Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme la pornire , se aprinde EDC si moare motorul la Spriner 208 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme la pornire , se aprinde EDC si moare motorul la Spriner 208 cdi

    Buna , am un sprinter 208 cdi si de ceva vreme porneste greu iar de o sapt nu mai porneste decat trasa si dak o opresc nu mai poreste de majoritatea datilor.
    Pentru inceput am schimat supapa de pe rampa de presinue am verificat si injectoarele cu un fel de eprubete si par a fi bune , am schimbat si filtru de motorina si tot asa face.
    Iar in mers dak o fortez un pic se aprinde EDC si se opreste motorul in mers si dupai nu mai porneste decat trasa ,dar am obesrvat ceva daca in momentul in care sa aprins EDC iau contactul si il pun iara porneste maina din nou in mers ..
    I`am fcut si test si inafar de 3 buji arse numi arata nimica a fi problema..

    Si ma mai gandesc la ceva ,nu ar putea fi din chei sau de la un compiuter pentru ca uneri nu cupla elecromotoru si ii mai dadeam pe direct la elecromotor.
    Ajuta`ti va rog ca nu mai stiu ce sa ii fac.multumesc

  • #2
    Salut.. in mers am patit si eu la fel.. cand dadea un pic de deal sau cand o acceleram mai brusc se oprea.La mine era filtru de motorina inbacsit.. baietii atunci m`au speriat cu injectoare.NU strica sa vezi injectoarele care si cum ca EDC`u de la asta e.. asa am nteles.. Stima..

    Comment


    • #3
      Asa stiu si eu,ca edc are legatura cu injectoarele , dar din ce vad baiatul le-a testat la eprubeta..:-?...

      Ia bago pe un tester calumea si vezi ce parametri ai la injectoare !!!Conteaza foarte mult.
      ____________________________________________

      Comment


      • #4
        Sunt Stan Patitul cu EDC-ul,am albit din cauza lui.!!!!
        Prima oara a fost de la un injector care a picat in mers,motor cald,filtru motorina schimbat de curand.
        Eram pe drum..pornea numai cu putin spray...am ajuns la un service usor..usor si am schimbat injectorul cu pricina si sa rezolvat.
        Atunci am schimbat si regulatorul de presiune ca pornea o idee mai greu(3-4 sec dat la cheie) cand era foarte cald motorul si mi-a zis mecanicul ca e posibil sa pice in scurt timp.

        A doua oara am simtit ca innebunesc..in decurs de doua zile..,cand mergea OK...cand nu pornea sau pornea si se oprea stand pe loc,am facut test de injectoare,era unul care dadea putin mai mult pe retur,l-am schimbat...dar tot facea figuri.
        Am incercat si cu regulatorul de presiune vechi...nimic
        Tot asa eram prin tara,am seringi pt.test,am injectoare la mine...sunt service ambulant...

        Am fost la Mercedes,am pus Star-ul pe ea si ce avea !!!...cablajul care pleaca din motor in caroserie dadea la masa(-) si oprea motorul...au izolat baietii firul cu pricina si nu au mai fost probleme.
        Cablajul este in partea dreapta cum te uiti la motor(partea cu bateria)
        Last edited by cruiser; 02-09-2013, 10:20 AM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by cruiser View Post
          Sunt Stan Patitul cu EDC-ul,am albit din cauza lui.!!!!
          Prima oara a fost de la un injector care a picat in mers,motor cald,filtru motorina schimbat de curand.
          Eram pe drum..pornea numai cu putin spray...am ajuns la un service usor..usor si am schimbat injectorul cu pricina si sa rezolvat.
          Atunci am schimbat si regulatorul de presiune ca pornea o idee mai greu(3-4 sec dat la cheie) cand era foarte cald motorul si mi-a zis mecanicul ca e posibil sa pice in scurt timp.

          A doua oara am simtit ca innebunesc..in decurs de doua zile..,cand mergea OK...cand nu pornea sau pornea si se oprea stand pe loc,am facut test de injectoare,era unul care dadea putin mai mult pe retur,l-am schimbat...dar tot facea figuri.
          Am incercat si cu regulatorul de presiune vechi...nimic
          Tot asa eram prin tara,am seringi pt.test,am injectoare la mine...sunt service ambulant...

          Am fost la Mercedes,am pus Star-ul pe ea si ce avea !!!...cablajul care pleaca din motor in caroserie dadea la masa(-) si oprea motorul...au izolat baietii firul cu pricina si nu au mai fost probleme.
          Cablajul este in partea dreapta cum te uiti la motor(partea cu bateria)
          salut,tu spui de cablu care vine de la injectoare nu? m`am uitat si cu atentie pe el si pare intact .
          Astazi i`am dat toate injectoarele jos si le`am dus la verificat si am schimbat unu ca ziciua ca ii cam dus ..ok am zis ca am scapat dar le pun sus si tot nu vrea sa porneasca si acum imi sta si becu de la EDC aprins mereu.. Jale nu mai stiu ce sa ii fac

          Oameni buni mai stie careva sa`mi dea un sfat ce ar putea fi??
          Last edited by Zeus; 02-12-2013, 19:20 PM.

          Comment


          • #6
            Nu cablul de la injectoare ,ci ditamai legatura de fire care coboara din motor pe un suport metalic ,dupa care intra in caroserie !!!
            Te uiti in stanga motorului ,in jos ,ca si cum te-ai uita la caseta de directie !!!

            Comment


            • #7
              Nu o mai lua pe incercate...repari una, schimbi alta aiurea....sunt patit, nu faci decat sa cheltui banii degeaba.

              Nu dispera,gaseste pe cineva, care chiar se pricepe... Si chiar si electrician, care sa-ti verifice instalatia, sa-mi dau cu parerea si eu....cred ca e ceva electric

              Comment


              • #8
                Pana sa incepeti sa aruncati banii pe diverse piese eu recomand o diagnoza la mercedes ( unde ,,staru,, de exact cauza problemei ) si atunci va puteti lamuri daca e ceva mecanic injector regulator pompa sau ceva electric relee ecu cablaje mufe etc eu am patit de curand asa ceva si avand ceva experienta si piese de rezerva am schimbat tot si tot nu a pornit masina am duso la mercedes unde a dat intrerupere pe fir la inj 2 pur si simplu sa rupt cabul sub izolatie ...

                Comment


                • #9
                  Am schimbat popa de inalta si acum merge de minune !

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by bnnytoo View Post
                    Am schimbat popa de inalta si acum merge de minune !
                    Cum ai descoperit problema,ai fost la tester ??

                    Comment


                    • #11
                      Cam cat o costat pompa de inalta ?

                      Comment


                      • #12
                        200 de euroi sh si vreo mie noua

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF