Salut!
Am un Sprinter 308D din '96, cu motor clasic. Este groaznic de puturos dar am inteles ca ii pot pune supapa EGR si as castiga vre 20 de cai. Din cate am vazut nu este necesar decat sa ii schimb "coloana de evacuare" (sper ca asa se numeste dar cunoscatorii vor intelege sper) si capatul acela de vreo 20 de cm de la admisie. In rest mai e nevoie de vreo modificare? Si unde anume se duce furtunul din capatul supapei? (eu am vazut cum arata pe un motor dezmembrat si nu mai avea furtunul din supapa, de aceea nu stiu unde se continua)
Multumesc de ajutor!!!
Am un Sprinter 308D din '96, cu motor clasic. Este groaznic de puturos dar am inteles ca ii pot pune supapa EGR si as castiga vre 20 de cai. Din cate am vazut nu este necesar decat sa ii schimb "coloana de evacuare" (sper ca asa se numeste dar cunoscatorii vor intelege sper) si capatul acela de vreo 20 de cm de la admisie. In rest mai e nevoie de vreo modificare? Si unde anume se duce furtunul din capatul supapei? (eu am vazut cum arata pe un motor dezmembrat si nu mai avea furtunul din supapa, de aceea nu stiu unde se continua)
Multumesc de ajutor!!!
Comment