Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Modificare termostat de la 85 la 80 grade

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modificare termostat de la 85 la 80 grade

    Va salut. La un Mercedes Sprinter 312, din 1998, motor de 2.9 diesel, termostatul este la 85 grade celsius. Atunci cand circul mai incarcat si cu remorca, sunt situatii cand apa urca chiar si pana la 105 grade, apoi isi revine imediat la 97-98 grade. Am fost si la reprezentanta si la diverse magazine de specialitate, dar pentru acest tip de Sprinter exista termostat doar de 85 grade. Cum la noi in mijlocul verii avem 40 grade, iar la folosirea AC-ului, temperatura creste peste 100 grade, aveti vreo idee ??
    Cu respect..

  • #2
    Poti anula termostatul pe timp de vara... il blochezi cu 2 piulite de 10 pe deschis si nu iti mai ajunge apa nici la 70 de grade

    Comment


    • #3
      Nu e deloc bine sa mearga sub 80 de grade. Cred ca mai degraba ar trebui schimbat termostatul decat blocat si luat unul original. Se intampla la cele after market sa nu deschida cand trebuie.

      Sent from my ST18i using Tapatalk

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #4
        Stiu...eu l-am blocat sa vad daca e problema de la el...ca imi fierbea si nu stiam ce sa ma mai fac...

        Comment


        • #5
          Nu este bine sa mergi fara thermostat , sau cu el blocat .
          Motorul nu va functiona in parametri normali , vei avea consum ridicat de combustibil + uzura motor .

          O solutie ar fi , daca se permite acest lucru , montarea unui ventilator electric , suplimentar , actionat de un intrerupator de la bordul masinii .

          Comment


          • #6
            Originally posted by nstoe View Post
            Nu este bine sa mergi fara thermostat , sau cu el blocat .
            Motorul nu va functiona in parametri normali , vei avea consum ridicat de combustibil + uzura motor .

            O solutie ar fi , daca se permite acest lucru , montarea unui ventilator electric , suplimentar , actionat de un intrerupator de la bordul masinii .
            Asa am facut eu la un W124 300D. Am pus un buton in bord cu un releu si porneam ventilatorul electric suplimentar, de AC, cand se incalzea. Nici pana am vandut masina nu am inteles de ce se incalzea, schimbasem tot pe ea, vasc, radiator, pompa apa, termostat.

            Sent from my ST18i using Tapatalk

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #7
              Sal.Eu tind sa cred ca ai radiatorul calaminat pe interior sau partial infundat si nu se mai raceste lichidul.Si dece nu chiar fagurele radiatorului find si el opturat de muste,praf cu apa intarit, etc fac ce duce iar la incalzirea exagerata.Poate iti face figuri senzorul de temperatura.Ce nu am inteles eu e ca tie ti se incalzeste in mers asa tare sau pe loc?
              Last edited by gmihai24; 08-31-2012, 22:04 PM.

              Comment


              • #8
                Am uitat sa mentionez, radiator, vasc, si termostat toate schimbate. Piese de origine nu de producator. Chiar si asa cu remorca, si incarcat prin serpentine apa tot urca la 100, chiar si mai bine. Problema persista doar in mers. Pe loc la relanti apa nu urca de 90 cu tot cu AC pornit. La ventilatorul suplimentat m-am gandit si eu. Totusi, proprietari de 312, aveti aceeasi problema cu temperatura, sau doar eu sunt patitu'
                Last edited by brain; 09-01-2012, 07:59 AM.

                Comment


                • #9
                  A mai patit cineva si spunea ca avea garnitura de chiuloasa ciupita sau crapata.La unu chiar avea chiuloasa fisurata pe 3 pistoane si pierdea antigelul pe esapament.Nu vreau sa te sperii dar nu e normal deloc sa se ridice temperatura.Ai mai avea de verificat senzorul de temperatura(poate e bulit) si chiar indicatorul de temperatura nu isi face treaba corespunzator.Termostatul la tine deschide in doua trepte(86-90).Nu ai precizat daca completezi antigelul sau daca se mentine la nivel.Nu ai precizat daca atunci cand ai schimbat termostatul, ai desfacut radiatorul sa il speli sa vezi daca iese oxizi din el(apa murdara cand il speli) poate ai elementi infundati.

                  Comment


                  • #10
                    Utilitara colegului , Sprinter 312 , are sarcina utila undeva la 1,5 T .

                    El precizeaza , ca nivelul temperaturii la motor + AC creste atunci cand circula pe serpentine , "mai incarcat si cu remorca" ; a se citi atent postul#1 .

                    Este absolut normal sa creasca temperatura lichidului de racire din motor , peste limita normala .

                    Cand lucram cu 407D , sarcina utila 1,7T , si urcam la Brasov , bara la bara , cu 3T marfa , urca apa instant la suta de grade pe la Posada . O linisteam numai cu ventilatorul suplimentar .

                    Comment


                    • #11
                      Azi am venit din cursa. Incarcat destul de bine, apa nu a mai crescut de 100, indiferent cum circulam. Dar nici temperatura de afara nu am prins-o mai mare de 26-27 grade. AC-ul l-am folosit doar sporadic. Au fost perioade, noaptea cand porneam caldura (temperatura de 15-16 grade afara). M-am consultat cu alti colegi si cred ca solutia cea mai buna este un ventilator suplimentar. Motorul este nou montat (90.000 km), deci exclus uzura. Antigel am completat 200 - 300 grame in ultimii 35-40 mii km

                      Comment


                      • #12
                        nus cum e asta clasic dar si cdiurile patesc la fel din cate am vazut eu nu e problema musai ca urca scurt la 100 de grade ( multe masini uraca dar bordul nu indica T4 de ex testat de mine la 104 grade pe tester a dat apa afara dar bordu nu a aratat ca fierbe ) din cate imi dau sema sonda si bordul sunt foarte precise la mercedes si cum spuneam si cdiul urca la 100 ( cu ac la 35-37 grade afara urcand la deal ) am mai remarcat si chiar daca urca surt temperatura la 100 scade rpd ( deschide termostatul ) problema ar fi daca trece de 100 zic eo ( desi la cdi pe rosu e la 120 de grade conform bordului )
                        asa ca in afara de a incerca alt termostat( care sa deschida mai devreme ) si spala periodic radiatoarele nu pre ai ce sai faci .. eo chiar iam pus un vent electric si nu ajuta cu nimic ...

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF