Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noul Mercedes Sprinter VS Vechiul Mercedes Sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noul Mercedes Sprinter VS Vechiul Mercedes Sprinter

    Ma aflu aici pentru ca am o 2 intrebari legate de Mercedes Sprinter.
    1.Vreau sa imi cumpar un Mercedes Sprinter dar foarte multi propietari de noul nou MB Sprinter ma sfatuiesc ca il cumpar pe cel vechi...acum intrebare ar fi care e model e mai bun.Noul MB Sprinter sau Vechiul MB Sprinter?
    2.La MB Sprinter vreau sa pun si o remorca(masa totala 2 t) imi trebuie tahograf stie careva?
    Multumesc tuturor.
    P.S.Ma numesc Daniel si sunt din RM.Valcea

  • #2
    La sprinter cu axa simpla pe spate din nu trebuie tahograf,cel putin la noi in tara.Pentru remorca iti trebuie sa ai verificarea la 6 luni pentru carlig remorcare!
    Cat despre modelele de sprinter piesele sunt mult mai scumpe pentru noul model si in romania se cam duc injectoare suspensi etc.
    Alege un Sprinter cu motor mare gen 316/416 sau 318/518
    Pentru Romania recomand vechiul model!
    Numai bine.
    Last edited by GoguL; 11-16-2011, 17:46 PM.
    Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
    Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
    Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
    Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

    Comment


    • #3
      Am avut primul model,an 97 ,312.,cu motor de 2900,120 cp....foarte multumit......l-am vandut la 700 000km si merge si in ziua de azi fara reparatii capitale..recomand cu caldura acest model.Decat sa-ti iei CDI mai bine orienteaza-te spre un VW LT 28......Multa bafta!!

      Comment


      • #4
        Recomand Vario daca va permite bugetul-e cu mult superioara Sprinterului. Conduc cand se impune situatia unul din 2006 cu motorul de 4249 cm³-este super.
        Attached Files
        Stefan

        Comment


        • #5
          Originally posted by deniel View Post
          Ma aflu aici pentru ca am o 2 intrebari legate de Mercedes Sprinter.
          1.Vreau sa imi cumpar un Mercedes Sprinter dar foarte multi propietari de noul nou MB Sprinter ma sfatuiesc ca il cumpar pe cel vechi...acum intrebare ar fi care e model e mai bun.Noul MB Sprinter sau Vechiul MB Sprinter?
          2.La MB Sprinter vreau sa pun si o remorca(masa totala 2 t) imi trebuie tahograf stie careva?
          Multumesc tuturor.
          P.S.Ma numesc Daniel si sunt din RM.Valcea
          sfatul meu este modelul nou(probleme apar la toate modelele depinde ce noroc si ce sofer ai).am prieten care are cu un sprinter 313cdi din 2007 670000 km si nu a schimbat decat consumabile si bucsi-amortizoare-discuri frana-kit ambreiaj si merge f. bine.la 315cdi sunt probleme grave.
          eu am avut un 313 cdi din 2003 cumparat din germania de la reprezentanta pe la 170000km in 2006 si l-am dus in 2010 pana la 720000 km(am schimbat uleiul numail la maxim 15mii km rulat numai extern dar alergat pot sa spun) si am schimbat in plus fata de cele mentionate mai sus si servo directia-injectoarele. tragea mai bine decat cel nou dar cere rau a 6-a. cred ca acum are aproape de milion.
          acum am un 313 cdi din 2008 a 11-a prelata 107000 km si sincer la mers era mai zgomotos cel vechi-duba.inca nu pot sa-ti spun nimik pana nu-l bag la treaba.sper sa nu am probleme.
          dac vrei sa-l schimbi mai des sprinterul mergi pe cel vechi daca sti ca-l folosesti 2 3 ani ia-ti modelul nou fara 315cdi
          succes

          Comment


          • #6
            Dupa cum spunea si "madiorsv" daca nu dispui de multi bani, modelul 312 fabricat pana in 1999 e cea mai buna solutie. Eu recomand un 316, are motor de 2.7, trage super bine si consumul e oke (la aceeasi incarcatura, consuma mai putin decat cele cu motoare de 2.1).
            Acu referitor la remorca, daca Sprinterul e omologat autoturism (M1, pana in 8 locuri plus cel al soferului) in ansamblu de maxim 7 tone (3.5 masina tractoare si 3.5 remorca), nu e nevoie de taho. Daca este omologata autoutilitara, tot ce depaseste 3.5 tone, trebuie taho. Atentie la masa maxima a remorcii si la cat e omologat respectivul Sprinter sa tracteze cu sistem de franare.
            Eu am un 316 maxi de 8+1 locuri, din 2004, deci autoturism, omologat 2.8 tone tractabil cu dispozitiv de franare si o remorca Hapert AT2700 (2.7 tone masa maxima), nu am probleme nici in tara nici in afara.

            Comment


            • #7
              Originally posted by brain View Post
              Dupa cum spunea si "madiorsv" daca nu dispui de multi bani, modelul 312 fabricat pana in 1999 e cea mai buna solutie. Eu recomand un 316, are motor de 2.7, trage super bine si consumul e oke (la aceeasi incarcatura, consuma mai putin decat cele cu motoare de 2.1).
              Acu referitor la remorca, daca Sprinterul e omologat autoturism (M1, pana in 8 locuri plus cel al soferului) in ansamblu de maxim 7 tone (3.5 masina tractoare si 3.5 remorca), nu e nevoie de taho. Daca este omologata autoutilitara, tot ce depaseste 3.5 tone, trebuie taho. Atentie la masa maxima a remorcii si la cat e omologat respectivul Sprinter sa tracteze cu sistem de franare.
              Eu am un 316 maxi de 8+1 locuri, din 2004, deci autoturism, omologat 2.8 tone tractabil cu dispozitiv de franare si o remorca Hapert AT2700 (2.7 tone masa maxima), nu am probleme nici in tara nici in afara.
              scuze pt. deranj dar care este diferenta dintre M1 si N1?

              Comment


              • #8
                Categoria M = autoturisme avand cel putin 4 roti, construite si concepute pentru transportul de calatori. Si aici ai M1 = autoturism care in fara soferului mai au maxim inca 8 locuri si au masa maxima autorizata 3500 kg.
                Categoria N = autovehicule avand cel putin 4 roti, construite si concepute pentru transportul de marfa. Si aici ai N1 = transport marfa pana in 3500 kg autorizat.
                La modelul Sprinter fabricat pana in 2006, la cele omologate N1, poti avea maxim 5 locuri pus cel al soferului. Modelele noi poti avea maxim 6 locuri plus cel al soferului. La cele omologate M1, indiferent de model maxim 8 locuri plus cel al soferului.
                Mai multe pe adresa de net al celor de la RAR, Departamentul Omologari de Tip.

                Comment


                • #9
                  Eu unul recomand ultimul model.Probleme care apar la Cdi apar la ambele modele,daca nu ai grija de motor.Eu am avut 311cdi din 2001 si acum detin un 315 cdi din 2008.Cel din 2008 are 400.000 de km si am avut ceva probleme cu el pentru ca l-am dus sa la niste ,,mecanici"" si aia si-au batut joc de el.
                  Daca alegi modelul vechi ti-as recomanda un 316cdi ( putere mare si consum bun).La cel nou un 315 cdi,ai ceva mai multa putere ca un 313 si un consum mai mic decat 318.

                  Comment


                  • #10
                    Am auzit si eu nu numai de la soferi si chiar si in service-uri ca modelele noi de Sprintere au probleme mai dese decat cele vechi, unele incepand de la 35.000 de kilometri, una dintre cauzele care provoaca probleme mari este dublu-turbo. Nu ca sar strica turbo, am inteles ca din cauza fortarii motorului cu dublu-turbo sunt probleme cu supapele si ungerea ineficienta la forja.
                    jocuri cu masini

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF