Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Supapa EGR Sprinter 308D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supapa EGR Sprinter 308D

    Salut!
    Am un Sprinter 308D din '96, cu motor clasic. Este groaznic de puturos dar am inteles ca ii pot pune supapa EGR si as castiga vre 20 de cai. Din cate am vazut nu este necesar decat sa ii schimb "coloana de evacuare" (sper ca asa se numeste dar cunoscatorii vor intelege sper) si capatul acela de vreo 20 de cm de la admisie. In rest mai e nevoie de vreo modificare? Si unde anume se duce furtunul din capatul supapei? (eu am vazut cum arata pe un motor dezmembrat si nu mai avea furtunul din supapa, de aceea nu stiu unde se continua)

    Multumesc de ajutor!!!

  • #2
    Daca-i pui doar supapa EGR sigur scoti mai bine de 30 de cai, nu doar 20, mai ales ca e motor clasic.
    Din coloana de evacuare scoti inca vreo 20-30, cu conditia sa fie dubla si custom made (capete cromate neaparat, sa creasca viteza, in targ sunt cele mai ieftine).
    O sa-ti trebuiasca si-un eleron, sa maresti stabilitatea, ca la 60 de cai in plus se va simti diferenta.
    Pe okazii gasesti si capace rosii de etrieri, scrie Brembo pe ele (astea-s cele mai bune).
    Asa ca, draga Mihaela, succes la tuning!
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      De obicei posesorii de mașini cu EGR încearcă să-l anuleze ca să câștige ceva putere și un demaraj mai bun. Nu văd de ce la tine efectul ar fi invers, să-ți crească putearea.

      Rolul EGR-ul e de a întoarce o parte din gazele de eșapament înapoi în motor. În felul ăsta, scad noxele (o parte din gazele nearse au șansa să ardă când sunt întoarse în motor) și motorul se încălzește ceva mai repede (gazele calde din eșapament care sunt introduse înapoi în camera de ardere ajută la ridicarea mai rapidă temperaturii).

      La un motor diesel, fără turbo nu prea poți face mare lucru să-i crești puterea. Mai bine îl păstrezi așa cum e și te bucuri de fiabilitatea lui.

      Dacă chiar vrei să îți bați capul, caută să-i montezi un turbocharger + intercooler + schimbat injectori, dar mă îndoiesc că se merită investiția.
      ...

      Comment


      • #4
        Ideea este ca acum masina se mentine la 70 km/h si are vit maxima in conditii normale de drum drept... in jur de 90 km/h . Eu am nevoie sa se mentina linistit la 90-100 km/h. Momentan, din acest motiv, sunt fortata sa o rulez doar pe tara. Daca as rezolva problema asta cu fuga n-as mai vinde-o niciodata!!!

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF