Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum 311 duba?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum 311 duba?

    imi spune cineva cam cat are consum la 311 duba?
    eu am un 311 duba din 2002... si regim autostrada 100 km/h.. de la Suceava la Milano am scos 9.6 . mi se pare un pic cam multicel..voi ce consum aveti ?

  • #2
    Originally posted by Robertzel View Post
    imi spune cineva cam cat are consum la 311 duba?
    eu am un 311 duba din 2002... si regim autostrada 100 km/h.. de la Suceava la Milano am scos 9.6 . mi se pare un pic cam multicel..voi ce consum aveti ?
    Eu am un 211 din 2002, varianta medie-suprainaltata; consuma 7.5 goala, 9-9.5 cu incarcatura de o 1000-1200 kg. Consumul nu pe autostrada ci pe drumurile nationale din Romania.

    Comment


    • #3
      eu am un 311 Lung si inalt.si 1600kg atat am scos. mi se pare un pic cam mult nu stiu ce sa spun.

      Comment


      • #4
        Am un cdi 313, 9,5 la drum lung pina in 110 km/h, daca ii dau peste 110km/h imi ia 12, 13, am ajuns chiar si la 14 cand am mers cu 160 km/h, mediu nu pot sa zic, caci aici depinde de ore, daca esti in trafic de dimineata pina in ora 7 este ok, dar daca trece ora 8 este jale, stai la itersectii de iti vine rau, si mai rau este ca, chiar si cu politisti in intersectie tot este rau, ca sa nu mai zic de semafoarele desicronizate. Am mers odata la consum, pina in 90km/h numai cu a patra in 2500 rot/min si am scos increddibilul 8,6 L / 100 km.
        jocuri cu masini

        Comment


        • #5
          Am si eu un Sprinter 313 lung si inalt cumparat din Germania de vreo saptamana. Consumul pe care l-am scos in Romania (folosit local, fara curse lungi) a fost de 8.6. Este drept fara prea multa incarcatura si pana in 110 Km/h.

          Comment


          • #6
            @eurocat
            scuze de intrebare dar cat te`a ajuns sprinteru ? mersi

            Comment


            • #7
              Al meu 311 cdi 8.5 in romania gol spre Arad si in Germania pe autostrada 10 la 120 km/h
              Cineflorix trans srl

              Comment


              • #8
                daca is perfecte injectoarele cam 10 ia sprinterul gol si 11-12 incarcat (normal ) pe masura ce se mai uzeaza injectoarele mai scade consumul .....

                Comment


                • #9
                  10...12 l/100km e mult.De fapt depinde si de cum se foloseste cutia de viteze.Raduion de exemplu spune ca la 90 km/h inca merge intr-a patra si zice ca asta e mers la consum.Intr-a cincea ar fi coborat bine consumul sub 8.De altfel motorul se simte bine intr-a cincea inca de pe la 60...65 km/h la cutiile in 5 trepte.Am verificat pe 311 CDI-ul meu,in traseu real la ses,vara,la drum lung,cu alimentare din bidon,masina incarcata cam pe jumatate,consumul e pana in 6 intr-a cincea la 60 km/h.Iarna,fara zapada pe sosea,a iesit 6,7.Pornirile in viteza intai maresc si ele consumul.Afara de cazul ca se porneste in rampa sau se fac manevre sau daca masina e foarte incarcata.Chiar si in manualul de utilizare se spune ca pornirea normala e intr-a doua.Daca se vrea economie(si de ce nu?),la 30 km/h deja se foloseste a treia,iar la 45km/h,a patra.Am masurat cu bidonasul si consumul la ralanti cu pornire de la 65 de grade dupa bord,2-4 grade peste zero afara.A rezultat consum de 0,35 l/h cu o eroare posibila de maxim 15 ml.Corect e consumul lui free ride.Si cel al lui eurocat.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ionut1410 View Post
                    daca is perfecte injectoarele cam 10 ia sprinterul gol si 11-12 incarcat (normal ) pe masura ce se mai uzeaza injectoarele mai scade consumul .....
                    Ce logica ai! Odata cu uzura motorului, creste consumul de combustibil(oricare ar fi el). Nu invers.
                    Originally posted by Tudor Badescu View Post
                    10...12 l/100km e mult.De fapt depinde si de cum se foloseste cutia de viteze.Raduion de exemplu spune ca la 90 km/h inca merge intr-a patra si zice ca asta e mers la consum.Intr-a cincea ar fi coborat bine consumul sub 8.De altfel motorul se simte bine intr-a cincea inca de pe la 60...65 km/h la cutiile in 5 trepte.Am verificat pe 311 CDI-ul meu,in traseu real la ses,vara,la drum lung,cu alimentare din bidon,masina incarcata cam pe jumatate,consumul e pana in 6 intr-a cincea la 60 km/h.Iarna,fara zapada pe sosea,a iesit 6,7.Pornirile in viteza intai maresc si ele consumul.Afara de cazul ca se porneste in rampa sau se fac manevre sau daca masina e foarte incarcata.Chiar si in manualul de utilizare se spune ca pornirea normala e intr-a doua.Daca se vrea economie(si de ce nu?),la 30 km/h deja se foloseste a treia,iar la 45km/h,a patra.Am masurat cu bidonasul si consumul la ralanti cu pornire de la 65 de grade dupa bord,2-4 grade peste zero afara.A rezultat consum de 0,35 l/h cu o eroare posibila de maxim 15 ml.Corect e consumul lui free ride.Si cel al lui eurocat.
                    Nu aduce nimic bun mersul subturat. Consumul economic, si in acelasi timp eficient pentru o viata mai lunga a motorului, este intre 2000-2400 rpm (pentru Mercedes Sprinter 211/311 cdi, unde cuplul maxim este intre 1400-2400 rpm). Eu nu schimb viteza la o turatie mai mica de 2700-2800 rpm. Intr-adevar consumul este mai mic, daca mergi cum zici tu. Dar castigand 1l la 100km, pierd cateva sute de euro pentru o turbina, care daca este folosita la turatii foarte mici (cate rpm sunt la 45km/h in viteza a 4a?), face ca rezidurile ramase in urma arderii sa se depuna pe palele turbinei in loc sa fie impinse spre evacuare.

                    Comment


                    • #11
                      uzoura motorului ma faci sa rad ....... la motoarele astea nu crapa in veci si in pururi segmentii dupa 500 000 compresia scade cu cel mult 0,5 % deci nu e cazu(intertinut) ... cat despre logica mea : injectoarele comon rail se uzeaza cel mai frecvent supapele de retur deci mai multa motorina inapoi in rezervor mai putina pulberizata diuzele injectoarelor se infunda si de aici iar o cantitate redusa de motorina supapele la pompa de inalta se uzeaza si scade presiunea in rampa ...asa ca mai gandestete cat despre comparatiile mele se bazeaza pe realitate motoare exploatate in acelasi regim 2500 treapta 3000 rpm viteza maxima indiferent de transmisie ( nu vb de km/rpm caci difera de a masina la masina )
                      si inca un pont cand un sprinter consuma 8% asteptativa sa schimbati injectoare ...

                      Ai un ton si un stil de scris (gramatica e varza, punctuatia praf) care nu-mi plac, schimba ceva.
                      Last edited by cutaresku; 04-15-2012, 02:06 AM.

                      Comment


                      • #12
                        La turatia de cuplu maxim nu mai poate fi vorba de subturare.Chiar daca e vorba de 1500 de ture cat sunt la 60 km/h intr-a cincea.Si oricum e imposibil sa nu mergi si mai tare,macar ca faci o depasire sau urci la munte.Iar pe distante cu adevarat lungi raportul optim intre cheltuielile cu combustibilul+uzura si timp e pe la 80-90 km/h.La 60 e posibil sa coste mai mult dormitul pe undeva pe traseu.Tin cont ca pe soselele obisnuite(nu pe autostrazi) cresterea plafonului de viteza cu 10 km/h creste media de viteza doar cu 5. Am verificat asta multi ani.De exemplu.cu plafon de 60 km/h,viteza medie e circa 55km/h.Si se merge practic uniform,de unde si economicitatea.La 100km/h,media tipica e pe la 75-80km/h.Si pui mult mai multe frane,se reaccelereaza des.Iar multe uzuri sunt proportionale cu patratul vitezei deci se sta mai des prin service unde se consuma o parte din timpul castigat prin cresterea vitezei.
                        Nu cred in problema reziduurilor ramase pe turbina.Am mers cam 25 000 km cu ulei de motor uzat subtiat cu solventi,motorina sau benzina si nicio problema cu turbina.Ce sa se intample atunci la utilizarea motorinei euro5?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ionut1410 View Post
                          uzoura motorului ma faci sa rad ....... la motoarele astea nu crapa in veci si in pururi segmentii dupa 500 000 compresia scade cu cel mult 0,5 % deci nu e cazu(intertinut) ... cat despre logica mea : injectoarele comon rail se uzeaza cel mai frecvent supapele de retur deci mai multa motorina inapoi in rezervor mai putina pulberizata diuzele injectoarelor se infunda si de aici iar o cantitate redusa de motorina supapele la pompa de inalta se uzeaza si scade presiunea in rampa ...asa ca mai gandestete cat despre comparatiile mele se bazeaza pe realitate motoare exploatate in acelasi regim 2500 treapta 3000 rpm viteza maxima indiferent de transmisie ( nu vb de km/rpm caci difera de a masina la masina )
                          si inca un pont cand un sprinter consuma 8% asteptativa sa schimbati injectoare ...
                          Atunci cand se infunda duzele,sau oricare dintre problemele mentionate de tine, se schimba radical mersul motorului; n-ai cum sa mergi asa si sa nu sesizezi modificarea. Consumul de la masina ta, nu e normal. Sau poate conduci numai in oras. Sau depinde despre ce model de Sprinter vorbesti, ca nu ai precizat.

                          O ruda are un Sprinter 311cdi 2003, iar consumul este de 8% gol si 10% cu incarcatura de 1500kg. A facut 180 000 de km cu acest consum. Randamentul este acelasi ca in ziua in care a cumparat masina. Si, in 4 ani de cand are masina, consumul este acelasi. El mi-a recomandat stilul de condus(eu, nemaiavand o masina diesel).

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ionut1410 View Post
                            uzoura motorului ma faci sa rad ....... la motoarele astea nu crapa in veci si in pururi segmentii dupa 500 000 compresia scade cu cel mult 0,5 % deci nu e cazu(intertinut) ... cat despre logica mea : injectoarele comon rail se uzeaza cel mai frecvent supapele de retur deci mai multa motorina inapoi in rezervor mai putina pulberizata diuzele injectoarelor se infunda si de aici iar o cantitate redusa de motorina supapele la pompa de inalta se uzeaza si scade presiunea in rampa ...asa ca mai gandestete cat despre comparatiile mele se bazeaza pe realitate motoare exploatate in acelasi regim 2500 treapta 3000 rpm viteza maxima indiferent de transmisie ( nu vb de km/rpm caci difera de a masina la masina )
                            si inca un pont cand un sprinter consuma 8% asteptativa sa schimbati injectoare ...
                            Am scos 8.5 l% fara sa merg la consum dar nici nu i-am spart dintii.M fost la mercedes (probleme la pornire) acolo i-am facut test de injectoare si sunt in parametri normali.
                            Cineflorix trans srl

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by raozan View Post
                              Atunci cand se infunda duzele,sau oricare dintre problemele mentionate de tine, se schimba radical mersul motorului; n-ai cum sa mergi asa si sa nu sesizezi modificarea. Consumul de la masina ta, nu e normal. Sau poate conduci numai in oras. Sau depinde despre ce model de Sprinter vorbesti, ca nu ai precizat.

                              O ruda are un Sprinter 311cdi 2003, iar consumul este de 8% gol si 10% cu incarcatura de 1500kg. A facut 180 000 de km cu acest consum. Randamentul este acelasi ca in ziua in care a cumparat masina. Si, in 4 ani de cand are masina, consumul este acelasi. El mi-a recomandat stilul de condus(eu, nemaiavand o masina diesel).
                              stii tu ceva da nu esti sigur ... cand apuca sa mearga aiurea de fapt nu mai merge si aprinde EDC si se opreste din mers .... primele simptome la ce spun eo ar fi scaderea usoar a puterii si ceva fum pe evacuare .....dac nu ma crezi iti recomand sa verifi retururile la unu care consuma 10 ( km putini injectoare bune ) si la unu dintrasta de spuneti ca consuma 7/8 % si ai sa te convingii sau daca ai ocazia sa vezi pe un banc profesional bosch un inejector ai sa intelegi ce insemna pulberizare perfecta toate orificiile si ca insemna pulberizare incompleta ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF