Bine v-am regasit pe forum la discutii si subiecte noi, problema care ma framanta pe mine in ultimul timp si cel mai tare la Sprinter -ul meu este caroseria care a inceput sa rugineasca , incepand cu partea de jos a ramei de la parbriz , partea de jos la usi cabina , partea de jos usi spate , am incercat de cateva ori sa smirgheluiesc si sa dau rugina jos pina am ajuns la curat si apoi sa dau cu grund dupa ce am curatat si degresat zona in prealabil , dupa 4 luni iar apare un punct de rugina pe undeva si culmea exact pe unde tocmai am curatat si vopsit , stie cineva un procedeu anume sau un specialist ? , pentru ca daca stau sa ma gandesc intr-un an sau doi s-ar putea sa nu mai fac nimic cu caroseria asta , mai ales in ultima vreme cand ploua de 2 ori pe saptamana ... , credeti ca se gasesc caroserii noi ? , si cam cat ar costa una ?
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Caroserie Mercedes Sprinter
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
O caroserie noua e 7935,50 euro. La banii astia din afara iti iei un Sprinter chiar decent, cu care ca mai umbli lejer vreo 5 ani. Sau poti face timp de 8 ani cate o vopsire totala. Cand am luat ultimul Sprinter din afara (care are vopsea metalizata) nu avea deloc rugina. Am mai discutat problema si cu cativa vopsitori, care au zis ca la astea albe da repede rugina ai ele. Eu am avut si alb si culoare metalizata. Se vede diferenta.
Comment
-
DAN am vazut ca esti din Bucuresti.Mergand dinspre Obor catre Lizeanu,in intersectie la Lizeanu virezi la stanga pe strada Viitorului.La parterul primului bloc[cred 49 daca nu ma insel] pe stinga este un magazin de vopsele auto.Eu de acolo am cumparat SONAX.Costa in jur de 45 ron.Mult succes.Sper sa-ti fi fost de ajutor.
Comment
-
Lucrez de multi ani cu convertor de rugina.Cu Siltan produs la Institutul de Cercetari si Proiectari Electrotehnice,dar ca sa iasa treaba bine e o procedura ce ia mult timp.Produsele astea din afara sunt mai rapide si chiar doresc sa incep sa lucrez si cu din astea.Feruginolul e FOARTE BUN daca se aplica repetat pana nu mai e urma de rugina si NU SE SPALA CU APA.Desi pe ambalaje scrie de multe ori asa.Chiar am avut o discutie la Policolor pe tema asta.Problema e ca dupa decaparea cu Feruginol suprafata e foarte activa chimic si pot aparea oxidari de multe ori invizibile cu ochiul,dar care compromit lucrarea.De aceea cel mai indicat grund dupa decapare este un grund reactiv care are si efect decapant asupra acelor oxidari.M-am referit la Feruginolul de Policolor care e cam lent in actiune.Pentru o operare mai rapida se poate incepe cu Strong Feruginol(de pe la magazinele de chimicale),dupa decaparea perfecta se spala cu multa apa si dupa uscare si aparitia oxidarii se aplica Feruginol de Policolor care face si fosfatare.Curatarea cu smirghel e buna doar la ruginiri foarte usoare.Altfel ruginirea creaza mici adancituri in care nu patrunde smirghelul,ramane rugina si lucrarea e compromisa.
Comment
-
Caroserie
Foarte util sfatul lui Tudor si explicit chiar , multumesc foarte mult pentru aceste informatii , acum ca am citit postul lui am intrat intr-o dilema caci unii mi-au spus in acest topic ca sa nu folosesc feruginolul , Tudor banuiesc ca esti specialist si te rog sa revi cu un reply .
Comment
-
Cu scuzele pentru intarziere ,revin.Cei care spun sa nu se foloseasca Feruginol nu au avut rabdare sa il aplice pana nu ramane nici urma de rugina sau au respectat aiureala aia cu spalatul cu apa.Oricum un grund reactiv(chiar cel industrial e excelent)rezolva sigur urmele de oxidare.E bine ca primul strat sa nu fie dat cu pistolul ci cu o pensula(cu ceva indemanare ca ca nu ramana bule de aer).Asa intra bine prin incheieturi ceea ce nu prea se poate la pistol.O problema cu cele mai multe grunduri de pe piata(grunduri normale de altfel) este ca pot sa gonfleze la aplicarea ulterioara a unei vopsele cu diluant.Unele trebuie sa fie lasate chiar si o saptamana sa se usuce ca sa se evite fenomenul.Apoi se slefuieste usor pentru asperizare fara sa se ajunga la tabla.Afara de cazul ca se aplica umed pe umed.Un grund(nereactiv) care nu se umfla la revopsire si care se usuca perfect in cateva ore e Emaurgrund,dar nu e nemaipomenit de performant(daca sta mereu la apa cam cedeaza).Desi accepta si nitrodiluant,performanta cea mai buna e cu diluantul indicat de producator.In ce priveste convertorul Sonax indicat de florentin,ma astept sa fie ceva bun.Nu pot vorbi prea multe pana nu fac niste teste sa vad cum are efectul optim.Proiducatorii prezinta in general un mod de aplicare mai putin consumator de timp,dar care nu da neaparat si performanta maxima.Cu Siltan fac doua-trei aplicari la cel putin1,5...2 zile;dupa fiecare uscare si spalare iau crusta formata deasupra cu un burete aspru de vase si chiar perie de sarma pentru ca la aplicarea din nou sa patrunda solutia in adanc.Si nu da o data si gata.Dau astfel incat sa mentin suprafata uda cu solutie cam o ora si abia apoi las sa se usuce.De aceea aplic pe vreme umeda sau seara,noaptea.Si dupa 1-2 ore,cum spune si producatorul,mai umezesc o data,fie prin pulverizare fina de apa,fie chiar cu Siltan cu pensula.In final grund(in niciun caz reactiv!) sau 3in1(vopsea care are si efect de grund,dar mai ales contine si in mod special stabilizatori de rugina).Se usuca si asta cateva zile,slefuire usoara,apoi antifon,chit,ce e cazul.Cam multa bataie de cap,de acord,e mai mult tehnica de restaurare,dar se face ceva durabil.Iar actiunea nu are loc pe orice grosime de rugina,asa ca o curat pana incepe sa apara metalul.Aici apare alta problema: pe metal nu are ce sa faca,asa ca dupa spalarea finala suprafata nu trebuie sa se mai umezeasca pana la aplicarea stratului de grund sau 3in1,deci spalarea finala e indicata pe vreme calda.Cu decapare cu Feruginol iese mai repede.Dar si in acest caz,la o masina veche,de restaurat,mi-a luat o zi pe un sfert de metru patrat de tabla.Si tot mai pe racoare,sa nu se usuce solutia inainte sa actioneze.Last edited by Tudor Badescu; 07-20-2011, 14:08 PM.
Comment
Comment