Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Directie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Directie

    Salut.

    AM vorbit astazi cu o firma de reconditionari pompe de servo-directie ,intrucat pompa mea are un morait ciudat ,sa zic asa.
    Dansii de la reconditionari mi-au cerut 250 euro pentru reconditionarea pompei ,insa cea mai buna varianta e la dezmembrari.

    O alta chestie care mi-au mai spuso a fost ca , pompa actuala e posibil sa se fi uzat din cauza ca am caseta de directie infundata si daca o sa pun o alta pompa de servo o sa mi se strice in scurt timp.

    Se poate desfunda caseta de directie in vreun fel?

    Va multumesc!
    ____________________________________________

  • #2
    O pompa servo noua este undeva la 500 ron.
    Cineflorix trans srl

    Comment


    • #3
      e putin probabil sa se infunde caseta ( daca na fost demontata nici o data sau a stat prin vreo curte la dezmembrari ) de obicei daca nu se schimba uleiul incepe se aduna span de la pompa caseta si atunci incepe sa faca uzura mult mai repede , daca cureti bine caseta de directie nu ai sa ai probleme daca te rezumi la doar a schimba uleiul no sa aiba viata lunga nici o pompa , ca o varinata de curatare ( probata de mine cu sunces) 5 litri de ulei atf pui pompa noua scoti returul din vas il lasi sa curga jos infunzi gaura de la vas sa nu curga uleiul curat si pornesti motorul in timpul asta cine va la volan face viraj maxim stanga dreapta pentru a scoate tot uleiul din instalatie in timp ce tot completezi in vas eu cu 6 litri am reusit sa curat instalatia 5 litri initial si 1 curat dupa :P

      Comment


      • #4
        am inteles.
        E caseta originala si nu sunt probleme gen ierderi de ulei.Am intrat si sub masina si nu am vazut + ca nici in curte nu vad pete.
        Doar ca am inceput sa prind joc din crucea de directie..inainte se auzea un troncanit micut la picioarele mele si am verificat jocul artuclatiilor ,iar articulatia de jos are jos..se vede cum batzaie.

        Acum nu se mai aude bataia aia ,dar am joc mic.

        Bun.Pompa urmeaza sa o iau de la dezmembrari...si o sa fac varianta cu curatatul, asa cum ai zis tu ionut.

        Si ia spune-mi acum.ce ulei imi recomanzi pentru vito la servodirectie?...Stiu ca si asta e un lucru foarte important.

        Multumesc.


        LA MULTI ANI:*!!!
        ____________________________________________

        Comment


        • #5
          e marketing exista ulei mb galben ( asa vin originale ) exista febi tot galben dar pompele si casetele sunt facute de ZF in marea lor majoritate deci nu are cum sa afecteze ca e mb galben ca e vw verde sau atf rosu cel atf e cel mai ieftin si cel mai usor de gasit eo rosu am bagat la toate masinile cand am inlocuit uleiul original si nu am avut probleme
          iar bataia aia de spui tu la sprinter e de obicei din caseta si se aude in masina si cand faci joc la volan sau cand dai prin gropi caseta are un surub care iti permite sa o mai strangi

          Comment


          • #6
            Aha.
            Deci as putea sa incerc sa ma bag sub masina si sa mai strang acel surub de la caseta. E de 22 parca:-?...
            Nu mai stiu exact cum era: daca strangeai surubul ,strangeai si jocul ,iar daca il slabeai ,mergea mai usor..:-?

            Mie asa mi s-a parut ,ca aveam joc din cruce(articulatie)
            O sa incerc maine
            ____________________________________________

            Comment


            • #7
              nu e cu 22 e ceva piulita gen rulment de camion dar merge cu o surubelinta mecanica bati usor in ea si se roteste acea piulita

              Comment


              • #8
                Ok.
                Multumesc de sfaturi.
                Inca nu am avut timp sa ma bag sub masina ca am fost plecat in weekend.

                Maine sper sa o rezolv si pe asta.

                Multumesc de raspunsuri si ca sa nu uit : LA MULTI ANI!!! Sa traiesti cu numele ,sa fii sanatos ,iubit si sa ti se indeplineasca tot ce-ti doresti:*.

                La multi ani tuturor celorcare poarta numele de Ion!.
                ____________________________________________

                Comment


                • #9
                  salut.
                  Din pacate am joc din articulatie.
                  Am strans si din caseta si pe urma mergea serva mai greu.Am dat piulita inapoi unde era , si am pus pe cineva sa miste usor de volan in timp ce eu eram sub masina si tineam de axul casetei.
                  Se vede ca articulatia misca.

                  Vreo solutie are cineva? ...in afara de a schimba toata coloana .
                  Am vazut ca nu se poate schimba numai articulatia ca sunt sudate .
                  Daca as lua o aticulatie noua si sa o sudez in locul celei vechi ce spuneti?
                  ____________________________________________

                  Comment


                  • #10
                    salut.
                    Din pacate am joc din articulatie.
                    Am strans si din caseta si pe urma mergea serva mai greu.Am dat piulita inapoi unde era , si am pus pe cineva sa miste usor de volan in timp ce eu eram sub masina si tineam de axul casetei.
                    Se vede ca articulatia misca.

                    Vreo solutie are cineva? ...in afara de a schimba toata coloana .
                    Am vazut ca nu se poate schimba numai articulatia ca sunt sudate .
                    Daca as lua o aticulatie noua si sa o sudez in locul celei vechi ce spuneti?

                    ____________________________________________

                    Comment


                    • #11
                      Azi am umblat putin la caseta si am observat ca ultima articulatie de la coloana de directie ,se scoate...
                      Era imposibil sa nu se scoata.
                      Stie cineva daca se gaseste doar ultimul segment?
                      ____________________________________________

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Mustang View Post
                        Salut.

                        AM vorbit astazi cu o firma de reconditionari pompe de servo-directie ,intrucat pompa mea are un morait ciudat ,sa zic asa.
                        Dansii de la reconditionari mi-au cerut 250 euro pentru reconditionarea pompei ,insa cea mai buna varianta e la dezmembrari.

                        O alta chestie care mi-au mai spuso a fost ca , pompa actuala e posibil sa se fi uzat din cauza ca am caseta de directie infundata si daca o sa pun o alta pompa de servo o sa mi se strice in scurt timp.

                        Se poate desfunda caseta de directie in vreun fel?

                        Va multumesc!
                        caseta nu se infunda daca apare o vibratie cand virezi pe loc stanga dreapta e din uzura supapei de sens. caseta curge sau bate dar nu se infunda. pompa de servo mai bine o cumperi noua la 500-600 ron. daca ai nevoie te pot ajuta si cu o pompa noua si cu o reconditionare de caseta

                        Comment


                        • #13
                          Salutare.
                          Caseta , este toata numai ulei + praf pe dedesubt , insa nu picura pe ciment .
                          De troncanit , troncane din articulatia de jos ,ca am scos acum cateva zile ultimul segment si are un joc la cruce de nu iti vine sa crezi.
                          Iar de trepidat , nu trepideaza deloc ,doar pompa servo moraie o idee mai tare..Chiar o sa va fac un clip sa va faceti o idee.

                          Pompa e cea mai mare problema ,dar momentan : asigurarea , impozit , rovinieta...si altele m-au supt din toate punctele de vedere.

                          Vreau sa schimb parbrizul cat mai repede ca am ITP in aprilie , si nu am sanse sa trec)

                          Si asa cum ziceam ,am gasit pompa pe un site ,una e la 550 lei - ELSTOCK ,una la 730 lei - GENERAL RICAMBI , si una la 1550 lei - VECTOR.....
                          Last edited by Johnny_; 01-27-2013, 11:51 AM.
                          ____________________________________________

                          Comment


                          • #14
                            Daca furnizorul de unde cumperi piesa iti cere piesa ta la schimb atunci prudusul cumparat de tine este reconditionat.Asa se procedeaza la buy-buck.Un furnizor care vinde o piesa noua nu are ce face cu cea veche.
                            Pompele in general se reconditioneaza dar nefiind prea multe piese cumparabile in 65% din cazuri nu prea se poate face nimic.
                            La casete e altceva se schimba orice.Sunt in domeniu si stiu ce zic.
                            Uleiul nu are nimic daca este galben,rosu sau alta culoare.
                            Trebuie sa fie hidraulic.Pompele de pe mercedes lucreaza la peste 120 bari.
                            Last edited by papi_grasu; 02-01-2013, 11:26 AM.
                            RECONDITIONEZ CASETE DIRECTIE.CONTACT 0742287940 IULIAN

                            Comment


                            • #15
                              Am inteles.Multumesc pentru sfat
                              ____________________________________________

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF