Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce functie are acest buton,Sprinter ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce functie are acest buton,Sprinter ?

    Salutare,ma poate ajuta cineva care stie ce functie are acest buton ( cel cu pompa de combustibil pe el ) ,la un Sprinter 316 cdi din 2001?Mentionez ca inainte de a-mi cumpara masina,l-am vazut si pe un 311 asa ca nu cred ca tine cont de motorizare.In momentul in care pui contactul se aprinde becul rosu de pe el pentru o secunda apoi se stinge.Poti apasa dupa aceea pe buton,care e cu autorevenire ca cel de la ASR,dar nu se intampla nimic si nu se aprinde nimic nici in bord nici pe buton.De mentionat este faptul ca am 3 manuale de Mercedes,in germana,franceza si italiana plus o brosura de prezentare la Sprinter in germana in care apar toate butoanele posibile si imposibile montate pe ele dar mai putin acesta.Dupa cum apare butonul cred ca e original si nu adaptat.Stima.
    Attached Files
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

  • #2
    "Senzorul de apa"

    uite un clip pe youtube cu schimbul filtrului de motorina

    How to change the Diesel Fuel Filter in a Mercedes Sprinter 311 CDI 2.2 Turbo Diesel Van


    Ar trebuii sa fie stins. La mine se aprinde, la fel ca in clip, doar la schimbul filtrului

    Comment


    • #3
      Nu se apasa,este doar informativ,sa vezi daca ai apa in filtru.

      Comment


      • #4
        Multumesc mult de raspunsuri,dar mi se pare cam mult sa pui un buton cand puteau pune un bec in bord care sa faca treaba asta si sa fie mai vizibil,ca la acel buton nu prea esti atent tot timpul.Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Ca sa nu deschid alt topic intreb tot aici :ma poate lamuri cineva cam ce ar trebui sa se intample atunci cand apesi butonul "rest."cel de sub butonul de aer conditionat(nu e vorba de cel din mijloc care este pentru sirocou).La mine,in momentul in care este apasat,cu motorul oprit,porneste ventilatia pe treapta 1 dar desi ar trebui sa bage cald(apa era la 80 grade)baga 2 secunde cald iar apoi rece.De ce??Ar trebui sa verific ceva?Care e normal functia acelui buton?Stiam ca ar trebui sa bage caldura,o perioada dupa ce opresti motorul,daca nu merge ce ar putea fi,ce ar trebui reparat?Multumesc anticipat.Stima.
          Last edited by Cristi Nazarov; 02-19-2013, 19:32 PM.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            Revin cu o intrebare legata de acel buton care arata apa din filtru de motorina.Am vazut clipul de pe youtube dar am constatat urmatoarelee filtru de motorina nu am nici un senzor!!!!In afara de conductele de sus,in partea de jos nu am nimic si nici pe alaturi nu am vazut o mufa ceva scoasa(ma gandeam ca au pus filtru fara senzor de apa).In cazul asta,pe ce baza functioneaza butonul din bord care se aprinde si stinge atunci cand pui contactul daca eu nu am nimic in filtru???Ar trebui sa fie senzorul si e ascuns pe undeva si nu stiu eu???Daca ma puteti ajuta,raman dator...Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              Scoate butonul si vezi daca ai ceva fire . Poate e pus de forma....

              Comment


              • #8
                Senzorul trebuia sa fie in coada filtrului daca sa optat pentru inlocuirea filtrului cu unu fara senzor acel bec o sa se mai aprinda doar daca faci punte in mufa deci nu mai ajuta la nimic fara acel senzor ...

                Comment


                • #9
                  Deci:am fire in spatele butonului,in momentul in care pun contactul se comporta exact ca in acel clip,adica se aprinde 1 secunda si apoi se stinge,DAR nu am nici un senzor,fir sau orice altceva in filtru.De asta intreb ce poate fi de el se comporta normal,de parca ar avea senzor in filtru.Poate fi mufa scoasa si sa se comporte ca si cum ar fi in filtru,desi ea e in aer???Am cautat destul de bine in jurul filtrului si nu am vazut nimic,dar cand da caldura ma bag dedesubt sa vad poate e trasa mufa pe undeva.Asta intrebam,daca e posibuil sa se comporte normal desi nu are nici o mufa in filtru sau e butonul de la altceva?Stima.
                  PS:in mod normal acel bec se aprinde la pornire si se stinge si apoi cand filtru se colmateaza sau are apa in el sta aprins tot timpul????
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                    Deci:am fire in spatele butonului,in momentul in care pun contactul se comporta exact ca in acel clip,adica se aprinde 1 secunda si apoi se stinge,DAR nu am nici un senzor,fir sau orice altceva in filtru.De asta intreb ce poate fi de el se comporta normal,de parca ar avea senzor in filtru.Poate fi mufa scoasa si sa se comporte ca si cum ar fi in filtru,desi ea e in aer???Am cautat destul de bine in jurul filtrului si nu am vazut nimic,dar cand da caldura ma bag dedesubt sa vad poate e trasa mufa pe undeva.Asta intrebam,daca e posibuil sa se comporte normal desi nu are nici o mufa in filtru sau e butonul de la altceva?Stima.
                    PS:in mod normal acel bec se aprinde la pornire si se stinge si apoi cand filtru se colmateaza sau are apa in el sta aprins tot timpul????
                    Din cate inteleg eu si din cat stiu eu despre calculatoare, daca senzorul este scos, si mufa este in aer, becul nu are cum sa se aprinda. El isi face ciclul de "pornire" cand este pus contactul si sesizeaza ca totul este in regula, din aceasta cauza se aprinde si se stinge. cautati mufa care trebuie conectata la filtrul de motorina si faceti punte intre cele 2 fire, daca se aprinde becul rosu inseamna ca instalatia este ok, numai ca lipseste senzorul. Asa este ok sa se comporte in lipsa senzorului.

                    Sa va dau un exemplu:
                    Eu am un C class din 2000 si am o eroare la airbag, calculatorul = trebuie resetat, srs ramane aprins pe bord, dar am inca un martor airbag langa cutia de viteze, care se aprinde cateva secunde dupa ce pun contactul, dar apoi se stinge, verifica instalatia si o sesizeaza in regula, insa instalatia nu este, dar asa sunt ele concepute...

                    Sper ca m-am facut inteles si am fost de folos.

                    Comment


                    • #11
                      Bun,corect ce spui tu si logic,la acelas lucru ma gandeam si eu.Ce m-a dat pe spate este faptul ca pe langa filtru nu am gasit nici un senzor,ilogic pentru faptul ca butonul exista si in bord "functioneaza" asa ca nu cred ca puneau aia in fabrica butonul pe bord fara mufa pe filtru.Asa ca o sa ma apuc sa caut mai bine sa vad pe unde poate fi mufa respectiva,da asta la primavara prin martie,ca acum de Craciun e timp de dat cu sania .Stima.
                      PS: scuzati,ma uitam pe geam si am incurcat calendarul !!!
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        Gata ,a venit primavara si am rezolvat si misterul cu "uite butonul ,nu e mufa" !!Azi am schimbat uleiul la masina,si de jos,fiind in groapa am vazut senzorul de apa cum atarna asa frumos,pe langa filtru de motorina.Deci,cel ce a schimbat ultimul filtru de motorina a pus fara senzor de apa.Asa ca atunci cand o sa-l schimb o sa iau cu senzor si asa se va rezolva problema.Deci nu exista buton in bord,functionabil,fara senzor pe filtru.Stima.
                        PS: poate citesc si ,multi altii acest post,care au avut anumite probleme la masina,dar au "uitat",chiar si dupa un timp,sa vina sa ne spuna si noua cum s-a rezolvat problema .Asa ,nu ne mai stresam si noi creierul cand ne lovim de problema respectiva si nici nu mai uzam inutil tastatura.
                        Last edited by Cristi Nazarov; 04-09-2013, 17:11 PM.
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #13
                          Sa iti spun cum sta treaba cu rest-ul, in cazul in care nu ai rezolvat deja problema...
                          In cazul w 211-lui meu dotat cu webasto de fabrica, am constatat ca pentru functia rest e folosita pompa de recirculare a apei de pe webasto. In cazul in care nu ai incalzire auxiliara de fabrica banuiesc ca ai o pompa de recirculare a apei montata undeva pe circuit care fie nu se alimenteaza fie e defecta, daca ai incalzire auxiliara si acesta totusi functioneaza fara motor, fie sunt doua pompe (electrice) separate, si cea de pe Rest nu merge fie daca e folosita cea de pe incalzirea auxiliara nu primeste curent la apasarea rest-ului...

                          Comment


                          • #14
                            Sa revenim,am schimbat "utilajul" si ca sa fie treaba buna am aceeas problema:buton in bord care nu stiu ce functie are si ce face (cel din poza din stanga,nu cel de ASR) !!!
                            Am in cartea masinii o explicatie pentru el dar pe "goagal translate" nu prea inteleg ce ar trebui sa faca: zice ca este pentru activarea unui sistem ce pastreaza constant puterea motorului si trebuie calcat ambreiajul pentru a se putea activa.Am incercat dupa ureche dar nu prea iese nimic.Ma poate ajuta cineva cu o explicatie a lui sau mai bine spus ma poate ajuta cineva cu un manual 2005 pentru Sprinter in romana eventual engleza?Asta pentru ca mai sunt cateva nelamuriri pe care le am cu dotarile masinii...deh...asa patesti daca iti cumperi avion si nu ai brevet de pilot.. ..Stima.
                            Attached Files
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #15
                              Priza de putere. Ai o actionare secundara gen pompa de basculat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF