Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema temperatura apa 211CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema temperatura apa 211CDI

    Salutare. Am un sprinter din 2000 cu motor 2148cm3 diesel.
    Iarna am probleme cu temperatura la apa si implicit cu caldura.
    Oricat si oricum as merge apa nu urca mai sus de 60 de grade.
    M-am uitat pe sub capota si am observat ca ventilatorul din spatele radiatorului merge continuu de la pornirea motorului chiar daca acesta este rece(de exemplu pornire de dimineata la -15 -20 de grade).
    Ma gandesc ca nu e normal ca el sa mearga permanent din moment ce motorul este rece si din cauza asta nici nu apuca sa se incalzeasca apa.

    Multumesc!

  • #2
    Acel ventilator de care zici trebuie sa mearga continu e legat fizic de pompa de apa diferenta e ca atunci cand se incalzeste axu pompei un lichid din acel cuplaj isi schimba densitatea si ventilatorul se invarte mai repede cat despre partea cu caldura daca ai schimbat ternostatul si tot nu baga atunci e vb de chiuloasa e destul de frecventa problema la sprinter

    Comment


    • #3
      Schimba termostatul.Asa am patit si eu.
      Cineflorix trans srl

      Comment


      • #4
        Clar, termostatul este de vina!!!!
        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

        Comment


        • #5
          Relativ aceeasi problema o am si eu .
          Am o cunostinta care a schimbat termostatul...dar degeba,tot la 60 grade sta apa cand este foarte frig afara.

          Eu am acoperit total masca din fata a radiatorului,inclusiv fantele de aer din bara si la temp de pana in minus 4...6 este ok,tine apa pe la 70...80,daca insa este mai frig trebuie sa mai pun ceva chiar pe radiator in dreptul elicei pt.a mentine apa la min 70 grade.

          Era bine daca in loc de elice cu vascocuplaj aveam si noi electroventilatoare.

          PS:daca merg in oras bara la bara sta la 60 grade....
          Last edited by cruiser; 12-20-2012, 21:37 PM.

          Comment


          • #6
            Sal.Recit din autodata.
            Temperatura de deschidere a termostatului este de 70 de grade la modelul in cauza.
            Verifica si senzorul de temperatura cu un multimetru.
            temperatura apei masurata la senzor.
            20de grade =3100 ohm
            40 =1300 ohm
            60=630 ohm
            80=320 ohm
            100=175 ohm
            Asa afli in ce stadiu este senzorul.

            Comment


            • #7
              Buna! Am si eu un sprinter 211cdi la care am schimbat termostatul. Inainte se ridica apa putin peste 80 de grade doar la drum. in momentul in care intram in oras scadea pana pe la 50 de grade(in conditii de iarna si ger). Dupa ce l-am schimbat face cam la fel, doar ca nu mai scade chiar asa de tare ci doar pana pe la 60-65. Ambele termostate erau marca BEHR. Ori nu e buna marca ori e alta problema. Nu mi se pare normal sa fie asa in conditiile in care mai am si un C250 TURBODIESEL la care pornesc motorul intru in casa si pana ma imbrac (aprox. 15min) deja apa creste si e si cald in masina, mergand la relanti, iar dupa ce se incalzeste pe la 80 de grade nu mai scade deloc apa indiferent cum folosesc masina. Cred ca la sprinter e un defect de constructor sau nu mai stiu ce sa cred. Daca are cineva alta explicatie sa ne-o dea si noua. Multumesc !!!

              Comment


              • #8
                Originally posted by ionut1410 View Post
                Acel ventilator de care zici trebuie sa mearga continu e legat fizic de pompa de apa diferenta e ca atunci cand se incalzeste axu pompei un lichid din acel cuplaj isi schimba densitatea si ventilatorul se invarte mai repede cat despre partea cu caldura daca ai schimbat ternostatul si tot nu baga atunci e vb de chiuloasa e destul de frecventa problema la sprinter
                M-am gandit eu ca trebuie sa mearga continuu....m-am holbat pe acolo si am vazut ca e legat de pompa. Problema e ca cel mai probabil el se invarte la viteza maxima din prima. E posibil sa fie de la senzorul de temperatura.
                O sa incerc sa verific. Sa nu schimb termostatul degeaba. Apoi trec la termostat. Imi poate explica cineva unde se afla termostatul si senzorul la modelul asta?
                Multumesc!

                Comment


                • #9
                  Cred ca ar trebui sa ne punem noi electroventilatoare si am rezolvat cu caldura.......ma cam bate un gand sa incerc sa adaptez..........

                  Comment


                  • #10
                    senzor de temperatura ha ha ha nu te mai lua dupa ... senzorul de teperatura e un senzor care citeste temperatura la iesire din motor si tio afiseaza pe bord ( e pe termostat ) nu are nici o legatuta cu vito pana in 2003 care are electroventilatoare si foloseste o termocupla pentru actionarea lor la sprinter e mecanic acel cuplaj eventual poti incerca sa schimbi cuplajul , DAR daca termostatul nu deschide o cantiate f mica de apa circula prin radiator deci ar trebui sa dea caldura ...incerca cu un termostat whaler ( astea sau montat in general pe modelele fara sirocou ) si la minus 30 nar trebui sa coboare mai jos de 60 grade apa

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cruiser View Post
                      Cred ca ar trebui sa ne punem noi electroventilatoare si am rezolvat cu caldura.......ma cam bate un gand sa incerc sa adaptez..........
                      chiar am vazut candva facut unu cu radiatoare de c/e clas cu electroventilator numai ca intercoleru era fixat cu coliere racitorul al servo la fel dar omu era multumit ... cica asa nici nu se mai supraincalzea ... mai comod ar fi fost de pus doar ventilatorul dar nus daca e asa simplu cel putin ca prinderi si mai vine problema termocuplei care e fixata in radiator desi cred ca sar putea adapta una da vito pe termostat sau undeva pe furtune ... dar implica munca banii ceva cunostinte tehnice eo unu prefer sa investesc intru sirocou decat sa incerc o astfel de adaptare parerea mea

                      Comment


                      • #12
                        E buna si ideea cu sirocoul dar apare un consum in plus de motorina,care oricum si asa creste datorita frigului+investitia in sine(sirocoul)+intretinerea lui...depasesc costul electroventilatoarelor si aceesoriilor necesare.
                        Plus ca elicea care se invarte consuma cateva procente din puterea motorului,nu extraordinar de mult,dar in timp se aduna daca mergi mult.

                        Cred ca o sa iau niste masuri la radiator,dau o tura pe la dezmembrari si vad ce gasesc ca sa se potriveasca,mai e pb.cu termocupla dar se poate rezolva relativ simplu,doar ca tre gasita una sa deschida pe la 80-85 grade.

                        PSricum vascocuplajul daca se duce costa ceva banuti,cat poate sa coste doua electroventilatoare.............
                        Last edited by cruiser; 12-26-2012, 15:59 PM.

                        Comment


                        • #13
                          la t4 de exemplu deschide prima treapta la 93 si a doua la 97 asa lucreaza ,cat despre ventilatoare asta de lam vazu avea unu singur mare de la un mercedes turism cica pus cu radiator cu tot dupa spusele ownerului ,iar partea cu consumu ai fi surprins sa vezi ce diferenta e la consum cu motorul rece 40-50grade fata de motor cald 80-90 grade

                          Comment


                          • #14
                            Stiu ca un motor rece sau la 60 grade consuma mai mult(poate chiar dublu) decat unul la 80-90,de aceea nu e bine sa scoti termostatul nici vara(acolo unde se poate).
                            Daca mai pui la socoteala si uzura motorului,rezulta ca ar fi bine sa ai un siroco care sa incalzeasca apa din motor,dar e vb de cei 2-300 euro investiti in siroco si nu stiu daca ridica apa la 70-80 grade si mai ales daca o mentine acolo in timpul mersului.

                            Eu ma gandesc sa elimin cauza racirii accentuate, ca pe o parte sirocoul incalzeste si pe alta parte radiatorul pierde caldura.
                            Sunt montate si la masini mari montate siroco-uri care mentin apa la 30-40 grade pt.a usura pornirea la ger.

                            Comment


                            • #15
                              Salut! am si eu o problema asemanatoare la 311 meu ,temperatura nu urca mai mult de 50-60 grade si caldura nu functioneaza decat partial prin 2 guri de caldura (partea dreapta),aveti idee sa fie termostatul si radiatorul de caldura?
                              Last edited by iulyanavram; 12-14-2013, 17:59 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF