Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cateva nelamuriri sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cateva nelamuriri sprinter

    sal e primul meu post pe forum si am decis sa faca sta din cauza unor mici nelemuriri

    sa incep cu prima vorbim despre un sprinter 413 din 2004

    la 100 km/h am 3000 rpm cea ca mi se pare foarte mult am mai avut si alte sprintere printre care si un 413 din 2001 si acela la 100 km/h statea in 2600 rpm de asemenea si un 313 care la fel statea pa le 2500 rpm
    si nu sunt de loc lamurit in problema asta are cumva alt tip de cutie alt grup??

    si a doua (de fapt problema ) cand accelerez sa schimb treapta se aude un zornait ca de tabla care vibreza ceva in genul uneu turbine stricate sau a unei cutii fara ulei desi am verificat nici una din cele mentinate mai sus nus de vina !
    alte idei nu mai am ca sa mai verific ?? poate ma ajutati voi ! multumesc !

  • #2
    nare nimeni nici o ideie??

    Comment


    • #3
      Originally posted by ionut1410 View Post
      sal e primul meu post pe forum si am decis sa faca sta din cauza unor mici nelemuriri

      sa incep cu prima vorbim despre un sprinter 413 din 2004

      la 100 km/h am 3000 rpm cea ca mi se pare foarte mult am mai avut si alte sprintere printre care si un 413 din 2001 si acela la 100 km/h statea in 2600 rpm de asemenea si un 313 care la fel statea pa le 2500 rpm
      si nu sunt de loc lamurit in problema asta are cumva alt tip de cutie alt grup??

      si a doua (de fapt problema ) cand accelerez sa schimb treapta se aude un zornait ca de tabla care vibreza ceva in genul uneu turbine stricate sau a unei cutii fara ulei desi am verificat nici una din cele mentinate mai sus nus de vina !
      alte idei nu mai am ca sa mai verific ?? poate ma ajutati voi ! multumesc !



      Sal, eu am un Sprinter 313 CDI di 2003 si tot asa am intalnit la 100 km/h am cam 2500-2600 rpm. Mai mult de 160 km/h nu mere mai tare.
      La un Sprinter 211 CDI tot din 2003, culmea, la 120 km/h are 2500 rpm. Iar k vit max 170... Nu e ciudat? Eu cred k era mai bine dak 313 avea cutia de vit a lui 211.

      Iar in legetura cu "zornaitul" tau se aude cand tii ambreiajul calcat?

      Comment


      • #4
        in cazul cutiilor de viteza mam lamurit sunt mai multe raporte de transmisie se pare ca eo am nimerito ce pea cu raport redus 6 si ceva parca dar sunt si care urca si pana pe le 11
        am sami caut alta cutie de viteze cu raport mai mare

        apropo are cinva idie daca pot pune cutie de e clas??? sau de 311 313 316 sau 411 416?? sau de lt ???

        si inca ceve ce tip de ulei trebuie ???(specificatii exacte )
        de caurnd lam schimbat si am pus mobil shc 75w90 dar acu intra greu in viteze cat e rece motorul stii careva ce ulei recomanda mercedesu ??

        si cu zornaitul am rezolvat era catalizatorul rupt lam scos cu totu afara si gata nu mai face !!
        Last edited by florineasca; 04-25-2008, 14:18 PM.

        Comment


        • #5
          Hai baieti.nu ajunge 160 la un sprinter??unele modele au diferite limitari.Si cutiile de viteze sunt diferite pentru ca unele sunt facute sa care si cutie e in asa fel incat sa scoata cuplu mai mare.

          Comment


          • #6
            Originally posted by sandu View Post
            Hai baieti.nu ajunge 160 la un sprinter??unele modele au diferite limitari.Si cutiile de viteze sunt diferite pentru ca unele sunt facute sa care si cutie e in asa fel incat sa scoata cuplu mai mare.
            intr-adevar ajunge 160, dar le trebuie treapta a 6-a pt un zgomot si consum mai redus (ma refer la cele pt carat)

            Comment


            • #7
              Da sunt si de 6 trepte.Alea mai noi.Eu am avut un 311 din 2002 si tot asa la 100 la ora avea peste 3 mii de turatii.Amu am un 315 din 2007 si are 6 trepte da are cutia diferita pentru ca celalalt se asemana mai mult cu masinile mici pe cand asta nou nu prea pleaca in primele 3 trepte.Abia la a patra pleaca mai sanatos.

              Comment


              • #8
                dedci sa va lamuresc tot eo

                sunt 3 tipuri de cutii (mam documentat)

                prima cea de tractiune cu care pleci de pe loc si cu a-3 a (ca a mea) iar la 100 km/h am 3000 rpm deci nici nu poate fi vorba de 160 km/h ca asta ar insemna vreo 4500-5000 rpm si ma indoesc ca ar tine motorul mai mult de 1000-2000 km in regimul asta !
                cea de a doua cum spunea si aver cea mai uzuala si mai intalnita la 100 km /h 2500 -2600 rpm iar ultima cea de fuga 120 km /h la 2600 rpm asta e cea mai meseriasa dar destul de greu de gasit sau montat destul de rar pe masini si doar in cateva tari a fost standard (germania austria spania) in rest cea de mijloc e ea mai populara iar ce de tractiune venea standard la noi si asta e !
                pana gasesec alta cutie mai merg asa oricum dupa paste plec in germania dupa un t4 si poate gasesc o cutie de viteza (sper)

                de ulei nu stie nimeni nimica?? specificati coduri ceva ?? ca chiar ma enerveza ca intra tare greu la rece in viteze !

                Comment


                • #9
                  80w este uleiul de cutie la sprinter.

                  Comment


                  • #10
                    totusi eu nu-nteleg un lucru...de ce sa pui o cutie de viteze pe un sprinter 211, care intr-adevar fuge, dar trebuiesa schimbi treptele de viteze la un regim de turatii mult mai ridicat, altfel nu prea trage(gol, dar sa nu mai zic putin incarcat). Dupa mine cea mai potrivita combinatie e cea cu motor de 313 cu cutie de vit de 211(nu stiu cum e cu 311?).

                    ionut1410 daca mergi in germania ia-mi si mie un esapament complet pt un t4 model lung(sau makar prima toba) dak te pricepi...

                    Comment


                    • #11
                      nam timp sa caut esapamente nici la ale mele nu am adus am luat de la noi si eo toba finala ! cei drept destul de scumpe dar ...

                      ca doar nu moi duce acolo sa stau pe sub masini sa scot esapamente
                      motoarele cutiile se gasesc desfacute gata (sunt fireme sppecializate ) pt esapamente trebuie cautat prin dezmembrari ...

                      Comment


                      • #12
                        cutiile astea au avut un standard ! dar in functie e necesitatile clientilor sau monata si alte tipuri !

                        adica multe 211 213 au cutie de fuga ( ala are sarcin utila 800 kg) deci duce motoru
                        311 313 au pus ceva mediu la sarcina utila 1500 kg iar la 408 411 413 au pus de tras data fiind sarcina utila de 2500 kg iar pe 416 au pus cutie cu raport de transmisie mediu
                        dup asta in functie de tara masinile veneau cu alte tipuri de cutii
                        de ex in de te intreaba ce tip de cutie vrei la noi nu vine cea de tras si cea intermediara pt ce de fuga trebuie comanda specila !

                        Comment


                        • #13
                          eu am condus saptamana trecuta un 313 cdi din 2004 pana in germania, masina are 450.000 km si chiar prinde 160,in poza este pe la 150 , am ramas surprins cum poate sa fuga o duba .
                          Attached Files
                          Mercedes w211 E220CDI
                          Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
                          Mercedes w124 2.5 d 90 cp

                          Comment


                          • #14
                            Eu stau la casa.Si casa mea e intro curba.Azi cand am venit acasa am vazut unu cu sprinter 313 care sa ''bucurat'' de cutia lui de viteza si sa rasturnat exact langa gardul meu si a fost aruncat prin geam vreo cativa metri.Asa ca sa nu uitati cand mergeti cu viteza cu sprinterul ca e totusi masina de marfa sau de persoane.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Danny_bb View Post
                              80w este uleiul de cutie la sprinter.
                              e da nu prea e asa am zis si eo dupa autodata

                              am bagat 80 w intra greu in viteze
                              am bagat 75 w si la fel la rece intra greu

                              si am gasit pe un forum de afara ca intradevar uleiul original are ceva diferit si aia care au bagat ulei 80w 75 w aveau necazuri cu bagatu in viteze

                              asa ca numai original

                              apropo nu stie nimeni codu ????? de ulei original ??

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF