Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bloc motor Sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bloc motor Sprinter

    Ieri am avut mari probleme cu utilitara si asta nu este prima oara cand neglijez bataia unui injector. De trei zile imi batea un injector si am tot amanat sa ma duc la un test pe Cutitul de Argint sau la Beru, am lasat-o asa de pe o zi pe alta pana cand ieri pe autostrada A1 la viteza de 130 km/h am auzit o pocnitura ca la un compresor cand atinge limita de presiune si sare supapa, de acum acea bataie s-a acentuat si mai rau. Dupa acest zgomot masina nu mai tragea ca inainte, adica motorul nu mai avea putere, am mers cu aceasta bataie inca 45 de kilometri pana la Pitesti unde aveam sa onorez o comanda la ora fixa, dupa care m-am dus in service, uleiul se scurgea pe la conducta de retur a uleiului de la turbina, semn ca avea presiune in baie. Au desfacut motorul si au gasit segmenti incinsi pe piston, chiar sudati, conul(caci camasa nu pot sa-i spun caci este monobloc) era atins, camera plina cu motorina(semn ca injectorul se blocase pe deschis) iar la palier doi cuzineti si la biela inca unul. Acum avand in vedere ca motorul asta a mai fost odata facut la cota 0,25 la palier(adica 1 reparatie) cei de acolo ma sfatuiesc sa cumpar jumatate de motor(adica bloc ambielat zic ei): motor cu biele, pistoane, arbore, segmenti, numai sa-l momntezi. Nu stiu ce sa fac, sa merg iar pe rectificare sa vad daca se mai poate scoate ceva la aroborele meu sau sa iau jumatate de motor dar aici intervine omologarea sau nu mai este nevoie caci se considera piesa de schimb?
    transport marfa

  • #2
    Imi pare rau de necazul tau mai ales ca, de masina depinde munca ta banuiesc, din ce stiu motorul se considera piesa de schimb, cel mai sigur mergi la RAR si intreaba care sunt procedurile. Daca va trebui sa schimbi motorul, parerea mea este sa cauti unul intreg, si eventual sa-l si probezi sa nu ai surprize apoi, spor la treaba si km cat mai multi fara problem.

    Comment


    • #3
      Un motor bun ar trebui sa tina macar 400 -500 000 km deci eu zic ca merita investitia eu personal am renuntat de mult in a le mai repeara dupa cateva experiente nefericite in care am pierdut timp si bani ..si in care reparat tinea 50 000 de km si o luam de la capat ...

      Comment


      • #4
        Cauta un bloc motor de masina dupa 2000 an de fabricatie de e-classe sau c-classe cu putini km. ca bloc motor de sprinter cu putini km. nu crede ca o sa gasesti.Eu asa am pus pe sprinterul meu,nu cred ca trebuie sa iti mai spun motorul sa fie 220 cdi.Bafta.

        Comment


        • #5
          Exact la fel fac si eu motoare de turisme sau montat din 98 pe c/e clas 2,2 cdi ambele variante merg si cel de 2151 si cel de 2148

          Comment


          • #6
            Daca montezi acelasi TIP de motor te costa 15 RON la RAR Grivita omologarea. Si este obligatorie, nu se considera piesa de schimb in Romanica.

            Comment


            • #7
              Si daca nu se poate citi tipu de motor /seria tot atat costa :P

              Comment


              • #8
                Ce bine de mine am in cartea masini trecut FARA SERIE MOTOR pot sa pun cate motoare vreau si nu am treaba cu RAR.

                Comment


                • #9
                  Salut,
                  Daca doresti motor pentru Sprinter avem 2.2Cdi de pe 311 din 2004 functioneaza foarte bine.
                  Dezmembrari Auto Mercedes-Benz Alba-Iulia Sos. De Centura Contact : 0743 462 289

                  Comment


                  • #10
                    salut

                    Salut,am eu de vanzare bloc motor de mercedes 2148 cmc.0730245111 pentru detalii.Pret 200 euro
                    Mercedes c class 2005 facelift,elegance,150 cai,cutie automata

                    Comment


                    • #11
                      Am reparat motorul, am inlocuit jumatate de motor, imi pare rau ca nu mai am asteptat, acum am vazut ca sunt o gramada de oferte pe aici. Acum mi-au dat la mana o factura de inlocuire a blocului motor, sper sa imi serveasca la RAR. Problema nu a fost de la injectoare, injectoarele le-am verificat si la Cutitul De Argint si la Beru, au trecut doua teste fara probleme. Problema se pare ca este de la pompa de ulei care la turatie mare de peste 3600 nu face ungerea cum trebuie, deci nu face presiune la cota normala. In rest sper sa fiu multumit de noul motor cu toata ca este second hand si arborele este la a doua reparatie. Nu am avut ce face, alta data o sa am rabdare si o sa consult piata mai bine. Oricum va multumesc pentru oferte si ca sunteti alaturi de mine. Va doresc bafta si drumuri bune.
                      transport marfa

                      Comment


                      • #12
                        Asa e tot timpul,dupa ce iti iei pantofi,pe drum spre casa vezi altii mai frumosi si mai ieftini,dar ce sa faci sa mergi descaltat?Cat priveste cele "3600 de turatii" tu chiar ajungi acolo?Nu intreb cu rautate,doar ca eu din ianuarie de cand am masina,cu mana pe inima iti spun ca nu am trecut vreodata de 3000 de ture!!!Nu am avut nevoie,iar daca ar fi sa am ,prefer sa astept alta ocazie,decat sa turez motorul.Cat priveste pompa de ulei ,ieri imi spunea cineva sa verific pompa ca ar fi probleme care au mai aparut din aceasta cauza.Acum,nu am nici un simptom,se stinge becul la ulei imediat,toate bune si frumoase dar poti sti.Spor la bani si...multa sanatate la motor sa nu se mai imbolnaveasca .Stima.
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #13
                          Eu zic sa nu mai aveti foarte mare incredere in "becul din bord" . Montati in paralel un ceas indicator presiune ulei . Este sfant . Eu asa am procedat la utilitarele pe care le-am avut si nu au fost probleme .

                          Comment


                          • #14
                            De fapt nici nu exista monitorizarea presiuni de ulei la sprinter doar nivelul ..in bord
                            pentru cine doreste neaparat se poate monta un manomentru ( cel mai simplu ar fi prin modificarea surubului de la conducta pentru turbina ) dar ... principala cauza de la care scade presiunea de ulei la mercedes e uzura cuzinetilor axiali nu pompa de ulei

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by nstoe View Post
                              Eu zic sa nu mai aveti foarte mare incredere in "becul din bord" . Montati in paralel un ceas indicator presiune ulei . Este sfant . Eu asa am procedat la utilitarele pe care le-am avut si nu au fost probleme .
                              Ne poti da mai multe detalii despre ce modele si cum ai adaptat ceasul de presiune ulei???Stima.
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF