Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Merita colantarea ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merita colantarea ?

    De curand e o oferta, la colant carbon 3D, 30x1,27m 390lei
    Am inceput sa ma gandesc la aceasta metoda...daca merita? Sprinterul meu, are cateva puncte de rugina,si zgarieturi...ceva in limitele normale, zic eu pt o duba. Nu necesita vopsire...dar, cu colantul acesta as schimba si culoarea... din alb, in visiniu sau galben. Nu stiu cum se comporta in timp,mai ales vara...
    Luni ma duc la acea firma sa vad cum arata real, dar ma gandeam ca poate apare vreo informatie si pe aici..

  • #2
    Poti intreba si catva taximetristi..
    Tot ei iti pot spune si cine face treaba buna.

    Comment


    • #3
      In legatura cu TAXI. Am un preiten care a lucrat la vopsitorie auto si mi-a aratat ca unele modele W210 (fost taxi in Germania) au fost colantate in intregime si nu aratau rau luand in considerare ca au fost taxi. Ma gandesc ca se va comporta bine cu trecerea timpului...dar asta depinde de calitatea colantului.

      Cu stima.
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Multumesc.

        Si eu stiu masini colantate, care arata foarte bine. Bine...un ochi atent observa ca acel colant, cu are stralucirea si adancimea vopselei...dar pt mine ar fi mult mai practic si rapid. Am si masurat duba...si ar ajunge o rola de 30m lungime cu 1,27m latime....la limita....

        Sincer..calitatea colantului ma ingrijoreaza si pe mine, de asta vreau sa vad "live", nu sa comand de pe net. Cica e la reducere...390, fata de 2000lei..rola de 30m....suna bine...poate chiar prea bine

        Comment


        • #5
          Originally posted by juice_2407 View Post
          Sincer..calitatea colantului ma ingrijoreaza si pe mine, de asta vreau sa vad "live", nu sa comand de pe net. Cica e la reducere...390, fata de 2000lei..rola de 30m....suna bine...poate chiar prea bine
          Normal...este cel mai sigur sa vezi o lucrare care ii gata si atunci o sa vezi daca iti place cum arata si binenteles calitatea lucrarii.


          In legatura cu pretul...chiar daca din doi in doi ani schimbi colantul tot se merita...binenteles daca iti place cum arat.

          Bafta in continuare.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Eu am decolantat Taxiuri.Folia pe masini este o tiganeala!
            1.Sa nu ai de dat folia jos de pe masina ca inebunesti...
            2.Folia nu tine foarte mult orice firma ar fii.
            3.Am gasit rugina sub folie(cum au taiat folia cu cutter au taiat si vopseaua pana la tabla)iar dupa decolantare vopseua era plina de taieturi in vopsea si nu ies la polish.
            4.Folia creapa,se decoloreaza,se matuieste
            Polisheazal si fa retusuri la MESERIAS in zonele cu rugina si iesi cel mai ieftin original si de lunga durata!

            Cunosc pe cineva care a dat 50 de mil pentru o revopsire integrala si masina arata de 10 ori mai rau ca inainte,fapt pentru care l-a si batut pe vopsitor )

            Poza 1 taxi decolantat
            Poza 2 Sprinterul meu polishat pe plafon
            Attached Files
            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

            Comment


            • #7
              Originally posted by GoguL View Post
              Eu am decolantat Taxiuri.Folia pe masini este o tiganeala!
              1.Sa nu ai de dat folia jos de pe masina ca inebunesti...
              2.Folia nu tine foarte mult orice firma ar fii.
              3.Am gasit rugina sub folie(cum au taiat folia cu cutter au taiat si vopseaua pana la tabla)iar dupa decolantare vopseua era plina de taieturi in vopsea si nu ies la polish.
              4.Folia creapa,se decoloreaza,se matuieste
              Polisheazal si fa retusuri la MESERIAS in zonele cu rugina si iesi cel mai ieftin original si de lunga durata!

              Cunosc pe cineva care a dat 50 de mil pentru o revopsire integrala si masina arata de 10 ori mai rau ca inainte,fapt pentru care l-a si batut pe vopsitor )

              Poza 1 taxi decolantat
              Poza 2 Sprinterul meu polishat pe plafon

              Exact culoarea, care imi place si vreau
              Cat despre polishat..stiu ce diferenta enorma face...acum 1 an, cum am luat-o am polishat-o, ar fi cateva puncte de rugina...care ma fac pe creier, ceva pe la usi,pe interior, si la aripile spate..cred ca au luat cauciucurile pietricele...si au razuit vopseaua...iar dupa iarna asta..a aparut si rugina.
              Oricum,vreau sa vad si colantul,macar sa-mi scot asta din cap

              Comment


              • #8
                Se pare ca folia carbon, va trebuii sa mai astepte....

                Astazi, tocmai ce am schimbat rulmentii pe fata, unul chiar incepuse sa huruie...400lei rulmentii SKF+100 mecanic. Parca e alta masina, nu se mai aude nimic...

                Comment


                • #9
                  Salut.
                  DAca zici ca ai ceva puncte de rugina si zgarieturi ,lasa folia.
                  La aceeasi concluzie am ajuns si eu ,mai bine o vopsesc.ma costa 6 mil toate cele pt vopsit si o vopsesc eu in garaj...ies mai ieftin ,pt duba.

                  MAi era o smecherie :Plastidip ,dar ala il dai pe vopsea calumea (chiar cand o scoti din vopsitorie- o idee) si nu ai treaba cu niciun factor extern.E un fel de silicon/cauciuc...care se aplica aproape la fel ca vopseaua.
                  iar daca te plictisesti de Plastidip ,il dai jos(il jumulesti ca pe folie ,dar nu ramane absolut nimic in urma lui ,decat o vopsea ca in prima zi-impecabila.

                  Eu pana la urma am zis ,o sa vopsesc masina -am primit destule sfaturi si am sprijin...
                  Si vezi ca ce vand baietii ala este cu textura de carbon.
                  Oricum pretul este foarte bun...nu am ce zice.

                  Ai dat un pic cam mult pe rulmentii SKF : 160 lei bucata - am gasit.pe stoc.
                  Nu de alta , dar si eu tre sa ii schimb . La unul am putin joc.
                  Last edited by Johnny_; 02-04-2013, 20:21 PM.
                  ____________________________________________

                  Comment


                  • #10
                    Mda...stiu de pret. Dar a fost ceva de moment...si am gasit liber un mecanic(care repare un intreg parc auto de microbuze Sprinter), daca tot a desfacut-o....am zis ca pt cateva sute, nu conteaza...

                    Plus ca unul facea zgomot, de ma scotea din minti

                    In legatura cu rugina...stiu ca trebuie reparata, cu sau fara folie...acele zone cu rugina trebuiesc chituite inainte. Nu mai am bani acum de folie...mai ales ca in cateva zile expira RCA+ITP+Rovigneta....cam toate in acelasi timp....si e jale...

                    Comment


                    • #11
                      Salut, si eu ma gandeam la o eventuala folie pana la jumatatea dubei, dar daca tot are rugina acolo ce se intampla in timp cand pui colant peste rugina, si in plus suprafata nu ar mai fi asa de neteda. Banuiesc ca trebuie reparate locurile si indepartata rugina, apoi chituita si eventual un grund, cheltuieli in plus. Mai este si problema cu cuterul, daca se apuca sa taie colantul pe masina este clar ca lama va patrunde pana la tabla, surprizele se vad peste ceva timp cand vei da colantul jos, ceva de genul zeci sau sute de linii cu rugina. Daca ar fi un meserias sa nu foloseasca cuter as fi deacord.
                      transport marfa

                      Comment


                      • #12
                        Nu stiu cum folosesc unii , ca sa tai folia , este un minibisturiu foarte fin iar daca mai ai si mana usoara de abia doar stratul de lac il pisti...

                        Sa foliezi este foarte simplu,mai ales pe suprafete mari .
                        Indiferent ,ca vrei sa foliezi sau sa vopsesti ,rugina trebuie scoasa pentru ca in timp va lucra si risti sa te trezesti rau.
                        Ai putea si tu sa te ocupi de eventualele urme de rugina...o cutie de filler sau primer(unu si acelasi lucru) ,chit soft ..smirghel si o perie de sarma fina ,pentru flex...initial si ceva Feruginol.. si apoi aplici ce doresti: folie sau vopsea.
                        Sunt adeptul foliei pentru ca am vazut masini foliate si arata foarte bine si in plus ,la o masina dinasta de marfa nu se merita sa dai 20-30 mil pe o vopsitorie si pe urma in cativa ani masina sa arate la fel , pentru ca cel putin eu ajuns prin locuri care nici nu-mi inchipuiam..

                        Sa va dau un exemplu ,dar nu are legatura cu ceea ce am zis mai sus .
                        Stau la tara si acuma 2 zile aveam vito-ul parcat pe marginea drumului in afara lui as putea spune si observ ca din fata masinii venea un nemernic cu o caruta plina cu salcami...Mai departe stiti ce a urmat..Mi-a lasat cateva linii imprimate in lacul vechi si batut de soare.Dar ia spuneti-mi ce faceam daca aveam masina prospat vopsita?

                        In seara asta mi-am colantat si eu manere si capacele de la portiere si a iesit foarte bine. fiind numai linii curbe stranse..si muchii si etc.
                        Attached Files
                        Last edited by Johnny_; 02-04-2013, 23:25 PM.
                        ____________________________________________

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by GoguL View Post
                          Eu am decolantat Taxiuri.Folia pe masini este o tiganeala!
                          1.Sa nu ai de dat folia jos de pe masina ca inebunesti...
                          2.Folia nu tine foarte mult orice firma ar fii.
                          3.Am gasit rugina sub folie(cum au taiat folia cu cutter au taiat si vopseaua pana la tabla)iar dupa decolantare vopseua era plina de taieturi in vopsea si nu ies la polish.
                          4.Folia creapa,se decoloreaza,se matuieste
                          Polisheazal si fa retusuri la MESERIAS in zonele cu rugina si iesi cel mai ieftin original si de lunga durata!

                          Cunosc pe cineva care a dat 50 de mil pentru o revopsire integrala si masina arata de 10 ori mai rau ca inainte,fapt pentru care l-a si batut pe vopsitor )

                          Poza 1 taxi decolantat
                          Poza 2 Sprinterul meu polishat pe plafon
                          Ce polish ai folosit.Arata foarte bine.
                          Cineflorix trans srl

                          Comment


                          • #14
                            Arata foarte bine piesele colantate....mai ales ca la interior, poti s-o dai usor in kitch..dar la tine e perfect.

                            Ca idee, astazi a vorbit Mosu'(tata), cu un vospitor, a vazut duba...,manopera 900, si cica...doar 4l de vopsea(fara plafon)...sa duca tot la 1500 ..pt mine suna bine ...oricum trebuiesc reparate zonele cu rugina, si pana la urma vopseaua e sfanta.

                            In primul rand, sa-si produca banii si apoi sa gasesc o perioada sama descurc fara ea 3-4 zile.

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc frumos..
                              Am pus cateva poze ,proaspete.In seara asta mi-am foliat plasticul de la consola centrala>):X.Mi-a luat cam mult pentru ca degetul in care e toata puterea) e in concediu medical.MArti seara mi-am infipt un burghiu in el:|...Nu e foarte grav ,dar am dato pe antitetanos si antibiotice).


                              Cat despre vopsea, nu mi se pare mult pt un sprinter ,iar 4L de vopsea nu e mult.
                              In jur de 4 mil e vopseaua ta (5-6 cutii de 0.75L). Eu vreau sa o vopsesc cu vopsea de la Quickline .Mi-au zis mai multi ca e ok si ca are si lac in ea:-?..Io oricum vreau sa ii mai dau 2-3 straturi de lac>) .Eu in jur la 5 mil ajung cu totul,inclusiv folia si banda de izolat ...Pe urma baza e la mine).
                              Ma bucur ca s-a clarificat si aceata problema.,zic asta pentru ca si eu am avut aceeasi problema.
                              Spor.
                              Attached Files
                              ____________________________________________

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF