Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vito 108 upgrade la 113

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vito 108 upgrade la 113

    Salut, vreau sa achizitionez o masina de familie mai exact un vito 108 cdi model fabricat pana in 2004 si as vrea sa stiu ce implica un upgrade la motor ca sa devina de 130cp. Stiu ca trebuie resoftat ecu dar in afara de asta mai trebuie schimbat ceva la motor?
    Imi trebuie acest upgrade pentru a tracta o rulota cu cei 80cp nu prea are cu ce.
    Multumesc.

  • #2
    Intrebare da natangi : de ce nu iei direct un 112 ??? si totusi sati raspun in mare ai nevoie de alta turbina si alt soft la ecu

    Comment


    • #3
      Pentru ca am gasit un 108cdi la in pret foarte bun. Un 108 pana la cat merge dus din soft?

      Comment


      • #4
        Cu cip de tuning cred ca pe la 100 110 cp ( nu cred ca se poate scoate mai mult din turbina de 80 cp )

        Comment


        • #5
          Domnule Ionut1410:
          -turbina de pe vito 108 cdi este aceeasi turbina cu cea de pe 110 cdi,112 cdi, v220 cdi si v200 cdi.
          -turbina asta merge si pe 2.2 cdi de 2148cc si pe 2.2 cdi de 2151cc.
          -diferenta de putere dintre 108 cdi-110 cdi-112 cdi nu se castiga strict din turbo.asta duce.Puterea se castiga din soft,parametri de injectie,aspiratie,etc.
          Domnule Cornelyu: daca pretul la 108 e chiar atat de bun il poti ridica la nivel 112 cdi,dar ai de schimbat cate ceva pe motor.Galerie de admisie,egr ,etc.Apoi trebuie resoftat, si aici hotarasti tu ce putere sa aiba.Am vazut vito dus pana la 150 cai.Eu cred ca e prea mult.Dar un 122-130 de cai sunt mai mult decat suficienti.Eu am facut acum vito meu 110 Cdi la 130 de cai.Pacat ca acum 2 saptamani am avut accident.

          Comment


          • #6
            Nam avut nici o data 108 (stiu ca pe sprinter la 80 cp diferea turbina ) intradevar e aceiasi turbina deci merge usor modificata ( numai ca as mai avea grija la un aspect ) cutiile de viteaza cele pentru cai putin de obicei au rapoarte mai scurte , sau pui direct calculator de 120-130 cp

            Comment


            • #7
              La vito si cutia si ambreajul sunt la fel si la 108,110,112 cdi.Cred totusi ca daca sari de 130 de cai toci mai repede ambreaj si planetare.Ce mai trebuie inlocuit?Cum am spus mai sus galeria de admisie.108 cdi nu are aeropaleti.Acestia ajuta mult.Mai sunt 108 cdi fara egr.Si asta ajuta.Eu sincer am crescut puterea prin varianta hard,adica Tunningbox si nu Chip.A ales un Tunning box care sa nu modifice parametri turbinei si e ok.

              Comment


              • #8
                Daca are EGR am sa il blochez ca sa nu ma doara capul mai târziu. In afara de galerie ce mai trebuie schimbat la motor? Cred ca am sa il ridic la 120cp este mai sigur.

                Comment


                • #9
                  Eu am blocat egr si dupa 2 saptamani l-am pus la loc.Sa stii ca gazele alea ce le intoarce el sunt la o temperatura mare si ajuta mult motorul.Parerea mea.As zice sa il lasi acolo nu s-al scoti.E adevarat ca incarca galeriile de admisie dar eu am ajuns la concluzia ca mai bine asa decat fara.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare,
                    @SulinaService : cat m-ar costa (total) sa imi duci si mie motorul de la 102 la 120-130 cai? (vito 110cdi) ..Il duci doar din soft ,nu?
                    Daca mai adaug un filtru sport si o evacuare sport cam cat mai castig.?


                    Am de gand sa-mi iau un 110 sau 112 cdi de familie si sa mi-l fac pe placul meu. Fortos&luxos.
                    ____________________________________________

                    Comment


                    • #11
                      Am sprinter 316 si nu am nici egr nici debitmetru pe el din fabrica si totul e ok.

                      Comment


                      • #12
                        Eu mi-am pus un tunningbox.Nu am resoftat.M-ia dat 28 de cai si 40 nm.Eu am ales Kuberl pe care am dat 2000 lei.Sunt generatii mai vechi care fac acelasi lucru (zic ei) pana in 1000 de lei.de montast dureaza 5 minute si o poti face chiar tu.

                        Comment


                        • #13
                          Salut
                          Am citit toata discutia de aici....si zic, sa va dau niste date, poate vin in ajutorul cuiva. Nu o sa dau numele firmei, cine se ocupa de tuning, sa nu fac reclama....dar va dau detalii pe privat.

                          Vito 108 - fabrica : 82cp, 200Nm - tuning : 109cp, 260Nm

                          Vito 110 - fabrica : 102cp, 220Nm - tuning : 144cp, 325Nm

                          Iar ca pret informativ 350E.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF