Salutare.
Am decis sa deschid un topic separat...deoarece am vazut ca a mai deshis un coleg un topic cu acest nume insa la mine problema e diferita.
Sa revenim la subiect.
Pana acum 2 zile masina mea avea un radiator spart din cauza unui accident..(radiatorul a fost carpit-[lipit] ..)
Acum 4 zile ma indreptam cu masina spre casa,cand deodata am zarit in bord ca mi s-a aprins senzorul de apa din radiator..Am zis.."lasa ...ma mai tine.E bine" .Era bine , deoarece fisura se afla putin mai jos de senzor , insa in mers tot elimina apa.
Dupa vreo 5 km am auzit un huruit puternic...am tras pe dreapta imediat si acel huruit venea de la ventilatorul de pe radiator..lucru ne mai intalnit pana acum pe masina asta.Deci de cand am luat-o ,de acum 9 luni ,nu mi-a pornit niciodata ventilatorul de pe radiaotrul de apa si nici cel de pe intercooler...
Ok.Dupa ce am tras pe dreapta am completat cu apa..Au intra vreo 3 L de apa .Am plecat dar am constatat ca nu mai mergea caldura.Scotea aer rece.
Ajuns acasa mi-am dat imediat comanda de radiator sh ,de la dezmembrari.
Cineva pe messenger mi-a spus ca e posibil sa am aer in instalatie si m-a sfatuit ca dupa ce schimb radiatorul sa completez cu antigel +apa distilata pana se umple toata instalatia.
Azi dimineata am montat corect noul radiator.Proba i-am facut-o cu apa .AU intrat vreo 7 L de apa , totul foarte bine.Nu mai pierde picatura de apa acum.
Am zis acum sa vad daca merge caldura.Am scos masina la o tura ,pana cand apa a ajuns la 60*.Dau drumul la caldura-PAUZa-.Aer rece ca cel de afara.
Acum VA ROG FRUMOS ce problema as putea sa am?
Din ce am citit pe aici e posibil sa fie termostatul sau electrovalva care da drumul la apa din radiatorul din bord.
Voi ce ma sfatuiti sa fac?
VA multumesc din suflet...
Am decis sa deschid un topic separat...deoarece am vazut ca a mai deshis un coleg un topic cu acest nume insa la mine problema e diferita.
Sa revenim la subiect.
Pana acum 2 zile masina mea avea un radiator spart din cauza unui accident..(radiatorul a fost carpit-[lipit] ..)
Acum 4 zile ma indreptam cu masina spre casa,cand deodata am zarit in bord ca mi s-a aprins senzorul de apa din radiator..Am zis.."lasa ...ma mai tine.E bine" .Era bine , deoarece fisura se afla putin mai jos de senzor , insa in mers tot elimina apa.
Dupa vreo 5 km am auzit un huruit puternic...am tras pe dreapta imediat si acel huruit venea de la ventilatorul de pe radiator..lucru ne mai intalnit pana acum pe masina asta.Deci de cand am luat-o ,de acum 9 luni ,nu mi-a pornit niciodata ventilatorul de pe radiaotrul de apa si nici cel de pe intercooler...
Ok.Dupa ce am tras pe dreapta am completat cu apa..Au intra vreo 3 L de apa .Am plecat dar am constatat ca nu mai mergea caldura.Scotea aer rece.
Ajuns acasa mi-am dat imediat comanda de radiator sh ,de la dezmembrari.
Cineva pe messenger mi-a spus ca e posibil sa am aer in instalatie si m-a sfatuit ca dupa ce schimb radiatorul sa completez cu antigel +apa distilata pana se umple toata instalatia.
Azi dimineata am montat corect noul radiator.Proba i-am facut-o cu apa .AU intrat vreo 7 L de apa , totul foarte bine.Nu mai pierde picatura de apa acum.
Am zis acum sa vad daca merge caldura.Am scos masina la o tura ,pana cand apa a ajuns la 60*.Dau drumul la caldura-PAUZa-.Aer rece ca cel de afara.
Acum VA ROG FRUMOS ce problema as putea sa am?
Din ce am citit pe aici e posibil sa fie termostatul sau electrovalva care da drumul la apa din radiatorul din bord.
Voi ce ma sfatuiti sa fac?
VA multumesc din suflet...
Comment