARE!
                        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by free_ride View Post
                          Buna idee.De curand am schimbat saibele de cupru de la doua injectoare.Sar putea ca un injector sa nu fie strans bine.
                          Verifica si mufele de la injectoare se mai umfla garniturile de etansare si nu se siguranteaza corect sau sa nu fie contact imperfect intre pini sau oxid! spor!
                          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                          Comment


                          • #14
                            Asa este colegule cu testul inainte si dupa schimbarea saibei dar valorile de compensatie nu impiedica pornirea si nici injectia nu se modifica.Valorile de compensatie iti arata ca ceva e in neregula pe cilindrul respectiv,(saiba arsa,supapa arsa),sau injectorul pe duca daca totul e ok la capitolul compresie.Valorile apropiate de 0 sint cele optime dar cele pozitive si mai mari de 2,5 iti spun ca injectorul scapa pe retur.Cind valorile sint negative si aproape de 0 poti avea incredere in injectorul respectiv.Deci inca odata ma repet,daca dintr-un motiv sau altul la un injector i s-ar arde saiba de foc celelalte injectoare isi fac treaba si pornesc motorul.Vorbesc din propria experienta si pot spune ca am patit-o,rupindu-se un surub de la potcoava ce fixeaza injectorul ,injectorul a fost ridicat de compresie pina la capacul de plastic raminind fixat doar in conducta de motorina si conectorul electric,motorul functionind IN TREI PISTOANE cu pufaitul de rigoare.Asa in 3 am tras-o pe marginea drumului,tot in 3 am urcat-o pe platforma,tot in 3 am intrat in garaj si am iesit in 4.
                            Daca ai nelamuriri vorbim cu citiva colegi de ai nostri de forum din zona moldovei,va invit la mine dupa Craciun(vin in concediu,sint din Neamt),i-mi sacrific citeva ore si vito-ul meu si-ti demonstrez ca masina va porni cu un injector lipsa,LOCUL GOL IN CHILOASA.Daca accepti provocarea anunta-ma deoarece eu ma retrag din aceasta discutie care dintr-un ajutor ce trebuia oferit unui coleg a ajuns ce si unde s-a ajuns.Va doresc numai bine si va astept.

                            Comment


                            • #15
                              Scoate i doar mufa si pornestel! Afirmai ca saiba arsa nu influienteaza injectia iar eu am spus ca o influienteaza NU ca NU PORNESTE! Citeste cu atentie ce se scrie dupa care lanseazate in contradictii! Nu am nevoie de demonstratiile tale pentru ca sunt mecanic de meserie, posed inclusiv star si am un parc de 15 sprinteruri pe care le repar fiind masini de distributie! (conduc un service autorizat dotat cu tot ce trebuie pentru reparatii mecanice camioane si masini mici)
                              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF