Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pareri Sprinter 416cdi, (modelul vechi, fabricat pana in 2006)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pareri Sprinter 416cdi, (modelul vechi, fabricat pana in 2006)

    As dori sa aud mai multe pareri despre aceasta masina..daca ma poate ajuta si pe mine cineva

  • #2
    Ca toate mercedesurile pana in 2006 cea mai reusita din gama ei zic eu
    doar consumul si impozitul pe mine mau facut sa optez pentru motorul de 2,2 in loc de 2,7 in rest e foarte ok

    Comment


    • #3
      Am 411 CDI/fab 2002,sunt super multumit de masina.
      In afara de ceva pb.minore la cutia de viteze care e SpringShift(semiautomata)+un injector schimbat+consumabile nu am avut absolut nici o problema.
      Am vreo 70.000 km facuti cu ea.

      Am motorul de 2,2 pe ea cu punte dubla pe spate,grup de tractiune...nu alerg cu ea...dar merge...merge...merge.
      Last edited by cruiser; 07-17-2012, 20:53 PM.

      Comment


      • #4
        Cruiser, cat ai incarcat cel mai mult pe ea?

        Comment


        • #5
          Originally posted by nelu mercedes View Post
          Cruiser, cat ai incarcat cel mai mult pe ea?
          2400 am pus pe ea.
          Are 3200 goala,
          Am cantarit-o ieri.

          Neamtu a dat 5500 maxim tehnic autorizat !!

          Comment


          • #6
            In acelasi regim de functionare 2.7 are acelasi consum ca si cel de 2.2 Impozitul nu are cum sa difere de la 2.2 la 2.7 deoarece la autoutilitare acesta se calculeaza dupa masa maxima autorizata si nu dupa capacitatea motorului. Deci aceeasi autoutilitara, una cu motor de 2.2 si una cu motor de 4.0, dar aceeasi masa maxima autorizata = acelasi impozit. Doar cand aceasta e omologata autoturism, vorbim de diferenta la impozit. La 2.7, relativ incarcat si o remorca de 2,3 - 2,3 tone in spate, cand treci serpentinele dintre Oradea si Cluj cu motorul de 2.7 nu prea le simti. Aici e diferenta. Daca chiar vrei o aoutilitara adevarata, modelul 412d (modelul 1996 - 2000). Acelasi grup si cutie bune, dar motorul fara CDI, adica nu pretentios la uieiuri, motorina, etc. Si trage si destul de bine. Motor de 2.9, cele mai reusite vreodata scoase de Mercedes. Succes.

            Comment


            • #7
              Si eu sunt de aceeasi parere. Sprinter 412 are motorul ala de aur..doar ca CDI-urile cu 160 de cai merg mult mai tare si de aceea sunt vazute putin mai bine decat clasicele.

              Comment


              • #8
                Un verisor de-al meu a incarcat 8 tone pe un 416 si a legat o remorca pe care mai avea inca 10 tone..deci 18.000 de kilograme doar incarcatura, plus greutatea remorcii, masinii..ajungea undeva la 23.000. A pornit din Italia cu ea si a ajuns pana in Ungaria, undeva aproape de Romania, cand i sa aprins motorul. A mers cu ea turata peste 2500 tot drumul..la deal doar in 3500-4000 de ture.

                Comment


                • #9
                  Prin zona mea masinile sunt trase de ele la maxim... pe un 207d(bot de rata) cabina dubla si bena de 2.80 am pus 5 tone

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by nelu mercedes View Post
                    Un verisor de-al meu a incarcat 8 tone pe un 416 si a legat o remorca pe care mai avea inca 10 tone..deci 18.000 de kilograme doar incarcatura, plus greutatea remorcii, masinii..ajungea undeva la 23.000. A pornit din Italia cu ea si a ajuns pana in Ungaria, undeva aproape de Romania, cand i sa aprins motorul. A mers cu ea turata peste 2500 tot drumul..la deal doar in 3500-4000 de ture.
                    Deja e poveste pescareasca ... fara suparare !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by brain View Post
                      In acelasi regim de functionare 2.7 are acelasi consum ca si cel de 2.2 Impozitul nu are cum sa difere de la 2.2 la 2.7 deoarece la autoutilitare acesta se calculeaza dupa masa maxima autorizata si nu dupa capacitatea motorului. Deci aceeasi autoutilitara, una cu motor de 2.2 si una cu motor de 4.0, dar aceeasi masa maxima autorizata = acelasi impozit. Doar cand aceasta e omologata autoturism, vorbim de diferenta la impozit. La 2.7, relativ incarcat si o remorca de 2,3 - 2,3 tone in spate, cand treci serpentinele dintre Oradea si Cluj cu motorul de 2.7 nu prea le simti. Aici e diferenta. Daca chiar vrei o aoutilitara adevarata, modelul 412d (modelul 1996 - 2000). Acelasi grup si cutie bune, dar motorul fara CDI, adica nu pretentios la uieiuri, motorina, etc. Si trage si destul de bine. Motor de 2.9, cele mai reusite vreodata scoase de Mercedes. Succes.
                      In ce priveste consumul tin sa te contrazic exact in acelasi regim de explaotare x16 consuma cu 2 litri in plus fata de x13 ca impozit nu te contrazic ca pe mine ma interesat ca autoturism
                      !

                      Comment


                      • #12
                        Ma refeream in regim de Italia / Germania, incarcat, de obicei peste limita si cu remorca de 2500 kg, nu in limite si tinut in 90 km/h. Eu le-am testat cam pe toate si cele medii si cele maxi, inclusiv modelul nou 319 cel de 190 cai. La un 312 din 1998 am scos consumul cel mai bun 9,8 %, model fara AC, grup de tractiune. La 316, tot cu trailer si incarcat, model cu AC, nu am scos consum mai mare de 13, acelasi consum scos si cu un 313, acelasi trailer, si cam aceeasi incarcatura. Bineinteles, daca mergi mosnegeste, adevarat un 2,1 consuma mai putin decat un 2,7. Acu doamne fereste la 319 daca am calculat bine, mi-s consumat aproape 16 %

                        Comment


                        • #13
                          zici de 319 ?? nai vazut 318 insemna 14 oameni ceva bagaje ( in limita spatiului ) clima (turceasca) si platforma 18% mers lejer 20% daca te dai la ia mai mult ca vario :)

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF