Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

sprinter 316 cdi

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sprinter 316 cdi

    buna am si eu o problema cu motorul la 316cdi ,la anumita turatie undeva 2300-2800 daca al fortez putin cade in cap si se opreste motorul se aprinde EDC ,daca al pornesc di nou merge normal, daca ami da cineva vreo idee ce ar putea fi, si daca stie cineva ce valori trebuie sa fie pe tester la injectoare cele in care sa se incadreze la parametri normali. va multumesc
    Last edited by cutaresku; 10-04-2012, 23:37 PM. Reason: tu unde-ai fost frate la scoala? mai ai si 37 de ani...

  • #2
    injectia: regulator,injectoare,pompa pana in 2 deviataia sunt parametri foarte buni pe la 5 nu mai porneste dar de obicei cade suapa de retur aia se verifica si cu testerul dar merge si mecanic verifici returul si vezi dac scapa vreun injector mai mult decat celelalte

    Comment


    • #3
      Cand am luat masina la fel am patit.. la un 311. era fitru de motorina imbacsit.. sper sa fie la fel si la tine..

      Comment


      • #4
        Primii doi vorbitori: baieti, scriem si noi in limba romana? O majuscula, se poate?
        Hai, faceti un efort.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          salut baieti ,multumesc de informatii cat de putine sau multe sant ele,azi am ancercat sa schimb 2 injectoare care le dadea mai slabe la eprubeta dar am obsrevat ca la rece porneste ok dar cu motorul ancalzit bine porneste destul de greu an schimb diferenta buna e ca nu mai ami cade an cap indiferent cat de tare o soliciti in sarcina ,maine o duc iar la un tester sa vad care sant rezultatele dar tot nu stiu care sant normele unde trebuie sa se incadreze injectoarele, daca stie careva as fi recunoscator sa ami zica.

          Comment


          • #6
            1. La injectoare STAR-ul spune ca nu trebuie sa depaseasca valoarea 5mm3. Atasez valoarile mele, sa vezi cum arata.
            2. Inca un post agramat si ne suparam: repet, foloseste majuscule, semne de punctuatie si î la început (nu anceput) de cuvant.
            Attached Files
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Acelasi lucru l-am patit eu sapt.asta pe la Ramnicu Sarat..

              Cu masina incarcata normal,am dat sa intru intr-o depasire,mi-a murit motorul brusc,sa aprins EDC si na mai vrut sa porneasca pana nu am ajutat-o cu putin spray de pornire.
              Aceeasi chestie de vreo 10 ori in 400 km pana am ajuns la un service in Suceava(recomandat de un coleg de breasla)
              Mi-a mai facut aceeasi figura cu ceva timp in urma dar dupa aceea a pornit fara probleme,imediat.

              Cauza:un injector care dadea mot.pe retur si un regulator de presiune.
              Mi-a pus injector reconditionat cu garantie de 6 luni si masina pornit fara probleme.
              Regulatorul l-am schimbat pt.ca de ceva timp motorul cald pornea la o cheie "mai lunga"decat dimineata cand pornea:la sfert" si mecanicul mi-a spus ca e posibil sa ma lase in timp sau deodata...oricum in curand vine iarna si nu am chef de probleme cu pornirea.

              Sfatul meu este sa schimbi intai filtrul de motorina si daca problema persista tre sa mergi la un mecanic.
              Eu aveam filtrul schimbat de curand,la tine zici ca numai in sarcina face probleme.
              Last edited by cutaresku; 10-05-2012, 19:27 PM. Reason: mai aveai putin si faceai semnatura aia cat ecranu'.

              Comment


              • #8
                multumesc de informatie domnilor, ce am intrebat eu si am cerut ajutorul e una iar alta e ca in loc sa ne legam de perfectiunea de ascrie e sa dam un raspuns mai clar pentru ca eu nu prea cred ca motorul in 4 cilindri ca cel ce mi la prezentat domnul CUTARESKU pe acele valori sa fie la fel cu ce am intrebat eu adica 316 cdi (ADICA MOTOR IN 5 CILINDRI CU 157CP) ,sau cel putin asa cred eu ,eu am solicitat raspuns pentru tipul acesta de masina nu pentru a din i sau alte virgule, cine a citit intrebarea nu cred ca nu avea cum sa inteleaga, astept un raspuns din partea cunoscatorilor de model. multumesc

                Comment


                • #9
                  Nu te supara din atata...
                  Asa este regula pe toate forumurile,scris cat se poate de corect...plus politete...etc

                  Si mie mi-a editat semnatura(nu stiam de ce sa micsorat brusc ?? )

                  DA, eu am editat-o, era cat ecranul! In mod normal trebuia s-o sterg, publicitatea se face pe sectiunea BURSA, nu in semnatura.
                  Last edited by cutaresku; 10-06-2012, 22:51 PM.

                  Comment


                  • #10
                    nu ma supar dar nu cred ca am formulat atat de gresit incat sa nu inteleaga cineva si pe mine ma preocupa momentan problema masini nu alte teorii

                    Comment


                    • #11
                      Ptiu drace! Vrei sa ajuti si-ti iei scaltoace!
                      Du-te, frate, la reprezentanta sau alt service si rezolva problema, daca parerile de aici nu-ti plac. Aia sigur accepta toti agramatii si suparatii, cu conditia sa platesti.
                      Aici, e simplu, nu platesti nimic, insa se cere BUN SIMT, in primul rand, respectiv cateva nimicuri precizate de un regulament.
                      Imi pare rau ca un coleg verde mi-a luat placerea de a te inrosi, raman cu inchisul topicului.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF