Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cardan sau grup?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cardan sau grup?

    salut.am plecat din Suceava cu 700 kg destinatie Londra.pe la Budapesta la 110 kmh o inceput sa trepideze . am lasat`o la 100 si nu mai trepida.am observat ca trepideaza doar daca e turata la 3000 de ture. aveti vreo parere? cand aproape sa opresc se aude un zgomot ca si cum as tarai ceva metalic dupa masina?( dar nu e nimic cazut) . mam bagat sub masin si se vede ca si cum "imbinarea dintre grup si cardan ar fi stricata adica joaca) .. Ce pareri aveti? e doar crucea? se poate schimba?pot ajunge acasa sau caut un service cat de repede? e o operatiune ce o pot face singur? multumesc.

  • #2
    Bagate sub masina si vezi exact ce joaca dar parerea mea e ca trebuie sa mergi la un service. Nici grupul si nici crucea cardanica nu cred ca le poti rezolva in drum! spor!
    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

    Comment


    • #3
      Crucile sunt capsulate....chiar daca reusesti cumva sa o scoti, e imposibil de pus una noua la loc. Aceiasi recomamdare, cauta un service, pt ca nu stii cand se rupe si unde te lasa....

      Comment


      • #4
        Cruce cardanica sparta, plus ca din cauza vibratiilor s-au dus si cei doi rulmenti intermediari, asta am patit eu in primavara si am venit cu ea din Germania pana la Galati.Noroc ca nu aveam greutate,800 de kg si ca am mers incet 70-90 asta evitand sa ajung la 100 ca sa nu intre in vibratie sa rupa tot pe acolo.Problema rezolvata in Bucuresti cu 250+250+300,2 rulmenti si crucea si obligatoriu trebuie echilibrat cardanul altfel nu faci nici o treaba.Crucea se ambutiseaza,nu are nici un semn si trebuie echilibrata apoi pentru a fi treaba buna.Nu se poate face in garaj trebuie neaparat la cei care se ocupa cu asa ceva,am inteles doar in Bucuresti si Oradea.
        Lui Robert i-am trimis adresa si telefon de la Gyor de la firma Eurokardan unde se fabrica si rectifica cardane,firma renumita de altfel in acest domeniu.Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          multumesc de raspunsuri. Momentan sunt in Anglia . Am un fel de garaj si pot sa ma descurc. Credca raman la Varianta sa caut un cardan sh si sa vin acasa. si am sa il repar pe celalalt cand ajung

          Comment


          • #6
            Originally posted by Robertzel View Post
            multumesc de raspunsuri. Momentan sunt in Anglia . Am un fel de garaj si pot sa ma descurc. Credca raman la Varianta sa caut un cardan sh si sa vin acasa. si am sa il repar pe celalalt cand ajung
            O idee buna! Spor!
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #7
              Crucile cardanice nu te lasa in drum , brusc si dintr-o data . Cel putin , doua verificari simple inainte de a pleca in cursa . Verificati jocul cardanic si starea rulmentilor de la roti .

              Pentru cruci cardanice , le recomand pe cele cu gresor . Se ung o data la 5 000 km .

              Cardan de Sprinter mal reparado por Hormes Hnos en calle Warnes Cap Fed Buenos Aires

              Comment


              • #8
                Treaba cu stricatul e relativa.La mine s-a spart o cruce iar inainte nu aveam nici un simptom.Cat priveste verificarea lor periodica, ar insemna saptamanal sa intri sub masina sa le verifici.....cam greu.Despre gresoare,da sunt bune dar avand in vedere ca un cardan implicit crucile cardanice tin in medie 7-800 000 km ,( nu am auzit sa se sparga mai repede cele originale!! ) e la fel de relativa si treaba cu ungerea..
                Apropo, am lucrat pe un Volvo,fabricatie 2006 cu care am castigat o gramada de bani la pariuri: nimeni nu credea ca acea masina nu avea nici macar un singur gresor pe ea!!!!!Vorbim de camion de 18 tone, nu de turism sau utilitara !!Pe cardan nimic,pe articulatii,pivoti sau capete de bara, articulatii cabina, nimic pe absolut oriunde nu exista asa ceva, nici macar in programul de reparatii nu aparea asa ceva.Am mers 400000 km si am facut toate reviziile la reprezentanta Volvo, Bacau.Acuma intreb, nu stiau cei de la Volvo ce articulatii sau cruci cardanice sunt mai bune ???Probabil, calitatea materialelor din ziua de azi a inlocuit vechile componente pentru care trebuia sa intri prin fata si sa iesi prin spatele camionului cu decalimetru in mana .Stima
                Last edited by Cristi Nazarov; 11-19-2013, 13:20 PM.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Crisri , la tine a fost exceptia care confirma regula .

                  Nu cred ca este mare scofala sa ridici un Sprinter pe cric si sa verifici jocul crucilor si al rulmentilor de la roti .

                  In rest , fiecare procedeaza cum il taie capul si cum il tine buzunarul .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                    Treaba cu stricatul e relativa.La mine s-a spart o cruce iar inainte nu aveam nici un simptom.Cat priveste verificarea lor periodica, ar insemna saptamanal sa intri sub masina sa le verifici.....cam greu.Despre gresoare,da sunt bune dar avand in vedere ca un cardan implicit crucile cardanice tin in medie 7-800 000 km ,( nu am auzit sa se sparga mai repede cele originale!! ) e la fel de relativa si treaba cu ungerea..
                    Apropo, am lucrat pe un Volvo,fabricatie 2006 cu care am castigat o gramada de bani la pariuri: nimeni nu credea ca acea masina nu avea nici macar un singur gresor pe ea!!!!!Vorbim de camion de 18 tone, nu de turism sau utilitara !!Pe cardan nimic,pe articulatii,pivoti sau capete de bara, articulatii cabina, nimic pe absolut oriunde nu exista asa ceva, nici macar in programul de reparatii nu aparea asa ceva.Am mers 400000 km si am facut toate reviziile la reprezentanta Volvo, Bacau.Acuma intreb, nu stiau cei de la Volvo ce articulatii sau cruci cardanice sunt mai bune ???Probabil, calitatea materialelor din ziua de azi a inlocuit vechile componente pentru care trebuia sa intri prin fata si sa iesi prin spatele camionului cu decalimetru in mana .Stima
                    Si totusi cred ca avea la placa(partea de zavorare) sau cupla. Toate camioanele au!
                    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                    Comment


                    • #11
                      Ca sa fiu baiat bun,si sa nu-ti iau banii si tie sa detaliem putin:
                      - camion cu punte simpla, nu vorbim de cap tractor de tir,de camion cu remorca sau de cele cu axa portanta pe spate deci daca te referi la placa unde se prinde semiremorca la tir nu se refera la acea masina !!!
                      - am cautat cu baietii de la service prin toate programele lor timp de 6 ani cat am avut masina,pentru ca la inceput am fost si eu curios si contrariat la fel ca altii ca nu are gresoare si nu am gasit nici macar unul singur incepand de jos si terminand cu cabina,usi sau balamale,absolut orice!!!!
                      Masina era un Volvo FL6, cu punte simpla la fel ca cele verzi de la Frutti Fresh( nu e reclama !! ) doar ca a mea era cu podeaua mai lunga de 7,5 metri si avea maxim autorizat 18000 kg .Concluziaierdeai si tu banii !!!
                      Lasand gluma la o parte undeva in masina aia era o explicatie de au fost facute fara gresoare si au rezistat fara sa se strice !!!
                      Cat priveste verificarea inainte de plecarea in cursa,da, sunt de acord ca asa ar trebui teoretic facut dar si cand vii joi seara si pleci vineri la pranz e cam greu de facut !!Iar rulmentul si cardanul cel putin teoretic nu prea cad peste noapte ci dau semne: incepe sa huruie,sa trepideze sa dea ceva semne,ideea e,si aici nu ma refer la Robert,daca stim si cunoastem ce ne anunta masina din timp!!!In rest,fiecare cu masina si norocul lui, ca doar nu "face toate la fel" !!La mine s-a spart peste noapte,dar,dupa ce am reparat cardanul am descoperit ca a disparut o mica vibratie care o aveam inainte exact la 60 km/h !!Ala sa fi fost semnul ce trebuia sa stiu ca e de la crucea cardanica??!! Poate. Stima.
                      Last edited by Cristi Nazarov; 11-19-2013, 16:40 PM.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        Daca tot poluam topic-ul omului , sa fie .

                        Ai dreptate in tot ce ai scris , dar :

                        - nu inseamna ca , daca o masina nu a avut din fabrica cruci cardanice ( despre asta am scris ) cu gresoare , nu se pot monta , in caz de revizie unele gresante . Am avut Mercedes ( nu Volvo ) din 1970 cu cruci cardanice cu gresoare originale , montate din fabrica . Cred ca nu le-a pus neamtul de prost .

                        - nu a zis nimeni sa se faca verificari intre doua curse de pe o zi pe alta . Le faci cand ai timp sau cand apar suspiciuni de avarie .

                        Aceeasi Stima si Respect ! .

                        Comment


                        • #13
                          Nu cred ca poluam ca doar nu vorbim de ...calificarea Romaniei la mondiale (cea mai buna gluma !!!) ci despre cardane si cruci cardanice !!!Sa ne intelegem:nu sunt impotriva crucilor cu gresoare sau impotriva montarii lor.Da,sunt bune acolo unde sunt.E doar scoteam in relif partea ceealalta ca se poate si fara !!!Cat priveste prostia lor,daca era neamtul si suedezul prost cred ca acum eram inscrisi pe forumul Steagul Rosu si Kamaz !! A nu se intelege ca si alea au fost proaste,au fost bune la timpul si locul lor. Stima.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #14
                            Revenind la cardane este fabrica si la sibiu ( am rectificat curand vreo 3 cardane la ei ) cruci rulmentii ... etc au masina de echilibrat si dupa fiecare interventie pun cardanul la echilibrat , crucile le schimba doar daca nu au deformat suportul ( gaura de pe flansa ) si le ambutiseaza la loc

                            Comment


                            • #15
                              Daca tot ai inceput continua: adresa,numar de telefon,locatie sau cum putem sa dam de ei.Asta ca pe viitor cei care au probleme sa stie direct cum sa isi rezolve problemele si sa nu mai stea cu intrebari si raspunsuri.Nu tre' sa dai nume,desi eu nu consider reclama cand scrii despre o firma care ne poate rezolva problemele,dar pune datele cum sa dam de ei.Stima.
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF