Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pata de motorina sau ulei sub masina Sprinter 311

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pata de motorina sau ulei sub masina Sprinter 311

    Am vazut o pata de ulei sub masina.Am intrat sub masina si am obeservat de unde curge.Este vorba de un furtun care pleaca din motor.Mai exact pleaca din spatele motorului.Furtunul vine pana aprope de foaia de arc si se opreste acolo.Nu pare taiat si nu stiu daca a fost mufat undeva.Mi se pare a fi motorina mai degraba decit ulei.Ce este cu acest furtun este normal sa fie asa liber sa nu se mufeze nicaieri?
    Cineflorix trans srl

  • #2
    Nu cred ca e normal sa fie un furtun asa in aer ,dar,daca spui ca ar fi motorina, in spatele motorului,ma gandesc sa nu fi returul de la injectoare, dar ar trebui sa curga bine.Incearca sa pui o poza daca poti, poate asa ne dam seama mai bine.Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      In cazul in care nu ai rezolvat problema,furtunul acela vine de sus de la rampa de injectoare si asa trebuie sa stea in liber.Are rol de a prelua scurgeri de motorina din rampa si a le evacua de acolo.Prezenta motorinei pe acel furtun denota probleme din cauza unui furtun de retur la motorina care scapa ori a unei conducte de alimentare( mai rar) .Trebuie verificata vizual rampa de injectoare si verificat furtunele de retur de la injectoare.Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Multumesc Cristi pt informatii.Singura problema din cate imi dau seama este saiba de foc de la un injector imi sufla pe langa el.dar nu arunca motorina in exces.Am saiba de foc dar nu am avut timp sa o montez.Am fost plecat in Italia si masina a consumat normal.Am sa o duc la mecanic.Si o sa postez aici
        Cineflorix trans srl

        Comment


        • #5
          Am pierdut si eu pe furtunul ala vreo20-30 litri de motorina asta iarna.....

          Era -18 grade afara,am bagat 10% benzina peste motorina din rezervor,benzina fiind mai volatila a facut ceva presiune in rezervor,supapa de la busonulde alimentare era blocata si un furtun de retur dintre injectoare a iesit...de doua ori.....(schimbasem un injector pe drum si am crezut initial ca nu am bagat eu furtunul bine,am demontat capacul de plastic de pe chiuloasa,am taiat putin din capetele furtunului...verificat iar..dar iar a iesit)

          Am mers pana acasa cu busonul putin slabit,dupa care am dat o gaura de 2mm in buson si nu am mai avut probleme.
          Last edited by cruiser; 07-05-2013, 11:16 AM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by free ride View Post
            Multumesc Cristi pt informatii.Singura problema din cate imi dau seama este saiba de foc de la un injector imi sufla pe langa el.dar nu arunca motorina in exces.Am saiba de foc dar nu am avut timp sa o montez.Am fost plecat in Italia si masina a consumat normal.Am sa o duc la mecanic.Si o sa postez aici
            Am patit si eu cu saiba de injector in iarna cand veneam din Italia si am mers asa pana acasa.Singura problema care apare esta ca , cu cat mergi mai mult cu aceea saiba sufland cu atat mai greu va iesi injectorul apoi cand vrei sa o schimbi.Pe langa faptul ca face in jurul injectorului numai smoala,la mine a cioplit mecanicul cu dalta si ciocanul de la 9 la 12 pana a indepartat smoala,a trebuit sa desfaca injectorul bucata cu bucata si a batut cu o placa metalica 2 ceasuri.Exista riscul sa se rupa ,sa pocneasca chiulasa,etc,de aceea e mai bine sa o schimbi cat mai repede poti.La mine a fost si injectorul 5,ultimul sub capota,asa ca a fost frumos de scos.....Stima.
            PS:schimba-le pe toate daca tot umbli,preventiv ca eu am mai gasit 2 aproape de sfarsitul vietii.....
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              Am schimbat acum vreo doua luni o saiba la injectorul 3. A iesit extrem de repede.La fel ca si la tine era smoala acolo am reusit sa o dizolv cu nitrodiluant.Nu pierd multa motorina.Inainte sa plec la Londra nu picura cand am ajuns am vazut pata de motorina sub masina.Apoi am plecat in italia.Consumul a fost absolut normal in acest timp.Mai am saptamana viitore cateva zile nevoie de masina si o duc la mecanic
              Cineflorix trans srl

              Comment


              • #8
                Nu reusesc sa scot injectorul 4 ceva sfaturi va rog.
                Cineflorix trans srl

                Comment


                • #9
                  Singura metoda pe care am vazut-o ca da roade,e acea presa artizanala facuta din una bucata tija cu o piulita in cap ce se infileteaza in locul conductei de motorina pe injector si o bucata cat mai groasa de placa metalica,eventual un disc de frana cu care se bate de jos in sus pe acea tija pana iese injectorul.La doua masini a mers aceasta metoda, una fiind a mea cand a suflat injectorul 5 .Ca au batut oamenii cam 2 ceasuri incheiate,nu mai spun.....Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                    Singura metoda pe care am vazut-o ca da roade,e acea presa artizanala facuta din una bucata tija cu o piulita in cap ce se infileteaza in locul conductei de motorina pe injector si o bucata cat mai groasa de placa metalica,eventual un disc de frana cu care se bate de jos in sus pe acea tija pana iese injectorul.La doua masini a mers aceasta metoda, una fiind a mea cand a suflat injectorul 5 .Ca au batut oamenii cam 2 ceasuri incheiate,nu mai spun.....Stima.
                    Multumesc pt sfat.Am incercat si astazi am reusit doar sa misc un pic injectorul dar nu il pot misca la loc.Din pacate nu mai pot pune conducta la loc pt ca este miscat de la pozitie.Am sa incerc sa il scot cu o presa.Sau prin metoda lui Cristi.Injectorul 3 a iesit muuuult mai usor.
                    Cineflorix trans srl

                    Comment


                    • #11
                      Sa stii ca metoda nu e inventata de mine!!Eu am cautat in jumatate de oras sa gasesc pe unii sa se bage la schimbat saibe de foc si toti fugeau.Apoi mi-a venit ideea sa ma duc la un centru de reconditionat injectoare si pompe pe principiul ca daca ei le repara trebuie sa stie sa le si dea jos.Acolo am vazut aceasta metoda si am inteles ca e cea mai eficienta,spuneau ei...Apoi am vazut aceasi tehnica in alta parte de tara,asa ca ...m-am gandit sa o recomand...Am inteles ca la folosirea preselor ar exista riscuri sa pocneasca capacul de la axele cu came sau chiar chiulasa, spuneau ei si tind sa-i cred ca sunt cei mai vechi din oras la capitolul asta....Sfat cand le pui la loc,sa le dai cu un strat gros de vaselina alba,speciala ptr injectoare, pentru ca apoi sa le poti desface oricand usor...Stima...
                      Last edited by Cristi Nazarov; 07-19-2013, 09:02 AM.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pt sfat.
                        Cineflorix trans srl

                        Comment


                        • #13
                          Gata am rezolvat!Pret 300 ron.A iesit destul de usor dar cu presa.A trebuit sa demonteze capul injectorului pentru a intra presa.Am facut o prostie incercand sa il aduc in pozitia initiala a trebuit sa il lovesc cu ciocanul.Am deformat filetul pe unde intra turul.A trebuit sa schimb corpul injectorului.apoi au constatat ca injectorul nu este in ce-a mai buna forma.A trebuit schimbate cateva componente.Foarte imporntant.Cand scoti un injector la remontarea lui pe masina trebuie uns cu o vaselina speciala de injectoare.Care se gaseste la mercedes.Pt ca sa poata fi scos usor alta data.Daca nu poate fi scos cu presa normala am inteles ca Mercedes are in service o presa hidraulica care poate face minuni.Daca nici cu aia nu merge atunci trebuie demontata chiulasa.
                          Cineflorix trans srl

                          Comment


                          • #14
                            Vaselina de la Mercedes e scumpa 100 lei pentru 50 de grame o cutiuta dar puteti lua vaselina Febi cod 26712/F la 45 lei cutia de 50 grame care e la fel,alba,cu cea de la Mercedes.Si presa de la ei,face minuni pana la un moment dat, dupa care tot placa de batut intervine.Azi vorbeam cu cineva la care la Mercedes au rupt presa pe masina omului si nu au putut sa scoata injectorul....A pocnit chiulasa si a trebuit sa o schimbe...Stima.
                            Apropo,dupa ce ai demontat injectorul a fost pus la montare pe bancul de verificat pentru a fi verificat electronic?La mine asa au facut cand au schimbat saiba de foc ca tot asa nu iesea si a trebuit demontat pentru a putea sa-l dea jos.
                            Last edited by Cristi Nazarov; 07-23-2013, 19:35 PM.
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #15
                              Da Cristi a fost verificat pe bancul de probe.Mai ales ca au schimbat piese il el.
                              Cineflorix trans srl

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF