sal am si eu un sprinter 208 cdi din 2001 si in urma cu vreo luna de zile am schimbat filtrul de motorina (pana atunci pornea bine zic eu, adica nu fura cheia din mana ca alte masini,dar pornea in 2-3 secunde poate si din cauza ca am vreo bujie incandescenta arsa pentru ca imi ramane becul de la bujii aprins aproximativ un minut dupa ce porneste motorul) si dupa am alimentat motorina din bidoane de plastic de la un prieten si ulterior am vazut ca avea ceva pelicula de apa si mizerie in ea, pana acolo totul bine si frumos am parcurs 150 km si surpriza cand am stationat masina cu botul in sus nu a pornit ca de obicei si a trebuit sa pun a doua oara contactul pentru ca prima data a invartit si nu a pornit,a fost totul in regula pana azi cand am parcat masina cu botul in sus si tot asa greu a pornit,adica din a doua incercare,initial am crezut ca are ceva cand o parchez cu botul in sus,dar am vazut ca a inceput sa porneasca greu si cand este pe loc drept, ce poate fi oare, la tester nu am ajuns ca cel mai apropiat de mine se afla la 70 km si nu am timp sa ajung acum.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
pornire grea sprinter 208 cdi
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
-
Originally posted by mariusd72 View Postsal am si eu un sprinter 208 cdi din 2001 si in urma cu vreo luna de zile am schimbat filtrul de motorina (pana atunci pornea bine zic eu, adica nu fura cheia din mana ca alte masini,dar pornea in 2-3 secunde poate si din cauza ca am vreo bujie incandescenta arsa pentru ca imi ramane becul de la bujii aprins aproximativ un minut dupa ce porneste motorul) si dupa am alimentat motorina din bidoane de plastic de la un prieten si ulterior am vazut ca avea ceva pelicula de apa si mizerie in ea, pana acolo totul bine si frumos am parcurs 150 km si surpriza cand am stationat masina cu botul in sus nu a pornit ca de obicei si a trebuit sa pun a doua oara contactul pentru ca prima data a invartit si nu a pornit,a fost totul in regula pana azi cand am parcat masina cu botul in sus si tot asa greu a pornit,adica din a doua incercare,initial am crezut ca are ceva cand o parchez cu botul in sus,dar am vazut ca a inceput sa porneasca greu si cand este pe loc drept, ce poate fi oare, la tester nu am ajuns ca cel mai apropiat de mine se afla la 70 km si nu am timp sa ajung acum.
Comment
-
Am probleme la pornire de cand am schimbat filtrul de motorina, conducta sau furtunul (care face legatura intre filtru de motorina si pompa de inalte) si supapa de retur (cea de pe filtru de motorina). Nu pornea la cald cand motorul avea peste 80 de grade, in schimb pornea cand avea 75 de grade. M-am gandit sa schimb filtru de motorina, conducta din plastic de la filtru la pompa de inalte si supapa de sens(cea aflata pe filtru). Zis si facut, iar acum nu mai porneste nici la rece, furtunul care duce la pompa de inalte (dinspre filtru de motorina) se goleste de fiecare data. Cand vreau sa o pornesc trebuie sa desfac de fiecare data supapa de pe filtru si conducta ca sa completez cu motorina. Mentionez ca am avut probleme si cu un injector care l-am reconditionat la Taji(Cutitul de argint). Am nevoie de ajutor, cineva care se pricepe sau stie un service cu mecanici capabili in Bucuresti. Am fost la Pitesti la un service, dar nu mai vreau sa ma duc acolo caci ultima oara am fost cu problema asta si nu i-au dat de cap. Nu concep ca un mecanic sa imi zica ca nu stie ce are masina.
Comment
-
Trage aer fals e foarte clar vezi mai intai oringurile pe filtru apoi cele de pe pompa indicat ar fi sa le schimbi pe toate inclusiv filtru
si eventual ceva urme de motorina daca se vad pe sub pompa de inalta se mai taie conductele alea daca nu sunt asejate pe suporti le freaca cureaua de alternator
Cat despre pornitul la cald trebe un tester poate fi de la ventilul de presiune ( cel din fata rampei ) sau din senzorul de temperatura pt combustibil
Comment
-
am si eu o nelamurire cu 208 meu cine imi explica si mie ce rol are fiecare frtun de la filtrul de motorina si unde duce,am o mica problema cu pornirea cum am scris si la inceput, iar azi am vazut ca am rupt acel colier de plastic sa-i zic asa cel care strange oringul ce intra in filtru cel din capatul furtunului alb transparent si supapa de sens daca zic bine cea neagra prinse cu cele doua surubele pe acele urechi ale fitrului care erau mai inalte si atunci cand strangeam suruburile la maxinm ridica putin oringul in sus si cred ca trage aer fals, intrebarea mea ar fi de unde pot cumpaa acel colier de plastic
Comment
-
NU am inteles decat ca vrei sa stii ce fac conductele din filtru ce ai stricat nu am reusit sa pricep
1 conducta cu supapa prinsa cu 2 surubele de filtru e returul
2 cea din mijloc transparenta e turul din filtru in pompa
3 furtunul cu colier care intra in teava e turul dinspre rezervor
Comment
-
Originally posted by ionut1410 View PostNU am inteles decat ca vrei sa stii ce fac conductele din filtru ce ai stricat nu am reusit sa pricep
1 conducta cu supapa prinsa cu 2 surubele de filtru e returul
2 cea din mijloc transparenta e turul din filtru in pompa
3 furtunul cu colier care intra in teava e turul dinspre rezervor
Comment
Comment