Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum demontez bordul la Sprinter 413 CDI ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum demontez bordul la Sprinter 413 CDI ?

    Salut ! Va rog frumos spuneti-mi si mie unde pot gasi un tutorial despre cum se demonteaza bordul , mai exact vreau sa ajung la acel calorifer care incalzeste parbrizul , ca nu mai trece aerul .
    Scuzati-ma daca am creat inca un post pe aceasta tema , dar am cautat in forum si nu am gasit nimic care sa ma ajute .

  • #2
    Salut tutorial nu exista adica eu cel putin nu am gasit. dar te pot ajuta ( mi`am schimbat volanu de pe dreapta pe stanga singur ) . e o nimica toata. primu plastic sa poti sa il dai jos si dupa vin unu dupa altu. Incearca cu plasticu de deasupra la torpedou ( ala care e gen farfurie) si de acolo desfaci.. Dupa scoti plasticu din jur la ceasuri . Dai clema pt acte jos ca ai un surub. dai sertaru ala culisant jos ca mai sunt 2 suruburi si tot asa. Le vezi usor

    Comment


    • #3
      Am reusit sa demontez toata partea de sus , dar nu pot sa dau sertarul culisant jos . Cum se da ?

      Comment


      • #4
        Simplu: are 2 suruburi jos, stanga dreapta si 3 deasupra,deasupra tablei ce acopera acel sertar si apoi iese.Asta bineinteles dupa ce scoti toata masca de plastic ce tine butoanele,ce acopera comanda climatizoare,etc.Stima
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          eu am crezut ca intai se da sertarul si apoi masca (pentru ca masca nu vrea sa iasa , a iesit din toate clemele am dezsurubat si acolo unde prind actele , la schimbator, din toate mai putin acolo in stanga si dreapta sertarului si tot degeaba , se vede ca tine in dreptul sertarului) . Spuneti-ma atunci va rog cum dau masca sau ce trebuie sa mai fac sa o desprind de acolo de jos din dreptul sertarului . Multumesc pentru ajutor !

          Comment


          • #6
            Dati-mi va rog numarul te t.e.l.efon sau I.d. de .me.s.s , orice sa putem sa vorbim mai repede , ca nu prea pot sa urmaresc atunci cand postati .

            Comment


            • #7
              acolo sun 2 suruburi pa langa scurmiera /tahograf /sertar trebuie defacute si alea .. si cele doua de sus( la schimbator si suportul de acte ) si iese masca centrala

              Comment


              • #8
                Multumesc mult de tot !!!!! Am reusit .

                Comment


                • #9
                  Bun, acum daca tot ai terminat treaba si ai rezolvat,cu bune si rele,fa-ti timp cateva minute si scrie si tu aici cum decurge operatiunea si cum se exectuta, ce trebuie evitat pentru a nu crea probleme suplimentare, ce scule trebuiesc pentru extragerea tahografului ,cum a fost la tine,,pentru ca urmatorii nou veniti care se lovesc de aceasta problema sa stie despre ce e vorba,eventual daca au instrumentarul cunostintele si rabdarea necesara pentru desfasurarea acestei activitati.In acest fel toate discutiile noastre devin benefice pentru toti viitori membri.Stima
                  PS:sa-mi spui si daca ai rezolvat cu becurile aprinse in bord,dupa ce le stingi.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    P1: Se da jos plasticul de deasupra la torpedou (ala gen farfurie) ;
                    P2: Apoi se dau jos grilele de aer (sunt in doua seturi (fiecare set contine cate doua orificii pe unde iese aerul)) acele orificii au patru cleme doua stanga si doua dreapta , eu am tras de ele cu o unealta facuta de mine cu un cioc asa .
                    P3: Dupa ce ai dat jos grilele , dai si in stanga deasupra ceasurilor plasticul jos se da gen dreapta numai ca mai are doua suruburi jos la grila pe care deja ai dat-o .
                    P4: Apoi se vad cam toate suruburile si nu mai e nici o problema , la partea de sus .
                    P5: Ca sa finalizezi lucrarea trebuie sa dai si plasticul frontal ce tine reglatoarele de caldura si alte treburi . Mai intai de toate dai jos chestia care tine actele si dai jos surubul , apoi la schimbator , dai burduful jos si acolo ai alt surub , iar partea cea mai dificila vine la demontarea tahografului , eu am facut ca doua lere din doi electrozi de otel pe care i-am batut la capete , umpic adusi . apoi i-am bagat pe sus pe unde s-a desprins masca si prin fata lerele respective si am tras de el si a iesit intr-un final . Dupa toata treaba asta se vad suruburile de la cutia cu scrumiera si cele doua suruburi de la masca .
                    P6: Partea dificila s-a terminat acum vin doar suruburi peste suruburi si mare atentie , tahograful sa nu fie deconectat , am uitat de de volan , eu l-am dat jos si am deconectat mufele de la ceasurile de bord fara nici o problema .
                    La reansamblare , am avut probleme cu o mufa de la ceasurile de bord, eu am dat partea care securiza mufa jos si cand am bagat mufa fara acea partea se aprindeau toate beculetele in bord , dar am curatat bine toate mufele si le-am pus cu chestia ce le securiza si a mers perfect .
                    Sper sa va fie de folos si scuzati-mi exprimarea , scrieti-mi daca intampinati vreo problema , bineinteles asta a fost cam un rezumat , doar nu am cum sa explic unde se afla fiecare surubel .
                    Sanatate si bafta la demontat !
                    Last edited by cioionut; 06-24-2013, 21:11 PM.

                    Comment


                    • #11
                      E musai sa dai volanul jos !? Se poate trece peste operatiunea cu demontatul volanului, mi-ar placea foarte mult sa evit lucrul asta !!

                      Comment


                      • #12
                        Depinde, ce anume vrei sa faci? Daca vrei sa schimbi bordul,trebuie,daca vrei sa dai jos radiatorul de caldura de exemplu,merge si altfel.Zi ce anume vrei sa faci si poate gasim solutii impreuna.Stima.
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF