Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema convertor presiune turbo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema convertor presiune turbo

    Zilele trecute m-am confruntat cu o problema la autoutilitara Mercedes Sprinter.
    Dupa ce am venit de la Pitesti masina s-a comportat normal, a doua zi de dimineata insa, turbo nu mai functiona si se auzea un fluierat pe toba de esapament. Primul gand care mi-a trecut prin minte a fost acela ca problema ar fi de la furtunele intercooler, acestea crapandu-se dupa un anumit rulaj din cauza uleiului de pe peretii interiori. Am verificat atent sa vad pe unde ar putea fi fisurat, dar intrebarea mea era de ce nu se aude suflul acela ciudat in cabina in momentul cand apare aceasta problema. Dupa o cautare minutioasa nu am gasit nimic. Am verificat apoi si furtunele de la vacumul turbo, toate la locul lor. Nemaistiind de unde vine problema m-am gandit cu stupoare ca ar fi turbina, asa ca m-am dus la un service in Pitesti caci tot aveam treaba acolo. Dupa ce m-am chinuit pe autostrada cu viteza maxima si atinsa cu greu de 80 de km pe ora, am ajuns intr-un final si la service. Cei de acolo mi-au spus ca trebuie pus tester-ul ca sa ne dam seama cu exactitate de unde este problema. Zis si facut, eroarea a aparut de la un fir care duce la senzorul din convertorul de presiune turbo. Pentru aceasta operatie a trebuit demontate spoilerul si masca cu grila din fata, apoi firele desfacute de izolatie pentru a fi verificat firul de la convertor. Intr-un final am ajuns si la problema, am descoperit izolatia de plastic a firului fisurata, iar firele conductoare din cupru oxidate si intrerupte, probabil din cauza sarii de pe carosabil. Am gasit trei intreruperi ale firului pe traseu si a trebuit sa schimb tot firul de la cap la coada. Am scapat cu o suma modesta de achitat in comparatie cu schimbarea turbinei, insa ma intreb acum cate surprize o sa am in viitor daca se mai fisureaza vreun fir sau daca nu este deja fisurat. Am intrebat daca exista posibilitatea sa gasesc in magazine de profil acest cablaj cu tot cu firele care duc in calculatorul autoutilitarei, dar am inteles ca nu se gaseste asa ceva.
    jocuri cu masini

  • #2
    Acelas lucru cu instalatia am patit si eu cu Actrosul din 2007 care o am de la 13mii la 100mii km 3 fire s-au rupt!
    Explicatia celor de la CASA AUTO au spus ca instaltia ca multe alte componente sunt facute dintr-un plastic ecologic biodegradabil asa ca daca iei alta noua vei pati la fel cel putin daca e pe original.

    Comment

    Working...
    X
    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF