Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cum demontez bordul la Sprinter 413 CDI ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum demontez bordul la Sprinter 413 CDI ?

    Salut ! Va rog frumos spuneti-mi si mie unde pot gasi un tutorial despre cum se demonteaza bordul , mai exact vreau sa ajung la acel calorifer care incalzeste parbrizul , ca nu mai trece aerul .
    Scuzati-ma daca am creat inca un post pe aceasta tema , dar am cautat in forum si nu am gasit nimic care sa ma ajute .

  • #2
    Salut tutorial nu exista adica eu cel putin nu am gasit. dar te pot ajuta ( mi`am schimbat volanu de pe dreapta pe stanga singur ) . e o nimica toata. primu plastic sa poti sa il dai jos si dupa vin unu dupa altu. Incearca cu plasticu de deasupra la torpedou ( ala care e gen farfurie) si de acolo desfaci.. Dupa scoti plasticu din jur la ceasuri . Dai clema pt acte jos ca ai un surub. dai sertaru ala culisant jos ca mai sunt 2 suruburi si tot asa. Le vezi usor

    Comment


    • #3
      Am reusit sa demontez toata partea de sus , dar nu pot sa dau sertarul culisant jos . Cum se da ?

      Comment


      • #4
        Simplu: are 2 suruburi jos, stanga dreapta si 3 deasupra,deasupra tablei ce acopera acel sertar si apoi iese.Asta bineinteles dupa ce scoti toata masca de plastic ce tine butoanele,ce acopera comanda climatizoare,etc.Stima
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          eu am crezut ca intai se da sertarul si apoi masca (pentru ca masca nu vrea sa iasa , a iesit din toate clemele am dezsurubat si acolo unde prind actele , la schimbator, din toate mai putin acolo in stanga si dreapta sertarului si tot degeaba , se vede ca tine in dreptul sertarului) . Spuneti-ma atunci va rog cum dau masca sau ce trebuie sa mai fac sa o desprind de acolo de jos din dreptul sertarului . Multumesc pentru ajutor !

          Comment


          • #6
            Dati-mi va rog numarul te t.e.l.efon sau I.d. de .me.s.s , orice sa putem sa vorbim mai repede , ca nu prea pot sa urmaresc atunci cand postati .

            Comment


            • #7
              acolo sun 2 suruburi pa langa scurmiera /tahograf /sertar trebuie defacute si alea .. si cele doua de sus( la schimbator si suportul de acte ) si iese masca centrala

              Comment


              • #8
                Multumesc mult de tot !!!!! Am reusit .

                Comment


                • #9
                  Bun, acum daca tot ai terminat treaba si ai rezolvat,cu bune si rele,fa-ti timp cateva minute si scrie si tu aici cum decurge operatiunea si cum se exectuta, ce trebuie evitat pentru a nu crea probleme suplimentare, ce scule trebuiesc pentru extragerea tahografului ,cum a fost la tine,,pentru ca urmatorii nou veniti care se lovesc de aceasta problema sa stie despre ce e vorba,eventual daca au instrumentarul cunostintele si rabdarea necesara pentru desfasurarea acestei activitati.In acest fel toate discutiile noastre devin benefice pentru toti viitori membri.Stima
                  PS:sa-mi spui si daca ai rezolvat cu becurile aprinse in bord,dupa ce le stingi.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    P1: Se da jos plasticul de deasupra la torpedou (ala gen farfurie) ;
                    P2: Apoi se dau jos grilele de aer (sunt in doua seturi (fiecare set contine cate doua orificii pe unde iese aerul)) acele orificii au patru cleme doua stanga si doua dreapta , eu am tras de ele cu o unealta facuta de mine cu un cioc asa .
                    P3: Dupa ce ai dat jos grilele , dai si in stanga deasupra ceasurilor plasticul jos se da gen dreapta numai ca mai are doua suruburi jos la grila pe care deja ai dat-o .
                    P4: Apoi se vad cam toate suruburile si nu mai e nici o problema , la partea de sus .
                    P5: Ca sa finalizezi lucrarea trebuie sa dai si plasticul frontal ce tine reglatoarele de caldura si alte treburi . Mai intai de toate dai jos chestia care tine actele si dai jos surubul , apoi la schimbator , dai burduful jos si acolo ai alt surub , iar partea cea mai dificila vine la demontarea tahografului , eu am facut ca doua lere din doi electrozi de otel pe care i-am batut la capete , umpic adusi . apoi i-am bagat pe sus pe unde s-a desprins masca si prin fata lerele respective si am tras de el si a iesit intr-un final . Dupa toata treaba asta se vad suruburile de la cutia cu scrumiera si cele doua suruburi de la masca .
                    P6: Partea dificila s-a terminat acum vin doar suruburi peste suruburi si mare atentie , tahograful sa nu fie deconectat , am uitat de de volan , eu l-am dat jos si am deconectat mufele de la ceasurile de bord fara nici o problema .
                    La reansamblare , am avut probleme cu o mufa de la ceasurile de bord, eu am dat partea care securiza mufa jos si cand am bagat mufa fara acea partea se aprindeau toate beculetele in bord , dar am curatat bine toate mufele si le-am pus cu chestia ce le securiza si a mers perfect .
                    Sper sa va fie de folos si scuzati-mi exprimarea , scrieti-mi daca intampinati vreo problema , bineinteles asta a fost cam un rezumat , doar nu am cum sa explic unde se afla fiecare surubel .
                    Sanatate si bafta la demontat !
                    Last edited by cioionut; 06-24-2013, 21:11 PM.

                    Comment


                    • #11
                      E musai sa dai volanul jos !? Se poate trece peste operatiunea cu demontatul volanului, mi-ar placea foarte mult sa evit lucrul asta !!

                      Comment


                      • #12
                        Depinde, ce anume vrei sa faci? Daca vrei sa schimbi bordul,trebuie,daca vrei sa dai jos radiatorul de caldura de exemplu,merge si altfel.Zi ce anume vrei sa faci si poate gasim solutii impreuna.Stima.
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF