Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reglaj repartitor frana sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglaj repartitor frana sprinter

    Salutare, detin un sprinter 316 varianta lunga model 2001, pana acum am schimbat doua randuri de placute de frana pe spate si pe fata deloc, rezultand de aici ca spatele franeaza prea tare decat partea din fata.
    Repartitorul de frana este functional dar nu stiu cum trebuie reglat pentru a nu uza prea tare partea din spate, ma refer la acea tija care vine in acel arc.
    Daca ma poate ajuta cineva cum trebuie sa fie tija reglata cand este goala si cum trebuie sa fie tija cu incarcatura pe duba.
    Multumesc.

  • #2
    Din acel surub nu mai tin minte exact miscare dar cred ca trebuie slabit surubul ( asta daca nu sau calcat arcurile ) sau mergi cu incarcatura prea mare si atunci e normal sa uzeze spatele

    Comment


    • #3
      In unul din cazuri ma refer aici gol sau incarcat arcul trebuie sa fie tensionat sau slabit dar nu stiu in care din cazuri.

      Comment


      • #4
        Daca pana acum nu a umblat nimeni la acel reglaj,dupa mine,cred ca problema nu vine de acolo.Acea tija nu se deregleaza singura !!Problema poate veni din urmatoarele cauze:
        -compensatorii de la etrier(acele 2 suruburi care fixeaza etrierul si care au niste burdufe pentru a nu intra mizerie)pot fi gripati si atunci cand actionezi frana nu da voie sa revina inapoi si raman placutele actionate pe disc.Da jos acele suruburi,curata bine si unge cu vaselina si eventual inlocuieste burdufele daca sunt rupte sau lipsa.
        -griparea pistonaselor de frana,,cauza ce duce la ramanerea actionata a placutelor(chiar daca aceasta nu se simte in mers! )
        -greutate prea mare pe spate si eventual tractarea unei remorci care face ca franele spate sa fie solicitate mai frecvent.
        -abia apoi te poti gandi la acea tija,lucru greu de crezut deoarece nu se deregleaza asa usor,sau poate a umblat cineva acolo. Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Multumesc de răspuns, singurul lucru care vreau sa il aflu este pozitia acelei tije, trebuie sa fie slaba sau tensionata cand nu este greutate pe masina?

          Comment


          • #6
            Indiferent daca masina e incarcata sau goala, arcul nu trebuie sa fie slabit.

            Comment


            • #7
              Ok, atunci care e procedeul de functionare a acestui repartitor? Si eu am zis cand masina este goala arcul trebuie sa fie tensionat pentru ca, clapeta sa nu se deschida si sa aiba mai puțin flux de lichid spre puntea spate, cand este cu incarcatura arcul se slabeste si astfel clapeta elibereaza mai mult lichid spre axa spate, oare asa este?

              Comment


              • #8
                Originally posted by brain View Post
                Indiferent daca masina e incarcata sau goala, arcul nu trebuie sa fie slabit.
                Ai avut dreptate arcul trebuie sa fie tensionat cand masina este goala dar nu foarte tare si cand este cu incarcatura acesta va fi si mai tensionat pentru ca franele spate sa lucreze la capacitate maxima, Solved.

                Comment


                • #9
                  Daca vrei sa ai uzura 50 % cu 50% scoti arcul de la repartitor si atunci fata va frana identic cu spatele, indiferent de cat esti de incarcat.

                  Comment


                  • #10
                    Brain dar lucreaza la fel de bine franele ? (doar Curios )

                    Comment


                    • #11
                      Am scos eu arcul si cu mașina fara greutate franeaza foarte tare fata si spatele 20%, daca se tensioneaza arcul foarte ferm se obtine franare 50% spate.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF