Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Montare Xenon Sprinter 2012

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Montare Xenon Sprinter 2012

    Salut.tocmai mi-am luat un kit xenon h7 35w 8000k si vreau sa le montez pe Sprinterul meu din 2012.problema este ca nu stiu de unde sa iau "+"...cine a montat si de unde a luat?bateria este sub pedale,imi este greu sa iau direct de acolo...de unde as putea sa iau "+"de la motor?

  • #2
    Ar trebui sa ai o borna de + si una de - la motor pentru clestii de pornire. Cea de + trebuie sa fie acoperita cu un capac pe care scrie + sau este rosu.
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Sprinter 2012 View Post
      Salut.tocmai mi-am luat un kit xenon h7 35w 8000k si vreau sa le montez pe Sprinterul meu din 2012.problema este ca nu stiu de unde sa iau "+"...cine a montat si de unde a luat?bateria este sub pedale,imi este greu sa iau direct de acolo...de unde as putea sa iau "+"de la motor?


      Salutare.

      Nu ai treaba nici la baterie nici alt undeva decat in far.
      Xenonul il legi direct in far de la mufa becului clasic, ai un + si un — aprinzi farurile pe faza scurta (banui ca pe scurta pui xenonul).. si infigi papucii care vin de la balast in mufa de la becul clasic.
      Daca nu se aprind inversezi papucii (nu se intampla nimic)

      De gresit nu ai ce gresii, mufele nu se potrivesc altfel decat asa cum trebuii.



      Spor la treaba si sper ca m-am facut inteles.






      stima
      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

      Comment


      • #4
        Desi nu ar avea de ce, sper din suflet sa nu iti mearga sa pui xenonul. Dupa ce ca probabil nu ai lupa pe far, le mai pui si pe alea de 8000k care sunt albastre albastre. In plus, e Sprinter, deci va merge mai mult incarcat.
        Felicitari, o sa fii unul din cei 172732820 de soferi care iti rup ochii noaptea in trafic.
        Mai bine luai niste halogene bune; sau in cel mai rau caz un xenon de 4300K, cum vine din fabrica.

        Comment


        • #5
          Foarte bine punctata!!! Si intre noi fie vorba nu stiu de ce le trebuie unora asa ceva pe Sprinter....cand are ala o lumina de vezi ca ziua...O fi mai cool zic unii,care pun,dar nu acelas lucru spun si cei care vin din fata.Mai ales ca farurile sunt inalte, reglabile si repet,in cunostinta de cauza,vad foarte bine...Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            Colegu, trebuie sa punctez ceva important.
            Mi-am montat si eu xenoane pe masina mea personala. Am fost astazi la ITP si m-au obligat sa imi montez halogenele ca sa trec de inspectie. Nu merge nici cu spaga, cu nimic , deoarece se trimit pozele la sediul RAR pentru aprobare si daca se vede clar xenonul nu ti se aproba.

            Eu le-am demontat pe loc xenoanele si mi-am pus la loc halogenele ( noroc ca le aveam la mine ), asa am trecut de inspectie. Mi-au gasit si un joc la directie dar au trecut cu vederea , dar xenoanele sunt o problema pentru ca nu depinde de cei de la service.

            Ca sa ai xenoane regulamentar iti trebuie far cu lupa. spalator si autoreglaj - o tampenie, dar asta e legea lor absurda.

            Mentionez ca mi le-am montat la loc dupa ITP, dar a fost ceva bataie de cap si e bine de stiut.

            Comment


            • #7
              Modelul Sprinter 2012 are faruri cu lupa daca nu stiati.
              W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
              W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
              W 124 `93 E250 D ex 300 D


              - Bond - James Bond.
              - `Dullah - Abdullah.

              Comment


              • #8
                Trebuie sa aiba lupa, spalator si autoreglare.

                Comment


                • #9
                  Are faruri cu lupa daca il iei cu xenon. Altfel tot clasic vine.

                  Comment


                  • #10
                    Diferenta este si foarte mare intre halogen si xenon.

                    Eu am xenon, far fara lupa...imi asum treaba asta, dar parca nu te oboseste atat de tare, ai vizibilitate mai buna....etc...

                    Da, stiu de faruri cu lupa, si chiar am cautat sa cumpar proiectoare cu lupa, sa le montez in far....dar prea scumpe...

                    8000 e "prea" albastru....4300 sau maxim 6000

                    De montaj se poate ocupa oricine, cum a mai scris un coleg sus.

                    De retinut...ca si becurile cu xenon se ard, sau balastul sa faca probleme, eu am patit-o....si cica la o instalatie, mai de calitate de 55w

                    Comment


                    • #11
                      Daca ar fi dupa mine eu as interzice xenoanele peste 6000 k pentru ca au o culoare orbitoare. In rest nu mi se pare corect sa pui reguli in plus. Cat timp farul e reglat corespunzator , nu ar trebui sa fie o problema.

                      Montatul si demontatul sunt destul de usor de facut la majoritatea masinilor.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by AndreiSSS View Post
                        Desi nu ar avea de ce, sper din suflet sa nu iti mearga sa pui xenonul. Dupa ce ca probabil nu ai lupa pe far, le mai pui si pe alea de 8000k care sunt albastre albastre. In plus, e Sprinter, deci va merge mai mult incarcat.
                        Felicitari, o sa fii unul din cei 172732820 de soferi care iti rup ochii noaptea in trafic.
                        Mai bine luai niste halogene bune; sau in cel mai rau caz un xenon de 4300K, cum vine din fabrica.
                        Hai sa te iau asa usor,sa nu cazi pe spate cumva..
                        1.Sprinteru asta nu face tara,se plimba prin Bucuresti.
                        2.Cara persoane(19locuri,19persoane,mai mult NICIODATA),asta in comparatie cu cele de marfa,care maxim e 3T si ei pun 4T(am facut si tara cu marfa,si stiu cum sta treaba)
                        3.E pe perne de aer,nu pe foi de arc,niciodata nu am blocat traficul din cauza unei gropite,cum fac cei care sunt incarcati cu marfa si au depasit tonajul,fiindu-le frica sa nu atinga cu ea de asfalt..deci in concluzie,nu sta niciodata cocosata.
                        4.Seara nu merge mai mult de 2-3 ore,de la 19:30 pana la 21:00.
                        Si in sfarsit 5.Pe toti astia ca tine pe care ii aud ca v-a rupem ochii,sincer daca v-as prinde pe timp de noapte,v-as da si o faza lunga(cu un H7 100w ) asta doar asa ca sa nu mai spuneti alta data nimic.

                        Si apropo,te anunt ca imi merg foarte bine xenoanele.Stima

                        Comment


                        • #13
                          Prietene, in primu rand "v-a rupem ochii" se scrie "va rupem ochii".
                          In al doilea rand, Spriteru e o masina inalta. Nu e nevoie sa fie incarcat ca sa iti rupa ochii. Si nu trebuie sa imi spui cum e cu pernele de aer. Stiu foarte bine, mersi.
                          In rest nu-ti doresc decat drumuri bune si sa dea Domnu sa ti se arda xenoanele alea albastre fix intr-o curba. Da macar sa fii pe gol.
                          Numai bine!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by AndreiSSS View Post
                            Prietene, in primu rand "v-a rupem ochii" se scrie "va rupem ochii".
                            In al doilea rand, Spriteru e o masina inalta. Nu e nevoie sa fie incarcat ca sa iti rupa ochii. Si nu trebuie sa imi spui cum e cu pernele de aer. Stiu foarte bine, mersi.
                            In rest nu-ti doresc decat drumuri bune si sa dea Domnu sa ti se arda xenoanele alea albastre fix intr-o curba. Da macar sa fii pe gol.
                            Numai bine!
                            Ce iti zic eu tie,si ce intelegi tu..Masina asta nu a iesit niciodata din Bucuresti,si nici nu o sa iasa...farurile sunt reglate la nivelul 2,nu deranjeaza pe nimeni,cel putin nu mi-a facut nimeni semn...
                            Cat despre treaba cu curba,ghici ce?am 2 faruri,asa ca poate sa se arda 1,mai ramane 1...eu nu am auzit NICIODATA de cand sunt sofer pe duba,sa se arda ambele becuri in acelasi timp..Drumuri bune si numai bine!

                            Si da,se scrie "va rupem"..greseala mea!

                            Comment


                            • #15
                              Poti sa orbesti si in oras, nu numai afara. Daca zici ca masina merge asa putin pe intuneric nu inteleg nevoia de a avea xenoane. Si albastre.
                              In rest nu-mi doresc decat ca toti cei cu becuri si lumini neomologate si montate aiurea sa ramana fara talon.
                              Drumuri bune!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF