Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

vito w638 - pompa apa- schimbata.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vito w638 - pompa apa- schimbata.

    Salutare.
    Azi mi-a cedat pompa de apa ,mai exact s-a dus rulmetul ,prin urmare mi-a sarit si cureaua ,am faramas fara incarcare si fara servo.
    Am oprit ,am sunat un prieten care m-a adus pana acasa.Am ramas la vreo 15 km de casa...
    In fine..

    Problema este ca eu maine vreau sa dau comanda de pompa noua...cureaua este buna.inca nu a apucta sa mi-o toace)..

    CE ma sfatuiti sa mai schimb..daca tot umblu la acest sector? Role ceva?

    Si inca ceva : aveti vreo schita cum vine montata cureaua? traseul pe unde calca ea...Multumesc frumos..
    ____________________________________________

  • #2
    Nimeni?
    Maine imi dau comanda de pompa de apa si rola de ghidaj...ca nu prea-mi place cum se prezinta si mai bine o schimb pt cateva zeci de lei.

    Am vb cu domnul grigorean si s-a rezolvat treaba.
    Urati-mi SUCCES la demontarea pompei:| si montarea noii pompe)..stiu ca o sa cam injur)...
    ____________________________________________

    Comment


    • #3
      Bafta, spor la treaba si la mai multe injuraturi .

      Comment


      • #4
        si apropo vezi ca e smecher rau de dat jos pompa de apa la vito te injura mecanicul de toate rudele )

        Comment


        • #5
          salutare.
          Sa stiti ca NU PREA am injurat))..MAi mult am injurat a urma cand am spart farul~X((i-am tras un ciocan din greseala...era ciocanul in cararea mea ,il iau si zic sao arunc mai incolo si am aruncat direct in sticla de la var.S-a spart in 3 bucati ,le-am lipit ,dar tot se vede cam uratel.Vreau sa schimb sticla sau in cel mai rau caz - farul..


          Cat despre pompa am scoso lejer.
          Am bagat cricu de 20t () ala il aveam la dispozitie ) sub motor l-am ridicat ceva mai sus , am desfacut tot tamponul motorului care se fixeaza pe aripa si am putut sa scot toate suruburile lejer ,cu exceptia unui surub care iese odata cu pompa.

          Pompa nu mai spun era varzaj .
          Astept astazi noua pompa si rola iar maine ma pun la lucru..o sa va pun si cateva poze sa va clatiti ochii.


          Ieri dupa ce am desfacut toata pompa ,m-am apucta si am desfacut toata admisia si am curatat-o cu diluant.Avea un iz de ulei pe tubulatura .Din intercooler o picaturi de ulei a curs..
          E ok ca a curs o picatura de ulei ?

          App: mecanicul am fost eu)
          ____________________________________________

          Comment


          • #6
            da e ok se aduna ulei in galerie si intercoler ... nui bai ... cat despre pompa de asta ziceam si eo ca trebuie sa ridici sau cobori motorul (fata de sprinter unde in 20 de min e gata )

            Comment


            • #7
              Gata.Am rezolvat masina...
              Cel putin 80%.Mai am mainte treaba de 2 ore...sa ii fac o verificare amanuntita la toata partea aia(sa nu fi scapat ceva din ochi) si sa ii montez radiatoarele si suportul de filtru.
              Radiatorul l-am dat jos pt a a avea acces mai bun la pompa...

              Sper sa mearga bine.Cureaua a cazut bine pe role , totul arata foarte bine.sa speram ca va tine noua pompa....
              ____________________________________________

              Comment


              • #8
                daca ai pus ceva bun si nai treba cu chiuloasa ( presiune pe instalatie ) tine 200-300 de mii

                Comment


                • #9
                  ceva bun ...pai pompa de apa a fost de la Meyle ,iar rola ghidare de la SWAG.
                  Presiune pe instalatie imi tine.inainte sa mi se buleasca pompa ,am schimbat coprul termostat (BEHR) si acum un an am schimbat si radiatorul tot behr..

                  dar ce vrei sa zici cu "probleme cu chiuloasa" ? la ce probleme te referi exact?garnitura?
                  ____________________________________________

                  Comment


                  • #10
                    azi am dat jos cureaua ,din nou, ca am uitat sa ii prind furtunasele de motorina pe suportii aia de pe pompa de apa ,altfel frecau pe curea pana se taiau...
                    am si facut rodajul la pompa.Merge ok acum.Nu mai scapa por de apa..tre sa-mi iau antigel nou..
                    ____________________________________________

                    Comment


                    • #11
                      ce vroiam sa va zic .E ok ca dupa ce merg turat (gen o scurta "liniuta") sa mi se faca presiune in instalatie?

                      Eu de obicei dupa ce merge mai turat asa si stiu ca s-a facut presiune in instalatie , ma duc si scot busonul de la radiator si apoi il pun la loc.

                      E bine ce fac?:-?
                      ____________________________________________

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF