Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Burdufuri planetare vito110cdi.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Burdufuri planetare vito110cdi.

    Salutare colegi si La multi ani celor care poarta nume e de Ion !

    CE vreau sa va spun e ca in august am schimbat burdufurile de la planetare ,iar cele dinspre cutie au cedat ambele ,in acelasi timp.S-au rupt de sus,de pe capul cutiei. Nu stiu daca am stat 3 luni cu ele...Ca marca erau spidan Gkn (kit complet)

    Astazi am luat exact acelesi burdufuri ,doar ca de la alt magazin si vreau sa le schimb..

    Cum imi recomandati sa montez burdurile? (mai tensionate sau mai slabe?)

    Eu tin sa cred ca burdufurile vechi mi-au crapat ca au fost intinse prea tare iar cand dadeam prin denivelari se intindeau prea tare pana s-au rupt (am mers toata toamna pe camp)

    Vreau niste pareri de la unii mai experimentati in asa ceva intrucat nu vreau sa mai cedeze asa repede....E clar ca undeva nu e bine de mi-au crapat in 3 luni.


    Multumesc frumos
    Attached Files
    ____________________________________________

  • #2
    in mod normal .. au un sant pe care vine fixat .. acuma burdufele se mai si lovesc de la o masina la alta ... si e posibil ca dimensiunea sa difere .. cel mai sigur nu mai pui colierul pe ax ca sta vad ca e cu dintrala cu inel . il fixezi numai pe cap si ideal ar fi fost sa pui plasticate ( cum e cel din poza pt roata ) alea is foarte reusite .. eu am lat t4 de 500 000 un set dintrala am mai schimbat cate 2 capuri de planetara dar burdufele tot pe alea sunt si nu au nici o problema

    Comment


    • #3
      salut Ionut.

      Man ,maine e ziua cea mare).
      Asa am zis ..sa nu le pun colierul de pe ax ...astfel incat burduful sa culiseze pe planetara cand e intins mai tare...

      Stii si tu..dans prin denivelari mai mari si daca mai ai si viteza ,masina incepe sa topaia ...si se balanseaza tare iar burdufurile se intind tare..De asta mi-au crapat mie..

      Am fugari-to odata prin camp...))..era ceva foarte important.) trabuia sa prind ceva si stiam ca aia o sa le fie ultima zi..si la vreo 2 zile am observat ca-s varza)...

      :*.Multumesc de raspuns si asta e.Alta varianta nu mai am.Le montez pe astea ,poate cu atentie mai mare si vedem.


      Multumesc:*
      O sa mai revin cu informatii maine .
      ____________________________________________

      Comment


      • #4
        Ionut...inca o intrebare.

        dupa ce curat/degresez capurile bine bine..este recomandat sa pun toata vaselina care a venit in kit? adica cate 3 pliculete la fiecare cap? Ma gandesc sa nu fie multa.
        ____________________________________________

        Comment


        • #5
          De obicei vin cate 2 plicuri undeva la 150 grame ... si ai mare grija sa ajunga peste tot ca alfel in 2 luni caput planetare, multi mecanici gresesc mai ales inspre roata unde e necesara intoarcerea coroanei manual pentru e putea gresa cum trebuie

          Comment


          • #6
            Ultima data am bagat vaselina bine .printre bine , am miscat de ele de pe acolo..


            Cum adica intoarcerea coroanei? O iau si o intorc invers?)

            sau te-ai referit la faptul ca trebuie sa o miscam si sa bagam vaselina bine prin ea ,pe acolo?
            ____________________________________________

            Comment


            • #7
              Da miscata sa acopere bilele in totalitate

              Comment


              • #8
                Am Avut ieri 3 ore la dispozitie ca sa schimb burdufurile .

                CAuza finala pentru care mi-au crapat fostele burdufuri e ca au fost montate prea intinse.

                Cu planetara scoasa , am pus un burduf nou langa cel vechi care era montat pe planetara si se cunostea ca era cu 2 cm mai lung... Greseala mea.

                Am pus toate poze care le-am facut ieri ...doar 4 .Atat am apucat sa fac ca eram si murdar pe maini si..pacat de telefon).

                Sincer sa fiu acuma , tare rau imi pare ca nu am chemat un prieten sa faca poze ca sa fi facut un tutorial pentru colegii nostri.

                SAlutare si noapte buna.
                Attached Files
                ____________________________________________

                Comment


                • #9
                  Salut.
                  Vad ca cel din stanga incepe iarasi sa crape.Tin sa cred ca sunt de o calitate proasta burdufurile de cauciuc de la GKN.Alea din plastic nu au nimic).Pan la urma o sa incerc altceva.De la alt tip de masina..T4..T5.Poate gasesc altceva.
                  ____________________________________________

                  Comment


                  • #10
                    Salut
                    Am vazut ca am si eu un burduf care arata destul de rau, cel de pe stanga de langa cutie(vito 112 cdi w638) si am cumparat unul de la spidan(vreo 40 lei)
                    Pot schimba burduful pe partea aceea? sau trebuie sa desfac si capatul de planetara(ambele burdufe) si sa-l bag pe acolo???
                    Ma gandesc ca se schimba direct pe partea cu cutia ca am vazut ca are cateva suruburi imbus si in chitul de reparatie mi-a venit decat o singura siguranta si 3 plicuri de vaselina(fara piulita de planetara cum ar venii la burduful dinspre roata)
                    Cateva sfaturi ar fii binevenite
                    Multumesc

                    Comment


                    • #11
                      Salut.Ba burduful de la cutie iti vine exact ce-mi vine si mie, doar burduful si niste vaselina si o siguranta.

                      Se poate schimba burduful de la cutie fara sa faci bucati toata planetara.

                      Dupa ce scoti planetara afara de tot si o prinzi in menghina dai capacul din spate de la capul de la cutie si vezi ca pe ax ai o siguranta. Scoti sigurata cu un cleste de sigurante si apoi scoti afara capul planetaric.
                      Inainte de a-l da afara, tai colierele burdufului.

                      Scoti sau tai burduful vechi , in bagi pe cel nou ,cam greeu, apoi bagi capul ,dar ai grija cum il bagi ca sa nu il dezmembrezi si sa faci numai bile) dupa aia pui siguranta, capacul, strangi colierele dar ai grija ca burduful sa fie la aceeasi lungime ,la fel cum a fost asezat vechiul.

                      Spor.
                      ____________________________________________

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF