Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

sprinter 313 cdi porneste doar impins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sprinter 313 cdi porneste doar impins

    sal tuturor, incep si eu cu o problema, zilele trecute am adus din Germania un sprinter , pe drum a mers f bine nu a facut probleme, cand am ajuns acasa cu el nu a mai vrut sa porneasca la cheie ci doar impins (in 4-5 m porneste) si dupa ce porneste merge normal trage , se tureaza normal, pe tester a dat ca este debitmetrul mai zice ceva de semnal bujii regulator de presiune si in final imobilizator, astazi am sa schimb regulatorul de pe rampa sa vad daca se schimba ceva poate ii dau de capat, mentionez ca masina este din 2001 sprinter 313 cdi motor 2.2 de 95 kw

    a si inca ceva cand dau la automat undeva cam in zona scaunului soferului sub caroserie se aude un fsit ca si cum ar trage aer

  • #2
    problema rezolvata, garnitura de la regulatorul de presiune era rupta, am schimbat-o si masina merge perfect acum porneste la cheie, masina a stat mult nepornita si probabil din cauza asta a imbatranit garnitura

    Comment


    • #3
      problema la un sprinter 213cdi -porneste ffff.greu

      salut ,am un sprinter din 2002 model213cdi motor 2200 si 129cp.mi-a dat aceasta problema de acum cateva luni .la inceput pornea mai greu si acum nu mai porneste decat impìns.am mers la un atelier si mi-au zis ca sunt probleme din rezervor...ca pompa si sorbul nu aduc presiunea la limita normala etc...am dat rezervorul jos si toate in regula sorbul curat .am schimbat cateva garnituri etc...dar degeaba .daca cineva a avut aceeasi problema si ma poate ajuta cu o schema a motorului ,pls.si daca imi poate spune cineva care este regulatorul de presiune sau imi poate trimite un pdf cu schema.ms.
      Last edited by marco_ct; 08-30-2011, 22:04 PM.

      Comment


      • #4
        Regulatorul de presiune este in capatul rampei de injectie.La tine problema cel mai probabil e presiunea prea mica din rampa.O diagnoza ai facut?

        Comment


        • #5
          sprinter 213 cdi

          Originally posted by grigorean View Post
          Regulatorul de presiune este in capatul rampei de injectie.La tine problema cel mai probabil e presiunea prea mica din rampa.O diagnoza ai facut?
          salut si ms ptr ajutor .eu,locuiesc in madrid si am mers de "n"x la diagnoza numai ca cei de aici sunt cam jmecheri ....ca sa nu iti zica clar ce este, motivau ca nu au cablul de la modelul meu care este cu mufa rotunda .in sfarsit...cand am dat de un atelier unde il aveau ,mi-au zis sa vin dupa 30 min.deci sa nu stau sa vad clar despre ce este vorba ....asa ca rezultatul a fost ce mi-au zis si am pus pe blog . numai ca nu era numai ce au zis ei ca este "afuradorul" adica sonda din rezervor care are rol de filtrare mai mult .am desfacut si nu era nimic in neregula acolo .oricum iti multumesc ptr sfat ca nu stiam sincer care este neavand schema motorului.daca faci rost de o shema o poti pune te rog pe blog sau iti las adresa de mail marceljechil@yahoo.es.tnks!
          Last edited by marco_ct; 08-31-2011, 09:50 AM.

          Comment


          • #6
            Spune-mi te rog , garnitura asta se afla in capatul rampei de alimentare ?
            jocuri cu masini

            Comment


            • #7
              [QUOTE=grigorean;210167]Regulatorul de presiune este in capatul rampei de injectie.La tine problema cel mai probabil e presiunea prea mica din rampa.O diagnoza ai facut?[ la diagnoza mi-au zis ca e din rezervor ca ar fi sorbul si o valvula de admisie combustibil dar ...rezervorul nu avea nimic si valvula respectiva nu stiu care este .o sa mai merg cu ea odata la acelasi atelier ca nu mi-au dat voie sa stau sa vad cand au facut proba .oricum ms mult.

              Comment


              • #8
                garnitura se afla pe regulator, este un inel mic de cauciuc

                Comment


                • #9
                  Este un inel mic care de obicei sunt 2 inele , de culoare verde cel mai adesea , insa depinde daca a mai umblat cineva pe acolo.

                  Comment


                  • #10
                    revin cu o noutate si garnitura care am pus-o s-a rupt deci imi trebuie o garnitura originala deoarece am inteles ca cea originala este tratata antisolventi , ma refer la cauciuc, cu garnitura veche am mers cam 8000 de km, momentan tot una din cauciuc simplu am pus pana gasesc una originala

                    Comment


                    • #11
                      Pai dece nu te duci la reprezentanta, in spatele Expozitiei pe B.dul Expozitiei, eu acolo am schimbat garnitura acum 2 ani, si m-a costat 100 roni cu manopera cu tot.
                      jocuri cu masini

                      Comment


                      • #12
                        am gasit garnitura de pe un regulator vechi, urmeaza sa il schimb, momentan nu am cum

                        Comment


                        • #13
                          Salut tuturor. Am o rugaminte la voi toti ,cei care aveti mercedes sprinter sa ma ajutati cu o intrebare :
                          Imi cad luminile de la bord in timpul mersului ,se opreste fiind in viteaza si isi revine la loc.
                          Ce problema ar putea fii ?
                          Daca stiti vreunul raspunsul va rog sa ma contactati la nr. de tel. : 0754543376

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF