Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

sprinter 311 neregulat la relanti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sprinter 311 neregulat la relanti

    Masina mea Sprinter Cdi 311 are un mers neregulat as putea spune chiar "galop" doar la relanti . In rest merge bine. imi puteti da ceva idei ?

  • #2
    Injectie sau supape,piston crapat dar cel mai frecvent sistemul de injectie

    Comment


    • #3
      Deci zici un test de injectie? sau ce imi recomanzi ? Mersi !

      Comment


      • #4
        Fa un test la injectie cu un tester bun sa poti vedea valorile la injectoare,de preferat si cand e rece motorul si cand e cald.Apoi in functie de rezultate,mergi mai departe cu demontarea injectoarelor si verificarea pe banc,daca e de acolo.Oricum testerul te ajuta mult sa vezi de unde sa incepi sa demontezi ca sigur e de undeva problema.Oricum pe la voi prin zona sunt destui meseriasi avand in vedere ponderea de Sprintere pe cap de locuitor din zona !!!Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Salut.. am fost azi la mecanic si mi`a spus ca e regulator rampa injectoare si ma ajunge undeva la 1000 lei doar piesa..

          Comment


          • #6
            Wow,e ceva bani dar pretul asta e pentru piesa noua sau sh?Cel putin la capitolul injectie,ca sa nu zic in general la toate,cu mici exceptii,as recomanda sa fie piesa noua.Asta ca sa nu dai pe mere ce iei pe pere!!!Poti cauta in mai multe locuri,pentru a gasi pretul cel mai bun si astfel stai apoi linistit la volan.Si inca ceva,din experienta,daca nu esti sigur de diagnostic incearca inca o analiza pentru a fi sigur si nu avea surprize.Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              Incearca sa inlocuiesti o-ring-urile de la regulator

              Comment


              • #8
                Se gasesc doar o`ringuri? se pot schimba usor? multumesc !

                Comment


                • #9
                  vezi ca merge orice regulator de mercedes fara sita ( in cazul in care al tau e cu sita ) merge ambele tipuri se gasesc sh pe la 500-600 de roni

                  Comment


                  • #10
                    Nu chiar deoarece sint 2 tipuri: un regulator cu sita si unul fara in functie de tipul de rampa. Gasesti o-ring-uri la autonet bosch etc si sint cam 30 de lei

                    Comment


                    • #11
                      SI eu ce am scris ??? daca e cu sita merge si cu sita si fara daca e fara sita merge doar fara sita da aia prima recomandare ar fi fost fara sita ...

                      Comment


                      • #12
                        Scuze.
                        Am citit in viteza.......

                        Comment


                        • #13
                          Daca regulatorul e asa uzat ca nu merge bine ralantiul,masina nici nu mai porneste! Si cum accelerezi,se taie motorul si de aprinde EDC.Am avut problemele astea.Chiar am cautat o varianta de reparare a regulatorului si acum fac niste probe pe masina.

                          Comment


                          • #14
                            Buna.Am de ceva vreme un 511 si de curand asa din senin parca motorul avea alt sunet ,parca asa sacadat ,oricum e greu sa explic cum s-a comportat cert e ca la relanti si turat la maxim parca mergea in valuri +ca dadea (in momentul accelerarii )putin fum.Treaba asta s-a intamplat cel putin o data.
                            Dupa ce am oprit/lasat putin/pornit treaba a revenit la normal,turatie dreapta ,nici vb de fum.
                            Am pus diagnoza si mi-a dat ceva pa presiunea injectie prea joasa parca.
                            Ce credeti sa aibe?Regulatorul de presiune?
                            Presiunea in rampa cica ar fi 240bari la relanti
                            A ,de ce nu se tureaza mai mult de 3000 rot/min pe loc,decat daca apas frana????

                            Comment


                            • #15
                              Frana? eu stiam ca daca apesi ambreiajul o data merge peste 3000.

                              Nu recomand turarea dizelului peste 3000 in gol.
                              Important e ca acum masina merge bine.SI eu la vito am avut eroarea asta cu presiune joasa,dar nu stiu cand ,cum ,dece!S-a sters la diagnoza.
                              ____________________________________________

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF