Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ULEI servo-directie Mercedes Vito w638!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ULEI servo-directie Mercedes Vito w638!

    Salut.
    Vreau sa schimb uleiul de la servodirectie.

    Nu stiu ce ulei trebuie exact.
    Imi dati un sfat ceva?

    Mentionez ca am si ceva span in ulei .Schimb mai mult de frica pentru caseta sa nu o distrug si pe ea.
    Pompa cred ca e cam praf ,deindata ce am span in ulei si vajaie ...indiferent daca virez sau nu...

    Serva merge chiar foarte bine.
    Se invarte foarte usor volanul ,revine rapid la forma initial dupa ce iau un viraj...

    Multumesc.
    ____________________________________________

  • #2
    Spune anul si modelul ca sa iti dau codul la ulei si cantitatea.

    Comment


    • #3
      An 2002 , model 110 cdi , 75kw.
      ____________________________________________

      Comment


      • #4
        Cantitate 1,4l
        Cod pe original OEM 000 989 88 03
        FEBI 08972
        Last edited by gmihai24; 01-31-2013, 21:36 PM.

        Comment


        • #5
          Multumesc frumos.

          Am gasit la 27 lei / L cu tva..

          Merci multumesc:*
          ____________________________________________

          Comment


          • #6
            In magazinele de profil din comert sunt la vanzare niste filtre magnetice care retin span-ul din pompa si atunci caseta este protejata.Costul filtrului este intre 80-100 lei dar isi face treaba.Se monteaza intre pompa si caseta.
            RECONDITIONEZ CASETE DIRECTIE.CONTACT 0742287940 IULIAN

            Comment


            • #7
              Si care e perioada de schimbare a filtrului magnetic, asta ca sa ramana in arhiva.

              Comment


              • #8
                Acest filtru nu se mai schimba niciodata pentru ca odata ce pompa a luat-o pe span se duce rapid.Eu am la Peugeot pus un filtru de 4 ani.
                RECONDITIONEZ CASETE DIRECTIE.CONTACT 0742287940 IULIAN

                Comment


                • #9
                  Deci sa inteleg ca la mine mai intai o sa fac o "spalare" la caseta de directie cu cativa litri de ulei...atf din ce mi-a explicat cineva, pe urma schimb pompa servo ,pun filtru magnetic si ulei nou...

                  Multumesc.
                  ____________________________________________

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Johnny_ View Post
                    Deci sa inteleg ca la mine mai intai o sa fac o "spalare" la caseta de directie cu cativa litri de ulei...atf din ce mi-a explicat cineva, pe urma schimb pompa servo ,pun filtru magnetic si ulei nou...

                    Multumesc.
                    Sigur ca trebuie spalata instalatia.Filtrul ajuta mult.
                    RECONDITIONEZ CASETE DIRECTIE.CONTACT 0742287940 IULIAN

                    Comment


                    • #11
                      Am gasit ansamblu filtru la 180 lei.
                      80-100lei care i-ai precizat tu ,valoreaza doar filtrul in sine cred:-?.

                      La 180 lei vine si corpul unde se monteaza filtrul.(carcasa)

                      Corecteaza-ma daca gresesc.
                      ____________________________________________

                      Comment


                      • #12
                        Da atat e ala dar cu putina rabdare se gasesc si mai ieftine.120 ron pe un site.Pentru a nu face reclama iti trimit pm cu link-ul.
                        La mine in oras la reprezentanta Iveco este 100 lei.
                        Uite si o schema cu montajul:
                        Attached Files
                        RECONDITIONEZ CASETE DIRECTIE.CONTACT 0742287940 IULIAN

                        Comment


                        • #13
                          merci.Am primit emalul.Dar parerea mea..asa cum ai zis si tu in primele posturi.Filtrul nu e bine sa il pui intre pompa si caseta? Initial daca pompa o ia pe span ,acesta se opreste direct in filtru.
                          Asa cum e desenat in schema, ar insemna ca spanul trece prin caseta si apoi se opreste in filtru..:-?.Presupun ca pana la urma nu e problema unde il pui.

                          Ieri mi-au furat antena cb de pe masina...asa ca acum am mai dat 100 lei degeaba pe o antena nou ,bani cu care de ex. puteam sa iau filtru.
                          "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"
                          ____________________________________________

                          Comment


                          • #14
                            Acum m-am gandit mai bine.E ok cum ai aratat tu in schema..

                            Am luat pompa de servo. maine ma duc sa iau si ulei sau cred ca mai bine-mi dau comanda)
                            ____________________________________________

                            Comment


                            • #15
                              pompa servo...

                              Salut!

                              Cine ti-a constatat ca ai span in circuit? Daca este asa, intr-adevar trebuie spalat tot circuitul (pompa, furtune, caseta). Nu este o operatie pe care o faci in jumatate de ora... dureaza ceva timp.

                              Desfa ambele furtune de la caseta la pompa (desfaci capetele care ies din pompa) si lasa-le in jos, astfel incat cele doua capete de furtun sa ajunga sub nivelul casetei de directie, (le pui sa curga intr-un vas) apoi CU MOTORUL OPRIT (de preferat sa ai masina ridicata de fata pe doua capre), vireaza maxim stanga-maxim dreapta pana cand curge tot lichidul hidraulic din caseta (practic se formeaza efectul acela de seringa).

                              Ia niste ulei ieftin pentru operatiunea de spalare, pe care il amesteci cu motorina: 1 parte ulei, 1 parte motorina. Incarca din nou caseta cu acest amestec, las-o o jumatate de ora cu amestecul in ea, dupa care repeta de vreo 2-3 ori operatiunea, apoi golesti circuitul complet.

                              Dupa ce montezi noua pompa pe vehicul, NU PORNI MOTORUL. Toarna ulei de servodirectie in vas, si, CU MOTORUL OPRIT, iei maxim stanga-maxim dreapta pana cand incepe sa scada nivelul de ulei din vas. Completeaza si repeta operatiunile pana cand nu mai scade uleiul din vas. Atunci pornesti motorul, FARA SA VIREZI, FARA SA ACCELEREZI, si astepti pana cand incepe iar sa scada uleiul din vas si completezi. Completeaza pana cand nu mai scade uleiul din vas. Abia atunci virezi maxim stanga, tii 2-3 secunde rotile bracate, apoi revii in pozitia 0 a volanului. Vezi daca a scazut nivelul de ulei. Completeaza si vireaza maxim dreapta si tine 2-3 secunde rotile bracate. Repeta operatiunea pana cand nu mai scade uleiul din vas.

                              Aerisirea finala se face in cateva zile de circulat cu masina. Spor la treaba! Sper sa iti fie de folos informatia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF