Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mercedes vito -test ventilatoare radiatoare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mercedes vito -test ventilatoare radiatoare.

    Salutare.
    Am un vito 110cdi 2003 , si am avut ceva probleme cu el ,pe partea de racire motor, problemele fiind urmatoarele:

    Radiator -vas expansiune spart
    buson bloc motor corodat
    corp termosat crapat in doua.

    Toate s-au schimbat in decursul anului trecut si pana in ziua de azi.
    Nu mai am pierde acum ,insa problema mea e alta.

    Cum pot sa imi verific ventilatorul de pe radiator si cel de pe Intercooler?
    Asa de test ele merg.Le-am pus la 12 v ,sufla de nu ai aer.dar eu vrea sa le verific montate pe masina...

    Imi puteti sa sfaturi?

    Eu ma gandeam sa iau corpul termostat vechi ,sa ii scot senzorul de temperatura sa il montez pe mufa si sa il incalzesc cu o bricheta.macar pentru cateva secunde ,sa vad eu ca incep sa se invarta...Nu l-am vazut functionand niciodata cu toate ca temperatura e de 85-87 grade ,ceea ce e ok.
    O alta varianta ar mai fi pe un tester ceva ,dar nu stiu daca e pozibil la mine..:-?
    Multumesc frumos.
    ____________________________________________

  • #2
    in principiu pan la 90 de grade si ceva 92-93 trebuie sasi faca treaba tremostatul venitilatoarele sunt pentru temperaturi peste 92-94 de grade iar ca sa le probezi ori faci punte pe mufa de la sonda de temp ori o incalzesti cu flacara la + 94 grade

    Comment


    • #3
      In principiu senzorul ala de temperatura e un fel de rezistor..care la cald isi modifica rezistenta.
      Cred ca o sa iau senzorul de la corpul vechi si o sa ii dau niste apa foarte fierbinte..o sa vad cum fac>
      ____________________________________________

      Comment


      • #4
        Daca ai aer conditionat , vei vedea pornirea lui cupland aerul.E posibil sa mearga tot perfect pe 12V direct , insa comanda lui sa fie cu probleme.Se poate verifica foarte simplu si din tester.Unde e cutia aia de pe radiator mai ai 2 sigurante si 2 relee parca.Poti vedea si acolo daca e totul in regula.

        Comment


        • #5
          Nu am aer conditionat
          @grigorean : cand am schimbat radiatorul am luat si sistemul de racire a-l radiatoarelor la purificat, verificand si cutiuta aia.

          Intr-adevar ,acolo sunt 2 relee si niste sigurante(nu mai stiu exact ,dar cred ca 2 - cate una pt fiecare releu ,iar cate un releu pt fiecare ventilator : intercooler si radiator antigel)
          Aveam 2 relee noi ramase de la un proiect si le-am inlocuit cu cele din cutiuta .Le-am schimbat pentru ca unul din ele am impresia ca intrase apa in el si mi-a fost sa nu faca ceva nazuri....

          sigurantele erau ok ,acum si releele sunt ok.deci teoretic ar trebui sa fie ok.
          ____________________________________________

          Comment


          • #6
            sal, am un mercedes vito 110 cdi si de ceva vreme imi facea niste figuri cu acceleratzia, nu mi se tura mai mult de 2200 rpm, am sesizat k aveam conducta ce vine la EGR (daca spun bine, acea conducta mica pe care se intorc gazele in admisie) fisurata, ulterior am reparato si am schimbat si filtru de motorina si acuma se tureaza dar pb este ca nu imi intra turbo in functiune si cred ca poate fii de la vacum, poate sa imi dea si mie cnv o explicatzie daca aceste modele au ceva pompe de vacum sau sa fie din alta cauza pb cu turbo ca am observat ca nu lucra tija de pe evacuare, adik nu face destul vacuum sa imi deschida EGR si clapeta aceea de pe evacuare, cn ma poate ajuta, astept un rasp si la adresa de mail :igor172001@yahoo.com

            Comment


            • #7
              Verifica sa fie bagat vacumul la egr ( cand ai schimbat acea conducta a fost scos ) si mai rateaza mecanici la bagat furtunasul la loc

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF