Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

am o probleme la sprinter mi se ineaca cateodata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am o probleme la sprinter mi se ineaca cateodata

    buna cateodata mi se ineaca spinter-ul am modelul 2001 313 platforma auto si nu mai vrea sa urce peste 3000 de turati si merge greu si cand am si trailer legat de el de la un consum de 9 ajung la 15 mentionez am masina si pe platforma si trag si trailer cu masina pe ea este normal multumesc

  • #2
    Citeste regulamentul inainte de a mai posta. Litera mare, punctuatie!

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      S-a mai discutat aici.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Zeus View Post
        Citeste regulamentul inainte de a mai posta. Litera mare, punctuatie!
        Scuze,nu se va mai intampla sa gresesc, multumesc de ajutor !!!

        Comment


        • #5
          Am 316 si cu trailer incarcat cu 6700kg (greutate totala) imi ia 16 %, fara trailer si ceva incarcatura undeva la 10% acu o fi mult o fi bine habar nu am.

          Comment


          • #6
            Dar totusi este mare diferenta parerea mea, de la un 10% sa sari la 15-16% adica practic ii creste consumul cu 50% mie mi se pare mult, parerea mea ca ar trebui sa creasca undeva cu maxim 2-3 litri incarcat nu vb aia 5-6 unde la kilometri dinpacate se aduna.

            Comment


            • #7
              Acum fie vorba de Sprintere si de al lor sistem de alimentare CDI tin sa cred ca de aici este problema de consum.
              Detin si un Vw LT 35 e din 2004 are 109cp motor 2.5tdi in 5 pistoane si pot sa zic ca diferenta de consum intre ele in regim de autostrada este enorma, la o viteza constanta de 110 km la ora LT papa 7.8l la % gol, daca mai pun si trailer si greutate totala de 6500kg ia un 12la %, deci tot respectul pentru Lt si in special pentru sprinterele 312d , care sunt old school.
              Last edited by cornelyu; 05-20-2013, 12:33 PM.

              Comment


              • #8
                raspuns

                Originally posted by _bella_ View Post
                S-a mai discutat aici.
                vezi regulatorul de presiune de sub filtru de aer. furtune, egr, turbo..
                la mine era de vina regulatorul! 450 lei nou 200 lei SH
                bafta

                Comment


                • #9
                  Acu,daca tot suntem acasa la Sprinter...sa-i luam putin apararea: 316 din 2001 incarcat cu trailer dupa el , consum din pompa in pompa 9,53 %!!!Vezi sa nu fie defecta piesa aceea dintre scaun si volan . 16%,da ce e ala autobuz??!!?? Nu cumva de aia se uzeaza si placutele de frana asa des???!!! Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Cristi 12% imi ia doar cu trailer fara incarcatura ambele goale si fara prelata pe trailer, consumul pe care zici ca il scoti imi vine greu sa cred nici daca ar fi pufuleti sau polistiren nu ar fi atata.
                    Am fost la doua testere si totul a iesit ok, piesa de la volan sunt chiar eu si sincer am incercat in fel si chip sa scot un consum mai bun dar fara succes.
                    Daca ai vreun secret sa postezi aici.

                    Comment


                    • #11
                      Consuma si 2,2 14 -15 la suta dapoi 2,7 dar conteaza mult si cat pui pe el si cum ii dai , aer conditionat , tipul de drum si apropo de asta un lucru relativ ciudat pe romania am consum mult mai bun ca pe autostrada si nu numai la sprinter am remarcat la mai multe tipuri de masini :P
                      Cat despre consum mai bun la mercedes mersul subturat e singura solutie alceva nu functioneaza nu e ca alea clasice ( 310,312 lt 2,5 ) la care daca nui dai turatie nu consuma mercedesu si cu 2500 si cu 3000 rpm tot atat consuma

                      Comment


                      • #12
                        Daca cauti prin topicuri ai sa gasesti niste consumuri de pici jos,la 312 de 7% local,probabil merge doar la vale asa ca asta e.

                        Sent from my iTab1011 Dual Core using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Salut, nu ai cum sa mergi cu greutate si subturat la Cdi eu unul o tin constant la 2500-2800 de ture chiar si 3000 in rampa cand nu poti schimba viteza din cauza greutatii, dar niciodata mai mult de 3000.

                          Comment


                          • #14
                            Deci....nu fac reclama si nici nu vreau sa vand masina....Traseu Suceava-Satu Mare-Slovacia-Cehia-Germania(30 km /nord de Hannover) consum 9,53 din pompa, cu 1000kg pe masina si platforma de 2800kg maxim autorizat(adica grea!!) goala(per total pe cursa dus-intors,la 5130 km,ca am ajuns in Olanda, a iesit 9,18% consum cand am ajuns acasa si pot demonstra asta,daca e nevoie,cu bonurile de motorina)!!!Viteza max 110,frecvent 96% pe pilot automat.Sincer...daca am Sprinter care consuma peste 10%....o vand,pai ce mi-am cumparat...Iveco sa consume atat????Am mai lucrat pe un 313 din 2000, de la 98560 km pana la 320000 km.numai pe Romania si aveam consum pe luna(ca asa se calcula consumul la firma) 8,5 maxim si ffff rar se apropia de 9%.
                            Eu scriu aceste lucruri doar pentru a va ajuta sa descoperiti,daca este,problema de aveti acele consumuri si nicidecum de a ma lauda sau a demonstra cuiva ca sunt eu mare sofer...Poate sunt,dar asta mi-o demonstrez doar mie ....Sincer,si nu vreu sa fiu ipocrit,eu sunt putin dezamagit de masina mea ,pentru ca ma asteptam sa am un consum frecvent sub 9%,avand in vedere ce consum aveam pe 313 si faptul ca motorul actual e mai puternic si ar trebui sa traga ma relaxat.
                            De mentionat ca folosesc si ulei 2T in motorina,desi nu am vazut nici o modificare a consumului dupa folosirea lui.Stima.
                            PS:daca cineva s-a simtit ofensat in vreun fel in postarile mele,imi cer scuze anticipat.Suntem aici,doar pentru a ne ajuta,cred eu...
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cornelyu View Post
                              Salut, nu ai cum sa mergi cu greutate si subturat la Cdi eu unul o tin constant la 2500-2800 de ture chiar si 3000 in rampa cand nu poti schimba viteza din cauza greutatii, dar niciodata mai mult de 3000.
                              Iti arat eu ca se poate in functie de raportul transmisie de ex la un 313 cu raport standard nu prea pot decat pe loc drept ,autostrda in schimb cu un 413 cu transmisie redusa merg cu a-5-a de la 60 la 110 si consum mai putin cu masina mai grea ( 700 de kg aprox gol diferenta)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF