Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sfaturi cumparare merced 100 MB

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi cumparare merced 100 MB

    Bun gasit

    As dori sa cumpar o dubita de marfa 100 MB si as dori sa ma ajutati cu ceva sfaturi de cumparare.
    Totodata as vrea sa imi spuneti plusurile si minusurile acestei masini.
    Multumesc mult

  • #2
    MB 100, fabricat in Spania intre anii 1988-1995, cu un facelift incepand cu sfarshitul anului 1991, tractiune fata, suspensia fata pe bari de torsiune, caroserie montata pe sasiu rotund, exista doua lungimi de caroserie, motorull este cel de pe cobra 240 Diesel, motor typ. OM616, cu puterea de 53kW/72PS la 4400 rpm pana la sfarshitul anului 1991 si 55kW/75PS la 4400 incepand cu sfarshitul anului 1991. Urmashul lui MB100 este Vito.
    Eu am avut si am fost foarte multzumit de MB100,
    avantaje; este ieftin de achizitionat, este un microbus nu foarte mare, ushor de condus si de intretinut.
    dezavantaje; greu de gasit piese din dezmembrari, norma de poluare non-euro, nu foarte sprinten.
    Last edited by orca; 04-25-2008, 12:22 PM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      Originally posted by orca View Post
      MB 100, fabricat in Spania intre anii 1988-1995, cu un facelift incepand cu sfarshitul anului 1991, tractiune fata, suspensia fata pe bari de torsiune, caroserie montata pe sasiu rotund, exista doua lungimi de caroserie, motorull este cel de pe cobra 240 Diesel, motor typ. OM616, cu puterea de 53kW/72PS la 4400 rpm pana la sfarshitul anului 1991 si 55kW/75PS la 4400 incepand cu sfarshitul anului 1991. Urmashul lui MB100 este Vito.
      Eu am avut si am fost foarte multzumit de MB100,
      avantaje; este ieftin de achizitionat, este un microbus nu foarte mare, ushor de condus si de intretinut.
      dezavantaje; greu de gasit piese din dezmembrari, norma de poluare non-euro, nu foarte sprinten.
      Multumesc foarte foarte mult!
      Un amic mecanic care e fun mercedes m-a sfatuit sa ma indrept spre o dubitza mai veche zicand ca 100 MB e cam slabutza la suspensie. Asa sa fie?
      Oricum mie tot 100 MB imi place ca look si ca tractiune fatza

      Comment


      • #4
        Originally posted by cassamira View Post
        Multumesc foarte foarte mult!
        Un amic mecanic care e fun mercedes m-a sfatuit sa ma indrept spre o dubitza mai veche zicand ca 100 MB e cam slabutza la suspensie. Asa sa fie?
        Oricum mie tot 100 MB imi place ca look si ca tractiune fatza
        Am mai auzit si eu prostia asta, este o comparatie genul W123 vs W124, unde pe multi ii aud spunand ca W124 este mult mai slab dacat W123.
        Microbusul (vanul) MB100 nu a avut un model anterior cu care se poate face comparatia, fiind primul din aceasta clasa, inlocuit de urmashul Vito in 1996.
        Respectivul amic mecanic, probabil te sfatuieste sa cumperi un Microbus Mercedes din clasa mai mare T1 asha zisul Bremer Transporter sau Mops, fabricat inre anii 1977-1995, si care standard sa fabricat in 3 (trei) lungimi de caroserie, si doua inaltimi de caroserie, ca microbus. Cei 18 ani in care sa produs acest model spune totul, a fost un succes deplin, la fiabilitate a fost campion, este cu adevarat indistructibil.
        Pana prin anul 1989 a fost comercializat modelul 207 D/209 D (2,8 t), 307 D/309 D (3,5 t) si 407 D/409 D (4,5 t), cele care au cifra 7 (sapte) pusa in coada indicativului reprezinta prescurtarea rotunjita [70] de la 72ps si au motorul typ OM616 (2.4 litri_4 cilindri_chiuloasa de fonta) acelasi motor ca si MB100 adica motorul de cobra, cele care au cifra 9 (noua) pusa in coada indicativului reprezinta prescurtarea rotunjita [90] de la 88ps si au motorul typ OM617 (3.0 litri_5 cilindri_chiuloasa fonta) acelasi motor ca si cobra.
        Dupa care incepind cu 1989 a fost comercializat sub indicativele 208 D/210 D (2,55 t/2,65 t/2,8 t), 308 D/310 D (3,2 t/3,5 t) si 408 D/410 D (4,6 t), cele care au cifra 8 (opt) pusa in coada indicativului reprezinta prescurtarea rotunjita [80] de la 79ps si au motorul typ OM601 (2.3 litri_4 cilindri_chiuloasa de aluminiu), cele care au cifra 10 (zece) pusa in coada indicativului reprezinta prescurtarea rotunjita [100] de la 95ps si au motorul typ OM602 (2.9 litri_5 cilindri_chiuloasa aluminiu).
        Pe langa motorizarile diesel au existat si motorizari pe benzina.
        Daca ai nevoie de un microbus pentru transport persoane sau marfa in mod frecvent, atunci si eu te sfatuiesc sa cumperi modelul Mercedes T1 care este mai mare, iar daca ai nevoie de un minibus doar pentru nevoi personale, eu zic sa te limitezi la MB100.

        Mercedes T1 (Bremer Transporter sau Mops)
        Last edited by orca; 09-10-2008, 21:59 PM.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          Eu am doua MB-uri 1oo si sunt super multumit de el.Masina e solida ca un tractor(sasiu teava indestructibil),motor cobra 240 super-fiabil,caroseria poti sa o schimbi la nevoie-se desface de pe sasiu din suruburi (seria de identificare ramane pe sasiu. Probleme nu o sa ai cu el ani de zile daca masina e pusa la punct,eu am carat cu el tot ce se putea cara la o casa(am pus pe el si 2 tone) Nu am avut nici o problema cu arcurile sau barile de torsiune,singura problema am avut-o cu o planetara la care mi-sa spart burduful si am umblat asa cu ea pana a inceput sa bata. masina are 5 viteze dar ii place la 90 km /h altfel merge turata. Am adus una din Germania si am venit cu ea pe autostrada cu 130 dar in blana si goala(asta din poza modelul lung 9 locuri af.93) Te sfatuiesc sa iti iei MB daca vrei sa nu bagi toata ziua bani in masina,am mai avut cateva troci de microbuze (VW,FIAT)cu care am avut numai probleme.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Originally posted by orca View Post
            Am mai auzit si eu prostia asta, este o comparatie genul W123 vs W124, unde pe multi ii aud spunand ca W124 este mult mai slab dacat W123.
            Microbusul (vanul) MB100 nu a avut un model anterior cu care se poate face comparatia, fiind primul din aceasta clasa, inlocuit de urmashul Vito in 1996.
            Respectivul amic mecanic, probabil te sfatuieste sa cumperi un Microbus Mercedes din clasa mai mare T1 asha zisul Bremer Transporter sau Mops, fabricat inre anii 1977-1995, si care standard sa fabricat in 3 (trei) lungimi de caroserie, si doua inaltimi de caroserie, ca microbus. Cei 18 ani in care sa produs acest model spune totul, a fost un succes deplin, la fiabilitate a fost campion, este cu adevarat indistructibil.
            Pana prin anul 1989 a fost comercializat modelul 207 D/209 D (2,8 t), 307 D/309 D (3,5 t) si 407 D/409 D (4,5 t), cele care au cifra 7 (sapte) pusa in coada indicativului reprezinta prescurtarea rotunjita de la 72ps si au motorul typ OM616 (2.4 litri_4 cilindri_chiuloasa de fonta) acelasi motor ca si MB100 adica motorul de cobra, cele care au cifra 9 (noua) pusa in coada indicativului reprezinta prescurtarea rotunjita de la 88ps si au motorul typ OM617 (3.0 litri_5 cilindri_chiuloasa fonta) acelasi motor ca si cobra.
            Dupa care incepind cu 1989 a fost comercializat sub indicativele 208 D/210 D (2,55 t/2,65 t/2,8 t), 308 D/310 D (3,2 t/3,5 t) si 408 D/410 D (4,6 t), cele care au cifra 8 (opt) pusa in coada indicativului reprezinta prescurtarea rotunjita de la 79ps si au motorul typ OM601 (2.3 litri_4 cilindri_chiuloasa de aluminiu), cele care au cifra 10 (zece) pusa in coada indicativului reprezinta prescurtarea rotunjita de la 95ps si au motorul typ OM602 (2.9 litri_5 cilindri_chiuloasa aluminiu).
            Pe langa motorizarile diesel au existat si motorizari pe benzina.
            Daca ai nevoie de un microbus pentru transport persoane sau marfa in mod frecvent, atunci si eu te sfatuiesc sa cumperi modelul Mercedes T1 care este mai mare, iar daca ai nevoie de un minibus doar pentru nevoi personale, eu zic sa te limitezi la MB100.

            Mercedes T1 (Bremer Transporter sau Mops)
            Inca odata multumesc!
            Acum sa ma explic. Vand apartamentul din Bucuresti si ma mut undeva la munte unde voi avea de construit o casa. Dubitza imi trebuie pentru mutarea mobilei etc si apoi pentru a cara diverse materiale de constructie. Mentionez ca pentru a ajunge la terenul respectiv am de urcat o panta destul de serioasa pe drum cu piatra. Acesta era unul din motivele pentru care as fi preferat 100 MB pentru tractiunea fatza. Acum ca stitzi pentru ce imi trebuie va rog mult, sfatuitzi-ma ce sa aleg! 100 MB sau 207?!

            Comment


            • #7
              Nu cred ca o sa gasesti un MB 207 bun la tabla,majoritatea sunt coapte si strambe.Iarna o sa ai mari probleme cu urcatul in panta(tractiunea spate)fata de MB100 care te scoate din zapada si noroi fara sa simta

              Comment


              • #8
                Originally posted by cassamira View Post
                Inca odata multumesc!
                Acum sa ma explic. Vand apartamentul din Bucuresti si ma mut undeva la munte unde voi avea de construit o casa. Dubitza imi trebuie pentru mutarea mobilei etc si apoi pentru a cara diverse materiale de constructie. Mentionez ca pentru a ajunge la terenul respectiv am de urcat o panta destul de serioasa pe drum cu piatra. Acesta era unul din motivele pentru care as fi preferat 100 MB pentru tractiunea fatza. Acum ca stitzi pentru ce imi trebuie va rog mult, sfatuitzi-ma ce sa aleg! 100 MB sau 207?!
                - Pentru carat mobila si materiale de constructii mai bine un 207 D/307 D sau 209 D/ 309 D , la care-i poti pune iarna daca e nevoie lanturi pe rotile motrice de pe puntea spate (si ceva greutate pe puntea spate in acelasi timp). Daca ai permis de conducere categoria C , poti sa cumperi chiar un 407 D/409 D de 4,5 t. cu punte dubla.
                - Daca va fi unica mashina din familie pe care o vei folosi, atunci mai bine un MB100, care tine loc si de mashina de toata ziua.

                Parerea mea
                Last edited by orca; 04-25-2008, 16:27 PM.
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #9
                  Originally posted by orca View Post
                  - Pentru carat mobila si materiale de constructii mai bine un 207 D/307 D sau 209 D/ 309 D , la care-i poti pune iarna daca e nevoie lanturi pe rotile motrice de pe puntea spate (si ceva greutate pe puntea spate in acelasi timp). Daca ai permis de conducere categoria C , poti sa cumperi chiar un 407 D/409 D de 4,5 t. cu punte dubla.
                  Mii de multumiri.
                  Voi cugeta si voi decide, vorba ardeleanului.
                  Si acum o ultima intrebare: ambele variante 100 MB si 207 MB se pot conduce cu B-ul?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cassamira View Post
                    Mii de multumiri.
                    Voi cugeta si voi decide, vorba ardeleanului.
                    Si acum o ultima intrebare: ambele variante 100 MB si 207 MB se pot conduce cu B-ul?
                    Cu B-ul se poate conduce ; MB100, 207 D, 307 D, 209 D, 309 D, 208 D, 308 D, 210 D si 310 D.
                    Cu B-ul poti conduce orice autoturism la care in talon greutatea maxima admisa sa nu depaseasca 3,5 t, si maxim 9 locuri (8+1).
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by orca View Post
                      Cu B-ul se poate conduce ; MB100, 207 D, 307 D, 209 D, 309 D, 208 D, 308 D, 210 D si 310 D.
                      Cu B-ul poti conduce orice autoturism la care in talon greutatea maxima admisa sa nu depaseasca 3,5 t, si maxim 9 locuri (8+1).
                      Multzam!
                      Si acum, fie-va pomana pana la capat. Daca stiti vreun 100 MB respectiv 207 D in stare buna si de la oameni de incredere, va rog dati-mi de stire. Am gasit ceva in Bucuresti, le voi vedea, dar ...
                      Si ... Hristos a inviat!

                      Comment


                      • #12
                        Ia legatura cu Cobreti. Are ceva rezonabil, fara mari pretentzii dar functzional si la ban corect.

                        Comment


                        • #13
                          Salutare si bine v-am gasit!
                          Caut de ceva vreme cateva sfaturi despre achizitia unui MB 100 dar numai ca este un model special.Exista cele cu sasiu lung pe 3 axe cu mma mai mare de 3,5 tone.
                          Intrebarea era: In Talonul german scrie la typ ca este 100 D-T iar la altul scrie 100 D-S.
                          ,,D'' inteleg ca inseamna diesel iar ,,T '' sa fie oare turbo? ,,S'' nici atat nu stiu ce reprezinta.A existat motorizare pe tipul acesta de 2400 cmc cu turbosuflanta?
                          Multumiri anticipate!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Dbr View Post
                            Salutare si bine v-am gasit!
                            Caut de ceva vreme cateva sfaturi despre achizitia unui MB 100 dar numai ca este un model special.Exista cele cu sasiu lung pe 3 axe cu mma mai mare de 3,5 tone.
                            Intrebarea era: In Talonul german scrie la typ ca este 100 D-T iar la altul scrie 100 D-S.
                            ,,D'' inteleg ca inseamna diesel iar ,,T '' sa fie oare turbo? ,,S'' nici atat nu stiu ce reprezinta.A existat motorizare pe tipul acesta de 2400 cmc cu turbosuflanta?
                            Multumiri anticipate!
                            Eu unul nu am auzit de MB100 cu 3 axe, si nici cu motor cu turbosuflanta.
                            In legatura cu indicativul "D-T" si "D-S" nu am idee ce vrea sa insemne, probabil "T" de la Transporter.
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #15
                              Am un prieten care a avut un MB100 camioneta si era cu 2 axe pe spate-cred ca era unic pe la noi ,intradevar se putea conduce doar cu permis categoria C (avea peste 3,5 t). Masina era faina rau ca aspect(cred ca in Germania ducea butoaie de bere)dar la drum plangeai langa ea. Masina era foarte grea si avea motorul normal de cobra(2,4 d).Pe al meu scrie 100D-KB de exemplu si pot sa-ti spun ca este varianta lunga cu 9 locuri motor 2,4 diesel normal af.93.
                              Last edited by nel; 09-09-2008, 20:48 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF