Salut, revin cu o problema mai veche (2 ani ) la un Sprinter 316 din 2003. In urma cu 2 ani de zile avem ceva probleme cu pornirea la rece s-a aprins becul de la buji am verificat pe fiecare in parte si una era in scurt si inca una era intrerupta. Am schmbat una si a doua am rupto, am fost la un service sa rezolv problema cu aia rupta si cu celelalte si inca ceva probleme la un injector.
Cu toate bujiile noi si cu releul de buji schimbat becul tot aprins a ramas. Am ceva probleme la ABS si am fost la un tester si a zis ca am si ceva probleme la bujia de pe cilindrul 4, am pus aparatul de masura pe bujia 4 si e ok , am verificat firul si are tensiune, problema este ca dupa pornirea motorului bujiile functioneaza in continu. Care ar fi problema? Revin cu aceasta intrebare din cauza unor informatii gresite in legatura cu becurile de la buji din bord cum ca ar fi o problema la sprintare. Va multumesc pentru ajutor!!!
Cu toate bujiile noi si cu releul de buji schimbat becul tot aprins a ramas. Am ceva probleme la ABS si am fost la un tester si a zis ca am si ceva probleme la bujia de pe cilindrul 4, am pus aparatul de masura pe bujia 4 si e ok , am verificat firul si are tensiune, problema este ca dupa pornirea motorului bujiile functioneaza in continu. Care ar fi problema? Revin cu aceasta intrebare din cauza unor informatii gresite in legatura cu becurile de la buji din bord cum ca ar fi o problema la sprintare. Va multumesc pentru ajutor!!!
Comment